Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panu Rajala vs Katri Helena

Vierailija
15.04.2023 |

Mikä tämä nokittelu nyt on? Pidin Katria tämmöisen loanheiton yläpuolella mutta ei sitten. Voi olla myös kirjan markkinointitemppu tai kustantajan vaatimaa. Kumpikohan puhuu totta? Spekuloidaan!

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Katri-Helenalla olleen sen verran itsekunnioitusta, että olisi lähtenyt suhteesta jo paljon aiemmin jos kaikki hänen kertomansa Panusta pitää paikkansa. Hän pitkän linjan artistina on kuitenkin ollut tekemisissä paljon monenlaisten ihmisten kanssa ja pitäisi olla ihmistuntemusta sen myötä.

Vierailija
2/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on oikeassa ja Panu ei pysty antamaan mitään rehellistä lausuntoa mistään, täysi niljake. Enkä ole mikään Katri-H fani todellakaan, en ole oikein koskaan lämmennyt hänelle, mutta tässä tapauksessa asia on täysin selvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi Katri-Helenalla olleen sen verran itsekunnioitusta, että olisi lähtenyt suhteesta jo paljon aiemmin jos kaikki hänen kertomansa Panusta pitää paikkansa. Hän pitkän linjan artistina on kuitenkin ollut tekemisissä paljon monenlaisten ihmisten kanssa ja pitäisi olla ihmistuntemusta sen myötä.

Narsistin kanssa on sen verran sekaisin aina, että mikään ei mene kuten normaalisti ja järkevästi. 

Vierailija
4/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niitten liittoa jo silloin omituisena ja teennäisenä ja nämä ulostulot ovat vain vahvistaneet mun epäilykset todeksi. Mitä ne koskaan toisissaan näki?

Vierailija
5/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on yksin hoitanut lapsensa ja uusi talo on ollut kallis juttu vaikka onkin laulajana tienannut hyvin. Ei siinä niin vaan heti Panusta varmaan erottu.

Vierailija
6/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori Panu Rajala on sekä kansan että tiedepiirien rakastama setähahmo. Miksi Katri Helena mustamaalaa häntä, sitä kansa nyt ihmettelee suu ammollaan.

Vierailija
7/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut kirjan? Et ilmeisesti. Minä olen ja olen täysin Katri Helenan puolella tuossa asiassa. Sitten kun olet lukenut tai kuunnellut kirjan, voit kertoa vasta omat kommenttisi asiasta.

Vierailija
8/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo avioliiton aikana puhuttiin hyvin yleisesti siitå miten halventavasti Rajala käyttäytyi vaimoaan kohtaan. Siis julkista nöyryyttämistä ja ylenkatsetta jne.

Ja ns naistenmiehenä tuo esitettiin 70-luvulla jo.

Enkä ole Katri Helena -fani.

Vierailija
9/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin niitten liittoa jo silloin omituisena ja teennäisenä ja nämä ulostulot ovat vain vahvistaneet mun epäilykset todeksi. Mitä ne koskaan toisissaan näki?

Yksinäistä se lesken elämä on. Näin voin ex leskenä todeta.

Vierailija
10/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Professori Panu Rajala on sekä kansan että tiedepiirien rakastama setähahmo. Miksi Katri Helena mustamaalaa häntä, sitä kansa nyt ihmettelee suu ammollaan.

Höpsistä. P on rietas vanha gubbe.

Vierailija
11/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvosta tälläistä elävien ihmisten ruotimista ns muka elämänkerroissa.

Maku meni KatriHelenasta.

Tosin en nyt ole mitenkään pitänytkään.

Vierailija
12/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta teet vielä asiasta? Mikä dg sinulla on ap?

Vierailija
13/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en arvosta tälläistä elävien ihmisten ruotimista ns muka elämänkerroissa.

Maku meni KatriHelenasta.

Tosin en nyt ole mitenkään pitänytkään.

Mistä sinäkään mitään tiedät?

Ja Meinaatko, että kuolleita saa sitten haukkua? Ristiriitaista.

Vierailija
14/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset puolustaa jotain naisidoliaanjota eivät tunne millään tavalla.

Tuskin KH mikään enkeli ihmisenä on ollut.

Vierailija
15/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole lukenut Katrin kirjaa. Kaikki eväät tähän on iltapäivälehtien uutiset ja se että äiti inhosi tätä laulajaa 😂

Ap

Vierailija
16/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu Rajala oli käsittääkseni painajainen jo sille ensimmäiselle vaimolleen. Sitten Katri Helenalle. Ja nyt sitten toisen edesmenneen vaimonsa tyttärelle. 

Vierailija
17/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin miehenä tympiintyisin naiseen joka keskustelee kuolleen exänsä kanssa.

Jotain outoa tuossa naisessa on aina ollut.

Vierailija
18/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinäkin tiedät elämästä? Tule sitten vastaamaan kun olet elänyt ja menettänyt kuten Panu!

Vierailija
19/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä aiempi liitto takana myös jonkun mallin kanssa. Siitäkin räävitteli kirjan. Itse ilmeisesti nobody, joten ratsastaa kuuluisien kumppanien maineella. Hyvä, että joku antaa samalla mitalla takaisin.

Vanhat, irstailevat setämiehet noin yleisesti on ällöttäviä.

Vierailija
20/138 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt tästä artistista. Jotenkin kylmä ja etäinen.

En tosin ole ihan samaa ikäluokkaa joten en ole pahemmin edes kuunnellut.

Tuon ikäluokan artisteista han on tehty lähinnä puolijunalia koska artisteja oli aika vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi