Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työskentelystä hampurilaisravintolassa! Onko niitä ruokia vaikea tehdä? Kokemuksia kenelläk

Vierailija
25.08.2007 |

Eli ajattelin hakea Mäkkäriin töihin ja käsittääkseni siellä pitää kaikkien työntekijöiden osallistua myyntiin, ruoanvalmistukseen ja siivoamiseen. Olen kuitenkin aivan surkea ruoanlaitossa joten mietin vielä laittaisinko hakemuksen..kun ne hampurilaiset ym. näyttää sellaisilta, että en varmaan osaisi niitä tehdä :(



Onko siis jollakin kokemusta Mäkistä, hesestä tai muusta vastaavasta ja nimenomaan tuosta ruoanlaittoosuudesta. Ja muutenkin kaikki kokemukset työstä otetaan mielenkiinnolla vastaan! Millainen tuntipalkka esim. Mäkissän on ym.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koet sen kutsumukseksesi niin ei kun vaan.

Vierailija
2/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule sellaista liukuhihnahommaa, että oksat pois. Hamppareiden teossa ei voi käytännössä epäonnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkäsin olla enemmän juuri keittiön puolella. Kyllä siinä monta hampparia tuli tehtyä, esim. tavallisia tai juusto 12 kerralla. Muistan vieläkin mitä mihinkin tulee ja missä järjestyksessä, vaikka aikaa tosiaan on kulunut 10 vuotta=D

Vierailija
4/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kassalla ja salissa.. aamuvuorossa piti tehdä salaattipohjia, mutta muuta kokkailua en siellä tehnyt... kerran taisin kokeilla tehä burgerii ja tosi helppoo tuntu olevan... liksa oli kai joku 8,5e/h

Vierailija
5/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse keittotaitoa Mäkkärin keittiössä. Ruokiin tulee standardimäärä mausteita ym., ja hampurilaiset kootaan pinoamalla määrätyssä järjestyksessä - tarvitset siis ainoastaan muistia (ja ehkä vähän loogista päättelykykyä).



Ei ole kylläkään mikään häävi homma, mutta nuorempana sitäkin jaksoi ihan hyvin.

Vierailija
6/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taidan sitten hakea :) Enhän minä tuota kutsumukseni koe, mutta opiskelun ohessa olisi sopiva työ. Ja palkkakin kuulostaa ihan kivalta :)



t. ap

Vierailija
8/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä vaikka _työvaatteet_ haiseekin. :D Tai ainakaan mä en millään onnistunut tartuttamaan sitä hajua muihin vaatteisiini. Ja sitä paitsi, paljon pahemmalta nyt joku kaupan kalatiskin työntekijä haisee. :)



Duunikenkiäkin saa rasvankestävällä pohjalla, siitä vain McUraa luomaan, jos jostain syystä oikeasti kiinnostaa!



6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumpelo kaikessa mutta hesessä(3kk) työskentelin ja

vaikka kuinka yritin mokata niin ei se vaan onnistunut. Se oli niin tylsää liukuhihna hommaata, että sen osasi unessakin.

Vierailija
10/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoi, muisti pitää olla hyvä. Mutta, todella nopeasti oppii muistamaan mitä mausteita mihinkin hampurilaiseen menee ja missä järjestyksessä. Usein seinillä on lisäksi ohjeet, joista voi hätätapauksessa tsekata, tai kysyä työkaverilta.



Minä olen ollut kahdessa eri Mäkkärissä töissä.



Uskallatko paljastaa minkä kaupungin Mäkkäriin ajattelit hakea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun on 350h (?) tehnyt niin nousee ja olisko sitte ollu n 8e/h.



Saako vielä ap:lta udella mihin mäkkiin tai mille suunnalle Helsinkiä?=)

Vierailija
12/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki minne pääsisi helposti metrolla kelpaisi :)



t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi juustohampurilaisen teet näin: pihvi grilliin, paina nappia ja grilli hoitaa loput.

Hampurilaispulla paahtimeen, painat kahvasta ja paahdin hoitaa loput.



Pullan päälle annostelija lorauttaa oikeat määrät sinappia ja ketsuppia kun painat kahvasta. Käsin annostelet hiukan sipulia, suolakurkkuviipaleen ja juustosiivun. Sitten pihvi grillistä joka on itse auennut valmiiksi ja pohja päälle. Voila.



Kyllä siellä näytetään miten mikäkin hoituu ja ainoa mitä tarvitset on maalaisjärki ja hiukan muistia. Työkengät kannattaa ostaa Job-työvaateliikkeestä (halvempia) ja ei kun töihin. :)





entinen McDuunari

Vierailija
14/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kassalla että keittiössä. Minäkin olin 10 vuotta sitten Mäkkärissä töissä, ja tosiaan muistaa mitä hamppareihin laitettiin.. mäkkisoossi.. sipuli.. salaatti.. suolakurkkua.. ja toisille juustoa.. pihvit päälle ja päällimmäiset sämpylät.. ja pakkaukseen ja biniin. 6 taidettiin tehdä kerralla. Kädet hais aivan karseelle ( lue suolakurkun etikalle ja sipulille) päivän päätyttyä. Kenkiä meni monet parit vuoteen, ja se rasvasella lattialla luistelu oli todellinen taitolaji. Töitä tehtiin vaikka ei ois ollut mitään tekemistäkään, piti siis vaan näyttää siltä että tekee jotain. Itse tuli kuitenkin syötyä breikillä hampurilaisia.. omilla sovellutuksilla,, jotka myöhemmin kiellettiin. Mut kivasti tuli opiskelurahaa tienattua. Oi niitä aikoja, enää en menis mistään hinnasta.

Vierailija
16/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hb-pihvejä paistamme nykyään max 8 kpl,eli esim mäkki max 4 kerralla ja lattiamateriaalit on melko liukumattomia nykyään ja kenkiä tuo scandi,hinta vähennetään suoraan palkasta.



14/17



=)

Vierailija
17/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se oli oikeesti pahempi kuin jääluistinrata.. Siellä siis pitää olla entistä nopeampi, jos mäkkejä tehdään vähempi kerralla.. Vieläkös ne rätit ui niissä desinfiointiainetta sisältävissä sankoissa, joilla pyyhkitään, pyyhkitään ja pyyhkitään kaikki paikat puhtaiksi. Sen kyllä Mäkkäristä oppi, et meillä ainakin oli paikat kunnossa ja puhtaana.



t. ex-mäkkäriläinen

Vierailija
18/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr on litku nykyään nimeltään.

Tulee valmiiksi laimennettuna letkusta.



Kuten joku osuvasti sanoikin: koko ajan pitää näyttää siltä että tekisi jotain...=)



Muistan kyllä kanssa männävuosilta liukkaat lattiat...

kun jalat luistaa alta pois ja ainoa mistä saat tukea on kuuma grilli...

Vierailija
19/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim työpaikkakiusaamista paljon ja huonoa työilmapiiriä monessa paikassa. Aina pitää olla tavoitettavissa ja valmiina lähtemään töihin, jos et ole valmiudessa voi kostoksi joutua odottamaan seuraavaa työvuoroa 3-4 viikkoa.

Vierailija
20/23 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖPÖHÖPÖ! en tiedä yhtäkään mäkkiä jossa näin olisi!!!



T:se joka siellä yhä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan