Äsken bensiksellä, joillain siis ei oo kiire!
Mää en siis tajuu noita tolvanoita jotka auton tankattuaan ei voi siirtää autoaan vaikka näkevät että toinen odottaa takana!
Joku ukon mölli tankkasi autonsa ja meni autoon, liekkö laskenut keskikulutusta vai mitä lie duunannut vaan meikä kerkisi kuunnella yhden biisin alusta loppuun ootellessani. Siis kaikenlaisia pöljiä!
Kommentit (53)
Se vaan ei onnistu puskuri-puskurissa-taktiikalla.
Ostetaan uusia ja kalliita autoja mutta kuitenkin manuaaleja. Sitten JOKA valoissa ja risteyksissä vaikka ei olisi edes ylämäkeä, se auto tulee aina puoli metriä vähintään taaksepäin ennen kuin lähtee liikkeelle. :D
Hankkikaa automaatti, niin ei tarvitse " löytää ykköstä" . Kunnon automaatti lähtee kunnolla ja muut jäävät jälkeen viimeistään siinä vaiheessa kun vauhti hidastuu kun etsivät sitä kakkosta. :D Tämä on monta kertaa todettu.
Tai pysykää pois mun tieltä edes!
Vierailija:
Ostetaan uusia ja kalliita autoja mutta kuitenkin manuaaleja. Sitten JOKA valoissa ja risteyksissä vaikka ei olisi edes ylämäkeä, se auto tulee aina puoli metriä vähintään taaksepäin ennen kuin lähtee liikkeelle. :DHankkikaa automaatti, niin ei tarvitse " löytää ykköstä" . Kunnon automaatti lähtee kunnolla ja muut jäävät jälkeen viimeistään siinä vaiheessa kun vauhti hidastuu kun etsivät sitä kakkosta. :D Tämä on monta kertaa todettu.
joskus " huviksesi" madella siinä jonossa niin, että jätät väliä edelläajavaan. Saatat yllättyä siitä, että voitkin liikkua tasaista nopeutta
Miehillä se on useimmin kun naisilla, mutta aika harvalla niilläkään.
Vinkkinä äideille: ei ne pleikkari yms pelaamiset ole aina pelkästään pahasta!
teikäläiset kuumakallet kun saataisiin pois, niin paremmin menisi ihan heti...
Vierailija:
Olin kahvijonossa ja se tuli sisään huutamaan kauheella raivolla jollekin toiselle äijälle, että " NYT TUUT SIIRTÄMÄÄN TON AUTOS TOSTA BENSATANKILTA POIS!!" . Kyllä se kuuluu siirtää ensin pois ja sitten vasta mennään maksamaan. Vaikka se tuntuisi, että kyylätään ettei vaan meinaa lähteä maksamatta.Itse olen ihmetellyt, että mistä niitä piisaa jotka ottavat korttiautomaateilla aina sen kuitin tankkauksen jälkeen? Kai niitä tarvii jos on joku työsuhdeauto tms, mutta kun niitä on niin paljon. Kaiken maailman eläkeikäiset äijätkin niitä johonkin varastoi itselleen. Kummaa.
automaatti lähtee, kunhan se on hyvä sellainen. Volvo ainakin liikahtaa ihan mukavasti.
Kuitilla ei ole mitään tekemistä bensanoton kanssa. Välissä voi olla 10 ihmistä ja ehdit vielä saada kuittisi. Ainoastaan pistoolin laittaminen koteloon katkaisee bensanoton, mutta se siis kannattaa tehdä huolella.
t: tebbarin huoltajan tytär
Vierailija:
Kuitilla ei ole mitään tekemistä bensanoton kanssa. Välissä voi olla 10 ihmistä ja ehdit vielä saada kuittisi. Ainoastaan pistoolin laittaminen koteloon katkaisee bensanoton, mutta se siis kannattaa tehdä huolella.t: tebbarin huoltajan tytär
Eli reippaasti liikkeelle, niin valoista kun rampeista!