Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI syys-lokakuun tietämillä??

25.08.2007 |

Täällä Pa-mi joka aloittaa toisen virallisen Ivf:n viiden päivän päästä taas Synarelan suihkuttamisella.

Jos täti osaa tulla ajoillaan (mitä taas epäilen) niin silloin punktio ja siirto syyskuun viimeisellä viikolla, mutta luulen että siirtynee lokakuun ekalle, siis jos kaikki onnistuu.

Takanahan meillä on yksi keskeytetty hoito ja viime maaliskuulta kahden alkion tuoresiirto josta nega ja toukokuussa pas josta myöskin nega =(

Nyt sitten taas toiveikkaana eteenpäin.

En viitsinyt enää kirjoitella tonne elo/syyskuun pinoon kun siellä jo tytöt niin pitkällä hoitojen kanssa ovat, luulisin että saan kohtalotovereita seurakseni??

Kommentit (286)

Vierailija
141/286 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuskan kanssa päästään tositoimiin viimein mekin :)

[color=black][b] vippetti; [/b][color=Purple]3.ivf, kaava: lyhyt, punktio&siirto vk 37, testipv: tulos: Nega

[color=black][b] Elli-77; [/b][color=Turquoise4]2.ivf, kaava: lyhyt, p&s vk 39, vaihtui inssiksi 14.9., testipv: 27.9. tulos: Nega

[color=black][b] Tilda-777; [/b][color=Purple]1.ivf, kaava: lyhyt, p/24.9. (17 munista) & s/26.9. (1) testipv: 10.10. tulos: Nega

[color=black][b] -hanka-; [/b][color=Turquoise4]2.ivf, kaava: pitkä, p/24.9. (17 munista) & s/26.9. (2)

testipv: 10.10. tulos: PLUSSA!

[color=black][b] Emma-Neea; [/b][color=Purple]3.ivf, kaava: lyhyt, p/25.9. (3 munista) & s/27.9. (2)

testipv: 11.10. tulos: PLUSSA!

[color=black][b] minäx81; [/b][color=Turquoise4]1.ivf, kaava: pitkä, p/24.9. (12 munista) & s/26.9. (1), testipv: 10.10. tulos: PLUSSA!

[color=black][b] Marile; [/b][color=Purple]2.ivf, kaava: pitkä, p/30.9. (4 munista) & s/2.10. (1) testipv: 18.10.

tulos: 13.10. PLUSSA!

[color=black][b] pa-mi; [/b][color=Turquoise4]2.ivf, kaava: pitkä, p/3.10. (18 munista) & s/5.10 (2), testipv: 17.10. tulos: Nega

[color=black][b] Hipukka1; [/b][color=Purple]5.icsi, kaava: pitkä, p/1.10. (8 munista) & s/5.10. (2), testipv: 18.10. tulos: PLUSSA!

[color=black][b] Ruska76; [/b][color=Turquoise4]2.ivf/icsi, kaava: pitkä, p/2.10. (11 munista) & s/4.10. (1), testipv; 18.10. tulos: Nega

[color=black][b] mamabear; [/b][color=Purple]2.icsi, kaava: pitkä, p/9.10. (18 munista) & s/12.10. (2), testipv: 23.10. tulos: Nega

[color=black][b] haave08; [/b][color=Turquoise4]1.ivf, kaava: pitkä, p/9.10 (9 munista) & s/11.10. (1), testipv: 23.10. tulos: Nega

[color=black][b] Tintti_77; [/b][color=Purple]3.ivf/icsi, kaava: lyhyt, p/8.10. (8 munista) & s/10.10. (1), testipv: 24.10. tulos: PLUSSA!

[color=black][b] Giselle_70; [/b][color=Turquoise4]2.icsi, kaava: pitkä, p/10.10. (19 munista) & s/12.10. (1), testipv: 25.10. tulos: Nega

[color=black][b] mooa; [/b][color=Purple]2.ivf, kaava: pitkä, p/10.10. (10 munista) & s/12.10. (1), testipv: 24.10 tulos: nega

[color=black][b] sira_71; [/b][color=Turquoise4]5.ivf, kaava: lyhyt, p&s vk 42?, testipv: tulos:

[color=black][b] Kerttu-74; [/b][color=Purple]1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 43, → siirtyi marraskuun kiertoon

[color=black][b] SanniAnniina; [/b][color=Turquoise4]1.ivf, kaava: pitkä, p/29.10. & s/31.10? testipv: tulos:

[color=black][b] Tatjuska79; [/b][color=Purple]1.icsi, kaava: pitkä, p/30.10. & s/, testipv: tulos:

[color=black][b] Vehnis; [/b][color=Turquoise4]3.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 47, testipv: tulos:

Vierailija
142/286 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska79: Kiitos tarinasta :) Pätee niin moneen asiaan.. Piti ihan kirjoittaa se ylös. Miten oot voinu? Onko olo hellittäny yhtään? Sain samat ohjeet kuin sinäkin, eli et liikunnasta oikeestaan vaan kävely ois suotavaa, ettei munikset irtois omia aikojaan. Siitä juomisesta täällä palstoilla on puhuttu paljon, mutta ihme, ettei lääkäri sitte sanonu mitään. Ilmeisesti se, että sut nesteytetään ennen toimenpidettä korjaa sitten tilannetta niitten mielestä riittävästi. Ite en oo pahemmin normaalia enempää juoda, mulla kun hyperistä ei taida olla pelkoa. Jännittävä viikko meillä, toivotaan todella, että päästään yhdessä piinailemaan!

Tintti_77: Hienon hcg-tuloksen sait :) Tarrasukkia pikkuiselle! Käythän sitten kertomassa ultrakuulumisetkin? Jaksamista inhaan odotteluun..

Ja sitäpä toivotan myös teille: -hanka-, Emma-Neea, Marile, minäx81 ja Hipukka1! Käykäähän kertomassa ultrakuulumisia :) Emma-Neea, sulla ainakin tais olla jo tiistaina!

Yhä huhuilen, mitä kuuluu sira_71:lle?

ON: Huomenna siis punktio ja jännittää ihan pirusti... Alavatsalla yhä painontunnetta, joten taitaa munikset olla yhä paikallaan :) Pregnylin pistin viime yönä. Pitäkää peukkuja siskot, että kaikki menee hyvin!

SanniAnniina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/286 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa maanantaita kaikille!

SanniAnniina: Miten punktio meni? Toivottavasti ok.. Mulla olo hieman helpottunu, kiitos piikittömän päivän. Eilen sain pregnylin pistettyä niin että mahassa nyt mustelma ja kosketusarka paikka. Ja tämä aamuna heräsin migreeniin. Mitähän seuraavaksi? Vai liekö jännittää jo huominen.

vilkutuksia muillekin!

Vierailija
144/286 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Jännitin punktiota ihan hurjasti, mutta " huumausaine" pehmitti tajunnan ja tunnon niin mukavasti, ettei sattunut eikä aivotoiminta riittänyt jännittämiseenkään enää ;) Ihanat hoitajat ja lääkärin olen saanut myös. Eli tosi kivuton, helppo ja nopea kokemus omalla kohdallani. Sieltä lähtiessäkin oli vielä pieni " nousuhumalainen" olo ja kotona nukutti mukavasti. Nyt sitten oon yrittäny lipittää ylimääräistä juomaa, sillä tänään se annettiin ohjeeksikin.

Kolme munista sain, kuten ajattelinkin, ja huomenna soittelen klinikalle miten ne hedelmöittyvät /jakautuvat. Keskiviikkona siirto, jos siirrettävää ja todennäköisesti kaksi siirretään.

Tatjuska79: Mukava kuulla, että olo on helpottunut. Mulla Pregnyl jätti myös kipeän ja kovahkon kohdan masuun enkä eilen pitänyt farkkujakaan sen takia. Mutta nyt sekin jo helpottaa. Kovasti täällä peukutan, että saisit sinäkin punktiosta hyvän kokemuksen!

SanniAnniina

Vierailija
145/286 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sait hyvän kokemuksen punktiosta. Toivotaan ettei heti tarvii uudestaan " leikkiin" ryhtyä. Toivotaan että munikset hedelmöittyy ja lähtee jakaantumaan, muista että yksikin riittää. :) Mua hieman jännittää, mutta kertomuksesi lievitti hieman olotilaa. Nyt vain jännitän että onkohan kaikki ok tuolla massussa, kun tällähetkellä ei tunnu missään mitään, paitsi tuo pregnylin pistokohta. Toivotaan että hyperi on hellittänyt ja parempi olo johtuu siitä. Nyt menen kullan kainaloon, jos sais rauhotuttua vielä lisää ja sais nukuttuakin.. Huomenna lisää kuulummisia..

Vierailija
146/286 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta vaan kaikille!

