Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä olet joutunut luopumaan saatuasi lapset tai nykyään jäät paitsi lasten takia?

Vierailija
29.08.2007 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mistään, olen nuori, 21v äiti 1,5v tytölle ja 3v pojan äitipuoli. En pahemmin juonut ennen lapsia enkä nykyäänkään alkoholia siedä. Matkustelu lasten kanssa onnistuu hyvin eikä elämä ole muuttunut. Paljon rikkaampaa kun on lapsia :) aina ei nää kavereita kun muut lähtee terassille mutta en koe jääväni mistään paitsi

Vierailija
42/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähdöistä.
Ilta/yö lenkeistä
"Vapaasta liikkumisesta" (täytyy aina hoitaa lapsen vahti)
Ja vielä toistaiseksi kokonaisista yö unista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaista aamuista.

baarissa käyminen on vähentynyt, mutta en koe sitä menetyksenä. Yllättävää kyllä sitä ei edes kaipaa. 

Vierailija
44/44 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Seksistä (ollaan niin helvetin väsyneitä ja ukko murjottaa kun lapsi ei meinaa millään alkaa nukkumaan)

- Parisuhteesta (ainainen murjotus on johtanut siihen, et osataan nukkua 120-senttisessä sängyssä kahdella peitolla koskematta toisiimme. Eikä tuu sit muutenkaan enää koskettua. Ei kävellä käsikädessä, ei jutella automatkoilla. Oikeastaan toivon, et meille ei tullakaan enää kahdenkeskistä aikaa. Mitähän sitä sillä tekisi?)

- Harrastuksista (mies on talvisin kokoajan töissä, joten en pääse enää laskettelemaan koska mun pitää hoitaa lapset)

- aamupalasta (tänään heräsin klo 8, söin ekan kerran kolmelta)

- siististä kodista ja terveellisen ruuan tekemisestä. Eli kodinhoidosta.

- Hoikkuudesta (puoleenyöhön venyvät illat saa hakemaan lohtua ruuasta)

- hiuksista (mulla irtoaa tukkaa ihan käsittämättömän paljon päivittäin, äitikin jo ihmetteli et miten paljon multa lähtee tukkaa. Lisäksi tuo ipana vielä repii sitä)

Kyllä minä sain tänään makeat naurut, kun yksilapsinen nainen sanoi miettineensä miehensä kanssa, et ei tarvi toista harkita kun hyvä jos tälle yhdelle riittäisi aikaa. Ja toinen, lapseton nainen sanoi, että ei halua vielä lapsia kun ei olisi aikaa niiden hoitamiseen. Oikeastiko joku kuvittelee, et se on lapsi jolle ei riitä aikaa? En minä oo ikinä niin ajatellut, mutta en toisaalta ole ajatellut että lapset näin paljon vaatisi. Lapset nyt 3v9kk ja pian 1v. Meillä meni elämä pilalle toisen lapsen kanssa, tosin vasta pari kuukautta sitten, pienempänä oli helpompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi