Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Remu kosteussuojatoppahaalari hintansa veroinen?

Vierailija
07.09.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ei, ei ole ei.

Vierailija
2/3 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ulkoillessa en pue kuriksia, ja koskaan ei ole vettä läpäissyt remuhaalari, sateellakaan. Pph:lla pukevat kurikset, sillä hoitaja näin haluaa.

Nyt ostin myös remutoppahaalarin, saa nähdä onko yhtä hyvä kuin vkhaalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasavill on kuulemma ainoa jonka jokainen tuote tehdään vedenpitävästä kankaasta, kun Reima ja Remu mallikohtaisesti myyvät myös niitä mitkä eivät pidä vettä. Hintaluokka kaikissa sama. Muutamien eurojen erot. Pidän enemmän Remusta koska siinä on kivemman tuntuinen kangas. Reimat ratsastaa " maineellaan" ja saavat teipatuilla saumoillaan jonkin statuksen. Ei ole tec-ominaisuudesta tietoa jos kangas kuluu heti puhki. Remu on kestänyt meillä kovempaa käyttöä kuin Reima. Reima kesti talven, Remu on menossa kolmannelle. Eli hyvä on.

Nyt tilasin Rasavillin 2 osaisen puvun, maksaa n. 160e, eli Reimaa löytyy halvemmallakin ;)