TESTAA löysyytesi/kireytesi:
Mene selälleen makaamaan lattialle, jalat koukussa pienesti harallaan. Nosta takapuoli ylös maasta. Työnnä yksi sormi emättimeen takapuolen ollessa ilmassa.
Kerro lastesi lukumäärä, sekä painoindeksi.
KIREÄ: emätin tuntuu ahtaalta KOKO matkalta. Sormi pitää työntää emättimeen, se ei sujahda sinne. Kun jännitän lihaksiani sormeni jää melkein jumiin emättimeen.
TIUKAHKO: Sormi mene emättimeen melko helposti seinämiä pitkin, mutta kun jännitän lihaksia tunnen ne sormeni ympärillä jämäkästi koko matkalta perälle asti.
NORMAALI (synnyttäneen naisen): Sormi menee emättimeen helposti. Kun jännitän lihaksia tunnen niiden puristuksen tiukimpana lähellä emättimen aukkoa. Pystyn liikuttamaan sormeani emättimen perällä, mutta sielläkin lihasten liikkeen huomaa. Emättimen pohja on tilavampi kuin emätin aukon läheltä.
LÖYSÄHKÖ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormea reilusti emättimessa. Kun jännitän lihaksia tunnen puristuksen emättimen aukon lähellä. Perällä en tunne lihasten puristusta. Emättimen pohja tuntuu onkalomaiselta.
LÖYSÄ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormeani reilusti emättimessä. Kun jännitän lihaksia en tunne puristusta tai lihasten liikettä missään kohti emätintä. Emättinmen pohja tuntuu onkalomaiselta.
(kopioitu av-palstalta)
Kommentit (55)
Mullaki on tiukka pillu ja aloin juuri seurustelemaan mustan mieheni kanssa ja hänellä on suunnaton penis! Niin tuntuukin tiukalta! Suosittelen vaihtamaan niin penis ei tunnu kuin pakkasen raiskaamalta pulkan-narulta!!
Osa miehistähän kehuu tiukaksi kehuakseen itseään sillä tavoin paksummaksi kuin onkaan. Typerät kakarat haukkuvat löysäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene selälleen makaamaan lattialle, jalat koukussa pienesti harallaan. Nosta takapuoli ylös maasta. Työnnä yksi sormi emättimeen takapuolen ollessa ilmassa.
Kerro lastesi lukumäärä, sekä painoindeksi.
KIREÄ: emätin tuntuu ahtaalta KOKO matkalta. Sormi pitää työntää emättimeen, se ei sujahda sinne. Kun jännitän lihaksiani sormeni jää melkein jumiin emättimeen.
TIUKAHKO: Sormi mene emättimeen melko helposti seinämiä pitkin, mutta kun jännitän lihaksia tunnen ne sormeni ympärillä jämäkästi koko matkalta perälle asti.
NORMAALI (synnyttäneen naisen): Sormi menee emättimeen helposti. Kun jännitän lihaksia tunnen niiden puristuksen tiukimpana lähellä emättimen aukkoa. Pystyn liikuttamaan sormeani emättimen perällä, mutta sielläkin lihasten liikkeen huomaa. Emättimen pohja on tilavampi kuin emätin aukon läheltä.
LÖYSÄHKÖ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormea reilusti emättimessa. Kun jännitän lihaksia tunnen puristuksen emättimen aukon lähellä. Perällä en tunne lihasten puristusta. Emättimen pohja tuntuu onkalomaiselta.
LÖYSÄ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormeani reilusti emättimessä. Kun jännitän lihaksia en tunne puristusta tai lihasten liikettä missään kohti emätintä. Emättinmen pohja tuntuu onkalomaiselta.
(kopioitu av-palstalta)
( kopioitu Suomi 24 plstalta)
Mahtuuko teidän pimpsoihin viinipullo pohja edellä tai kahden litran limupullo. Koskaan en ole saanut väljää pimpsaa, mutta olen saanut käteni mahtumaan joihinkin pimpsoihin. Ajatellen että kohta repeää, tähänasti naiset ovat pitäneet perversioistani. M
Voi kiesus näitä testejä taas. Juu en kokeile, sitäpaitsi mulla on just menkat ni en ala sormeani veriseen pilluun työntämään :D
Ei ole yksikään mies koskaan valittanut löysyydestä. En ole synnyttänyt alateitse, ikää 34. Joten aivan sama mulle, mä olen tyytyväinen, nykyinen mies on tyytyväinen ja sillä hyvä :)
Nostetaas tälläinen, kun tuntuu aihe olevan taas tapetilla.
Minä olen testin mukaan tiukahko
Kaksi lasta, painoindeksi n.20. Tämän mukaan olen tiukahko/normaali. Mielestäni pilluni ei kyllä ole kauheasti lasten jälkeen muuttunutkaan. Treenaan lihaksiani (ja olen treenannut 15-vuotiaasta asti) joka päivä orgasmilla, vähintään yhdellä. Myös raskausaikana. Pitää lihakset kunnossa ja on sikakivaa treeniä :)
kateeks käy miehiä joiden lasten äiti saa orkkuja yhdynnässä!!!!!!!!!!!
Kireä on tällä hetkellä:)en ole vielä kunnolla toipunut kiristysleikkauksesta,joten saa nähdä mikä on lopullinen tulos.Tällä hetkellä olen kyllä erittäin tyytyväinen,että menin lopulta toimenpiteeseen.Olen synnyttänyt yhden lapsen ja minua tikattiin alapäästä,mutta tikit repesivät kotona.Nyt vuosien jälkeen uskalsin mennä toimenpiteeseen.Maksoi yli 3000 euroa.Suosittelen kyllä,jos kärsii näistä ongelmista.Jouduin menemään yksityiselle,kun eivät reagoineet mitenkään julkisella sektorilla.
Olen mies ja totesin itseni tiukahkoksi. Kakkaa meni kynnen alle :(
Neljä sormea ja peukalo sujahti alta aikayksikön, lienen tosi tiukka, anaalistani...
Vaginal weight lifting -kokemuksia?
Helvetinmoinen kipu?