Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TESTAA löysyytesi/kireytesi:

Vierailija
27.08.2007 |

Mene selälleen makaamaan lattialle, jalat koukussa pienesti harallaan. Nosta takapuoli ylös maasta. Työnnä yksi sormi emättimeen takapuolen ollessa ilmassa.

Kerro lastesi lukumäärä, sekä painoindeksi.

KIREÄ: emätin tuntuu ahtaalta KOKO matkalta. Sormi pitää työntää emättimeen, se ei sujahda sinne. Kun jännitän lihaksiani sormeni jää melkein jumiin emättimeen.

TIUKAHKO: Sormi mene emättimeen melko helposti seinämiä pitkin, mutta kun jännitän lihaksia tunnen ne sormeni ympärillä jämäkästi koko matkalta perälle asti.

NORMAALI (synnyttäneen naisen): Sormi menee emättimeen helposti. Kun jännitän lihaksia tunnen niiden puristuksen tiukimpana lähellä emättimen aukkoa. Pystyn liikuttamaan sormeani emättimen perällä, mutta sielläkin lihasten liikkeen huomaa. Emättimen pohja on tilavampi kuin emätin aukon läheltä.

LÖYSÄHKÖ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormea reilusti emättimessa. Kun jännitän lihaksia tunnen puristuksen emättimen aukon lähellä. Perällä en tunne lihasten puristusta. Emättimen pohja tuntuu onkalomaiselta.

LÖYSÄ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormeani reilusti emättimessä. Kun jännitän lihaksia en tunne puristusta tai lihasten liikettä missään kohti emätintä. Emättinmen pohja tuntuu onkalomaiselta.

(kopioitu av-palstalta)

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetinmoinen kipu?

Tässä on ns. imupillu. Pimppi menee tosiaan niin tiukaksi että mies pelkää kalun irtoavan!

Vierailija
42/55 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on tiukka pillu ja aloin juuri seurustelemaan mustan mieheni kanssa ja hänellä on suunnaton penis! Niin tuntuukin tiukalta! Suosittelen vaihtamaan niin penis ei tunnu kuin pakkasen raiskaamalta pulkan-narulta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistähän kehuu tiukaksi kehuakseen itseään sillä tavoin paksummaksi kuin onkaan. Typerät kakarat haukkuvat löysäksi.

Vierailija
44/55 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene selälleen makaamaan lattialle, jalat koukussa pienesti harallaan. Nosta takapuoli ylös maasta. Työnnä yksi sormi emättimeen takapuolen ollessa ilmassa.

Kerro lastesi lukumäärä, sekä painoindeksi.

KIREÄ: emätin tuntuu ahtaalta KOKO matkalta. Sormi pitää työntää emättimeen, se ei sujahda sinne. Kun jännitän lihaksiani sormeni jää melkein jumiin emättimeen.

TIUKAHKO: Sormi mene emättimeen melko helposti seinämiä pitkin, mutta kun jännitän lihaksia tunnen ne sormeni ympärillä jämäkästi koko matkalta perälle asti.

NORMAALI (synnyttäneen naisen): Sormi menee emättimeen helposti. Kun jännitän lihaksia tunnen niiden puristuksen tiukimpana lähellä emättimen aukkoa. Pystyn liikuttamaan sormeani emättimen perällä, mutta sielläkin lihasten liikkeen huomaa. Emättimen pohja on tilavampi kuin emätin aukon läheltä.

LÖYSÄHKÖ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormea reilusti emättimessa. Kun jännitän lihaksia tunnen puristuksen emättimen aukon lähellä. Perällä en tunne lihasten puristusta. Emättimen pohja tuntuu onkalomaiselta.

LÖYSÄ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormeani reilusti emättimessä. Kun jännitän lihaksia en tunne puristusta tai lihasten liikettä missään kohti emätintä. Emättinmen pohja tuntuu onkalomaiselta.

(kopioitu av-palstalta)

Sinä joka kirjoittelet turhia viestejä.. Hanki elämä. Mikä kumileimasin tai sosiaalitantta oletkaan niin yritä edes ymmärtää miten tyhmä olet. Viisaus on suositeltavaa, mutta sitä ennen sun tulisi oivaltaa olevasi idiootti. Tuskin ymmärrät mutta sanompahan kuitenkin.

( kopioitu Suomi 24 plstalta)

Vierailija
45/55 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko teidän pimpsoihin viinipullo pohja edellä tai kahden litran limupullo. Koskaan en ole saanut väljää pimpsaa, mutta olen saanut käteni mahtumaan joihinkin pimpsoihin. Ajatellen että kohta repeää, tähänasti naiset ovat pitäneet perversioistani. M

Vierailija
46/55 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus näitä testejä taas. Juu en kokeile, sitäpaitsi mulla on just menkat ni en ala sormeani veriseen pilluun työntämään :D

Ei ole yksikään mies koskaan valittanut löysyydestä. En ole synnyttänyt alateitse, ikää 34. Joten aivan sama mulle, mä olen tyytyväinen, nykyinen mies on tyytyväinen ja sillä hyvä :)

Vierailija
47/55 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tälläinen, kun tuntuu aihe olevan taas tapetilla.

Minä olen testin mukaan tiukahko

Vierailija
48/55 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, painoindeksi n.20. Tämän mukaan olen tiukahko/normaali. Mielestäni pilluni ei kyllä ole kauheasti lasten jälkeen muuttunutkaan. Treenaan lihaksiani (ja olen treenannut 15-vuotiaasta asti) joka päivä orgasmilla, vähintään yhdellä. Myös raskausaikana. Pitää lihakset kunnossa ja on sikakivaa treeniä :)

Vierailija
49/55 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiukahko 😁

Vierailija
50/55 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateeks käy miehiä joiden lasten äiti saa orkkuja yhdynnässä!!!!!!!!!!!

Vierailija
51/55 |
04.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä on tällä hetkellä:)en ole vielä kunnolla toipunut kiristysleikkauksesta,joten saa nähdä mikä on lopullinen tulos.Tällä hetkellä olen kyllä erittäin tyytyväinen,että menin lopulta toimenpiteeseen.Olen synnyttänyt yhden lapsen ja minua tikattiin alapäästä,mutta tikit repesivät kotona.Nyt vuosien jälkeen uskalsin mennä toimenpiteeseen.Maksoi yli 3000 euroa.Suosittelen kyllä,jos kärsii näistä ongelmista.Jouduin menemään yksityiselle,kun eivät reagoineet mitenkään julkisella sektorilla.

Vierailija
52/55 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiöpsykologia ob vahvaa..

Vierailija
53/55 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja totesin itseni tiukahkoksi. Kakkaa meni kynnen alle :(

Vierailija
54/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä sormea ja peukalo sujahti alta aikayksikön, lienen tosi tiukka, anaalistani...

Vierailija
55/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginal weight lifting -kokemuksia?