Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidan lapset ovat erityisen kauniita, lukuisat ihmiset ovat minulle niin kertoneet!

Vierailija
20.10.2008 |

Tuli mieleen tuosta joulukorttiketjusta, etta minulta on jopa pyydetty etta lahetathan lasten kuvat sitten jouluna, kun ei olla heita nahty aikoihin?!

Minulle on aina kerrottu kuinka kauniita lapseni ovat, ystavani (joka ei paljosta kehu) sanoi etta hanen mielestaan suoraan kelpaisivat malleiksi, ovat niin ihania. Kylla lammitti mielta, ja ovathan he kauniita, suloisia, ihania...

Lapset ovat monikultturisia, ja he ovat aina puettu kivoihin ja kauniisiin vaatteisiin, erilaisiin mita Suomesta monesti saa. Hiukset aina natisti ja osaavat kayttaytya hienosti ja ovat erittain fiksuja ja ystavallisia lapsia (kaytostavat peraisin erittain kohteliaasta kulttuurista!!).

Ai kun tyytyvainen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä kuuluisaa kansainvälistä kehumista jolla ei ole mitään arvoa. Ulkolaiset tuttavat tulevat meille kylään niin jo vain alkaa älytön kehuminen voi miten kaunis talo teilla on, kauniit lapset jne. monia kertoja.

Joten älkää olko niin sinisilmäisiä.... tuntuuhan se kivalta ja pitää muistaa kehua myös toisinpäinkin vaikka ette sitä tarkoittaisi muuten olette moukkia

Vierailija
22/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sitä kuuluisaa kansainvälistä kehumista jolla ei ole mitään arvoa. Ulkolaiset tuttavat tulevat meille kylään niin jo vain alkaa älytön kehuminen voi miten kaunis talo teilla on, kauniit lapset jne. monia kertoja.

Joten älkää olko niin sinisilmäisiä.... tuntuuhan se kivalta ja pitää muistaa kehua myös toisinpäinkin vaikka ette sitä tarkoittaisi muuten olette moukkia

kaytostavat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina kerrottu kuinka kauniita lapseni ovat, ystavani (joka ei paljosta kehu) sanoi etta hanen mielestaan suoraan kelpaisivat malleiksi, ovat niin ihania. Kylla lammitti mielta, ja ovathan he kauniita, suloisia, ihania...

Minäkin asun ulkomailla ja kylla sen huomaa jos joku oikeasti tarkoittaa mitä sanoo. Ihan sellainen oikea ihastuminen äänessä.

Vierailija
24/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaani ei ap:n aloitus särähtänyt yhtään, ihanaa, että olet onnellinen ihanista lapsistasi!

Vastaukset taas kertovat jotain ikävää meistä suomalaisista, surullista luettavaa. Lapsia, omiaankin, saa minusta kehua. Ei tämän tarvitse olla valituspalsta ja kaikkien keskustelujen pelkkää napinaa, vaikka se suomalaisten lempiharrastus onkin. Eikö mikään voi koskaan olla hyvin?

Minulla on ihanat lapset, joita vapaasti kehun ihaniksi ja kun on tukka suorassa ja vaatteet ojennuksessa, saatan kehaista komeiksi tai kauniiksikin. Sporassa jos joku ihastelee lapsia, tiedän sen olevan turisti. Suomalaiset eivät kilttiä lasta huomaa, mutta kerran vuodessa kun se huutaa tai riehuu, niin pahaa silmää saa joka puolelta.

Vierailija
25/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

You made my day! ;o)))

Vierailija
26/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo ei ole ihan totta, että Suomessa ei lapsia kehuttaisi näteiksi ns. tavan vuoksi. Kyllä meidänkin pieniä poikia vähän väliä kehutaan näteiksi ja komeiksi ja söpöiksi, vaikka objektiivisesti katsoen ovat hyvin tavallisten suomalaisten lapsukaisten näköisiä. Nättejä kyllä, mutta eivät nyt erityisesti poikkea ulkonäöllisesti edukseen tarhakavereistaan.

Sen sijaan hyvin harvoin kukaan kehuu teinimme ulkonäköä, vaikka hän objektiivisesti katsoen on selvästi näyttävimmän näköinen lapsistamme. Joskus joku saattaa jonkin osittain kaksiteräisen kommentin sanoa meille, mutta ei pojan itsensä kuullen. Kulttuuriin kun ei kuulu poikien tai miesten ulkonäön kehuminen pikkulapsivaiheen jälkeen, niin se ei kuulu. Hravoin tosin kuulee kenenkään kehuvan teinityttöjenkään ulkonäköä.

Vierailija
27/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kantaa elämässä varmasti pitemmälle.

Vierailija
28/28 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa reipasta ja komeaa esikoistani on pyydetty ( ja hän on ollutkin ) telkkarissa.

Siinä näki koko suomen maa miten kiva lapsi mulla on