Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset syyskengät nyt 1-vuotiaalle??

30.08.2007 |

Kiertelin kauppoja ja huomasin, että 1-vuotiaille ei oikein löydy " syyskenkiä" tai en itse ainakaan löytänyt. Minkälaisia kenkiä käytätte lapsilla ennen pakkasia?? Lapseni ei vielä kävele, ja nahkaisia ensikenkiä hänellä on ja kumisaappaat ostin nyt. Talvikengiksi ajattelin joitain vuorillisia goretex-kenkiä.

lillidi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaiset lenkkarit, ostin ne kesällä lastentarvikkeen alesta.

Eivät varmasti ole kaikkein parhaimmat mahdolliset jos vertaa kunnollisiin nahkaisiin ensikenkiin mutta ajattelin että menevät syksyn koska meidänkään tyttö ei vielä kävele, talveksi ostetaan sitten jotkut kunnolliset talvisaapikkaat tms.

Vierailija
2/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt alkusyksyksi varattu nauhalliset, varrelliset nahkakengät sekä kumpparit. Noilla ajateltiin pärjätä niin pitkään kuin mahdollista, toivottavasti jopa siihen asti, kunnes talvikengät otetaan käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte löytänyt niin pieniä kumppareita, mä oon nähnyt vaa jotai 23 kokoja, me tarvittas 20....

Vierailija
4/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiaskelkengät ja 19 koon kumisaappaat. Talveksikin on jo kuoman talvikengät kokoa 21 (tyttö täyttää lokakuussa vuoden). Me löydettiin cittarista nuo 19 koon saappaat :) Näillä ajateltiin pärjäävän!

Vierailija
5/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle oli mummi ja ukki löytäneet 20 numeron kumpparit Name It -valmistajalta. Olivat ostaneet ne Tallinnan Stockalta, mutta varmaan niitä löytyy kaikista Name It:iä myyvistä liikkeistä, luulisin. Kokoja oli ollut 18 - ....

Vierailija
6/9 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name it:n kumppareita tosiaan löytyy pienempiäkin kokoja (19,20) ja ainakin Mukelomesta Turun suunnalla myy niitä.

Vierailija
7/9 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Halvimmat kumisaappaat ja kurahousut ym olen nähnyt alkusyksystä Helsingin ja Tapiolan Etolassa. (n.10e tai alle) Valikoima vaihtelee liikkeittäin. Kannattaa kysellä.

Vierailija
8/9 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Etolassa oli pieniäkin kokoja. Muistaakseni 19 -20 ja siitä eteenpäin.

Vierailija
9/9 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kengällistä syksyä vietän minäkin oman 1v 4kk ikäiseni kanssa, mutta olen kuvitellut meidän pärjäävän nilkkaa tukevilla nahkakengillä + kumisaappailla talvikenkiin asti. Mitä muita niitä edes on? :-)

Mukavaa syksyä kengistä riippumatta, t. Bea76.