TESTAA löysyytesi/kireytesi:
Mene selälleen makaamaan lattialle, jalat koukussa pienesti harallaan. Nosta takapuoli ylös maasta. Työnnä yksi sormi emättimeen takapuolen ollessa ilmassa.
Kerro lastesi lukumäärä, sekä painoindeksi.
KIREÄ: emätin tuntuu ahtaalta KOKO matkalta. Sormi pitää työntää emättimeen, se ei sujahda sinne. Kun jännitän lihaksiani sormeni jää melkein jumiin emättimeen.
TIUKAHKO: Sormi mene emättimeen melko helposti seinämiä pitkin, mutta kun jännitän lihaksia tunnen ne sormeni ympärillä jämäkästi koko matkalta perälle asti.
NORMAALI (synnyttäneen naisen): Sormi menee emättimeen helposti. Kun jännitän lihaksia tunnen niiden puristuksen tiukimpana lähellä emättimen aukkoa. Pystyn liikuttamaan sormeani emättimen perällä, mutta sielläkin lihasten liikkeen huomaa. Emättimen pohja on tilavampi kuin emätin aukon läheltä.
LÖYSÄHKÖ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormea reilusti emättimessa. Kun jännitän lihaksia tunnen puristuksen emättimen aukon lähellä. Perällä en tunne lihasten puristusta. Emättimen pohja tuntuu onkalomaiselta.
LÖYSÄ: Sormi menee emättimeen niin, ettei se edes kosketa reunoja. Pystyn liikuttelemaan ja koukistamaan sormeani reilusti emättimessä. Kun jännitän lihaksia en tunne puristusta tai lihasten liikettä missään kohti emätintä. Emättinmen pohja tuntuu onkalomaiselta.
(kopioitu av-palstalta)
Kommentit (55)
Pillu on kireä. Kaikki nuo kriteerit täyttyy. Plus pannessa kun saa kunnon orgasmin, niin lihakset supistuu niin voimakkaasti ettei mies saa penistään ulos.
tiukahko ja normaalin välillä. saan puristettua tosi tiukaksi, mutta sormenpäässä tuntuu onkalo. toki senkin saa pienemmäksi, mutta ilman jännittämistä siellä tosiaan on se onkalo.
takana 2 synnytystä, alle 3kg lapsia.
ja muuten tuntuu ihan samalta kuin ennen synnytyksiä, paitsi lihasten puristus tuntuu vielä enemmän nykyään kun on oppinut käyttämään niitä.
Tiukahko/normaali. Mielestäni tuntuu aivan samanlaiselta kuin ennen lapsiakin. Jo teininä löytyi tuo pieni onkalo perältä ja ilmaa on tullut välillä rakastellessa miehen kanssa kyllä jo ennen lapsia.
Tiesittekö muuten, että tuota ilmaa tulee vain jos nainen on todella kiihottunut, ei muuten (siis jos on normaali pimpsa), sillä kiihottuessaan emätin aina laajenee jonkin verran. Eli tosi tiukan tuntuiselta voi tuntua juuri silloin, kun nainen ei ole " valmis" , itsekin sen huomaa. Mutta kyllä hieman kiihottuessaan laajentunut märkä pillu (lihakset kyllä sitten supistelee ihanasti kalua) on kyllä parempi kuin kuiva ja tiukka. Tosin tiedän miehiäkin jotka ei tykkää märästä, mutta no, miehiä on joka lähtöön kuten meitä naisiakin...
kärpäsenä katossa kun palstan naiset heittäytyy selälleen, nostaa takapuolen lattiasta, työntää sormen fjontturaan ja ohjeen mukaisesti kajauttaa ilmoille lasten lukumäärän ja painoindeksin.
Siinä sitä on showta koko perheelle.
M
on saanut tähän mennessä jo kuvitella 8 teistä sormeilemassa itseään aloittamalla tämän nerokkaan ketjun.
on saanut tähän mennessä jo kuvitella 8 teistä sormeilemassa itseään aloittamalla tämän nerokkaan ketjun.
Taidat ollas itsekin aika pervo, kun tollanen tuli mieleen. Vai oletko vaan kateellinen, kun sait tulokseksi LÖYSÄ? :-D
M34
aika masentavaa! ikää 33, 3 lasta, bmi 20. Lapset tulleet alakautta, painoivat lähes 4kg/kpl, oisko se syynä? Ennen lapsia olen kireä.
Nuorempi lapsista on kuukauden ikäinen ja normaalisti alateitse ovat molemmat syntyneet.
Uskomatonta kyllä, mutta näillä kriteereillä mä olisin kireä :o
Mun mies on jo ihan tuskastunut siihen kun mietin ja tuskailen, olenko ihan väljähtynyt ja lerpahtanut alapäästäni, hänen mielestään en kuulemma ole, ja tämän testin perusteellakaan en olisi. Mutta jotenkin on silti vähän vaikea uskoa, kuitenkin olen synnyttänyt kolmesti, ensimmäinen (kuolleena syntynyt) lapsi oli 3,2kg ja kaksi viimeistä yli nelikiloisia. Tosin en saanut synnytyksissäkään mitään vaurioita, joten kai mulla sitten on joustavat kudokset tai jotakin.
Vai voiko tän testin tehdä väärin?
Ja miehen mielestä kireä omasta mielestä tiukahko
en oo tollein testaillu kylläkään, mutta ennen kun kävin kiristyttämässä alapääni, niin oli löysä. Nyt on tiukka, kun on paikat kiristetty.
niin ja teille, joiden miehet sanovat alapäänne olevan tiukka, niin ei välttämättä kannata uskoa. Miehenikin sanoi ennen leikkausta, et on tiukka, mut leikkauksen jälkeen myönsi, et oli löysä.
NORMAALI (synnyttäneen naisen): Sormi menee emättimeen helposti. Kun jännitän lihaksia tunnen niiden puristuksen tiukimpana lähellä emättimen aukkoa. Pystyn liikuttamaan sormeani emättimen perällä, mutta sielläkin lihasten liikkeen huomaa. Emättimen pohja on tilavampi kuin emätin aukon läheltä.
niin ja teille, joiden miehet sanovat alapäänne olevan tiukka, niin ei välttämättä kannata uskoa. Miehenikin sanoi ennen leikkausta, et on tiukka, mut leikkauksen jälkeen myönsi, et oli löysä.
Missä ja paljon maksoi? Muijalla oikea lörttihörö, neljä sormea menee helposti(sormet rinnakkain, ei supussa) ja pohjalla vielä enemmän tilaa, kolmella sormella tuntee puristuksen juuri ja juuri...
maksoi 2500 euroa. Meinaatkos passittaa muijas leikkaukseen, numero 19? :)
Ja oon toi 15... siis 4 tenavaa ja pi22
Mut mä treenaankin ja paljon, siis muutenkin kuin lantionpohja lihaksia
Ja piirteitä löytyy normaalista ja löysähköstä... No, eipä ollut uutinen!