Työskentelystä hampurilaisravintolassa! Onko niitä ruokia vaikea tehdä? Kokemuksia kenelläk
Eli ajattelin hakea Mäkkäriin töihin ja käsittääkseni siellä pitää kaikkien työntekijöiden osallistua myyntiin, ruoanvalmistukseen ja siivoamiseen. Olen kuitenkin aivan surkea ruoanlaitossa joten mietin vielä laittaisinko hakemuksen..kun ne hampurilaiset ym. näyttää sellaisilta, että en varmaan osaisi niitä tehdä :(
Onko siis jollakin kokemusta Mäkistä, hesestä tai muusta vastaavasta ja nimenomaan tuosta ruoanlaittoosuudesta. Ja muutenkin kaikki kokemukset työstä otetaan mielenkiinnolla vastaan! Millainen tuntipalkka esim. Mäkissän on ym.
Kommentit (23)
Pitää osata sopivasti nuoleskella pomon persettä, että saa tunteja. Ylimääräisiä vuoroja on hyvä tehdä, että saa myöhemmin työtunteja.
Työilmapiiri on yleensä sen takia huono, koska väki vaihtuu kokoajan, ja on jatkuvasti kiire (tai ainakin pitää siltä näyttää). Työolotkaan ei ole mitkään parhaat, kun on kuuma ja rasvainen/paskainen olo kokoajan. Sekin paljon vaikuttaa millainen tunnelma on, millainen vuoropäällikkö on.
Vierailija:
Esim työpaikkakiusaamista paljon ja huonoa työilmapiiriä monessa paikassa. Aina pitää olla tavoitettavissa ja valmiina lähtemään töihin, jos et ole valmiudessa voi kostoksi joutua odottamaan seuraavaa työvuoroa 3-4 viikkoa.
Ei ihmekään että jatkuvasti saikulla oleville/muuten vaan lusmuille ei vuoroja anneta.
Tai jos haluaa vaan sunnuntaisin töitä tms.
Se on väärin jos yksikkö palkkaa enemmän henkilökuntaa kuin tarve olisi ja sitten ei riitä tunteja.
Vierailija:
Minä turhauduin luovuuden puutteeseen niin, että aloin kokeilla Sundae-jätskien tekoon erilaisia tekniikoita. Kun välillä aloitti oikealta ja välillä vasemmalta ja vaihteli puristuksen lujuutta, sai tuntea tekevänsä jotain yksilöllistä. ;))
3