Elämäni ensimmäinen punktio siis ohi. Rakkuloita saatiin kerättyä ihan mukavasti, mutta vain kaksi oli kypsiä. Kaiken lisäksi kivespalasta ei meinannut löytyä liikkuvia siittiöitä, joten yrittävät kai nyt sitten liikkumattomilla, koska munasolu yksistään ei kestä pakastusta. Kai se on sama kokeilla kaikki keinot. Huomenna soittavat onko mitään siirrettävää ja jos on niin siirto sitten torstaina. Punktio muuten meni ihan ok.. Kipulääke humahti päähän niin että sairaanhoitaja joutu muistuttamaan missä tahdissä pitää hengittää. Ja kun toimenpide oli ohi, ja pääsin lepäilemään, niin kroppa kävi sen verran ylikierroksilla, että jouduin oksentamaan.

Kotona nukuin pari tuntia ja nyt on jo parempi olo, tosin hieman hutera.

SanniAnniina: Millainen olo? Pääsetkö huomenna siirtoon?

Vierailija
147/286 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää... Kaksi jäi siis jäljelle, jakautumis- ja tyyppitilanne selviää sitten huomenna, kun lähden siirtoon. On siis selvää, ettei mitään jää pakkaseen :( mutta toivotaan, että kaksi hyvää tyyppiä saisin sitten kyytiin.

Tatjuska79: Mittään oloja mulla ei oo, kipuja ei ole tullut näin jälkeenpäinkään :) Vähän tuhrua vuotaa (kuten asiaan kuuluu) ja lugemömmöä *yök* Luget siis aloitin tänä aamuna, 2*200mg aamuin/illoin.

Onneksi sun hyperi helpotti eikä sunkaan punktio ollut kivulias! Vaikka aikas etovan olon taisit siitä saada.. Onko niin, että vaan kypsät munikset voi hedelmöittyä? Voi, että niiiiiin lujasti täältä peukutan, että ne liikkumattomat siittiöt saadaan hedelmöittämään edes yhden muniksen!

Emma-Neea: Ultrakuulumisia?!

SanniAnniina

Vierailija
148/286 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä viedään nyt kun Tatjuska ja SanniAnniinakin ovat päässeet punktiovaiheen ohi.

Kurjaa on ollut lukea negoista, pahoittelut täältäkin :(

Oon taustaillut viime viikon kun olo on ollut niin heikko että en oo kerrassaan vaan jaksanut kirjoitella. Jännityksellä seurailinkin teidän hännänhuippujen vähintäänkin vivahteikasta piikittelyaikaa: molempien puolesta on saanut jännätä oikein rutkasti ja vielä jatkuukin.

Voi kunpa Tatjuska saisitte huomenna hyviä uutisia, peukkuja dbdbdb

SanniAnniinalle toivon tietenkin, että molemmat kyytiläiset saat huomenna mukaan ja että lujasti tärppäävät kiinni!

Tintille plussaonnittelut!!

ON: Viime viikko tosiaan meni sängyn pohjalla ja vessassa kontatessa. En tiedä, oliko kyseessä raskauspahoinvointi vai vatsatauti vai molemmat, mutta olo oli kertakaikkisen hirveä. En saanut juurikaan syötyä enkä nukuttua ja kaikki mikä meni alas, tuli myös ylös. Nyt alkuviikko on ollut helpompaa ja siitä olen kyllä todella iloinen! Olo parani juuri sopivasti ennen ultraa, joka oli tänään. Olin hieman skeptinen sinne mennessä, ehkäpä alitajuisesti valmistautui pahimpaan.. Tuntuikin aika uskomattomalta kun saatiin nähdä kaksi pussia, kaksi alkiota ja kaksi sykettä!!! Mies oli aika ällikällä lyöty ja kyllä siinä hieman itselläkin oli epäuskoinen olo. Jotenkin tuo viime viikon pahoinvointi ei enää tunnukaan niin kamalalta ;) Meidän kaksosten lasketuksi ajaksi tuli 18.6., saa nähdä jaksavatko nuo sinne asti matkassa

Terkut muillekin ketjulaisille ja tulkaahan plussanneet tosiaan kertomaan taas kuulumisianne

-hanka-

rv 7+1

Vierailija
149/286 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea että teille tosiaan on tulossa kaksoset, pidetään peukkuja että pysyvät matkassa ainakin äitienpäivän yli, eikö tuplilla oo tapana syntyä hieman etuajassa. :)

Juu meillä on SanniAnniinan kans ollu yhtä sun toista, pääseekö punktioon vai ei, onko hyperi vai ei, jne... Mutta tällähetkellä meidän onnistuminen on muissa käsissä kuin omissa..

SanniAnniina: jos pääsen siirtoon niin mun lugeannostus on 2x100mg 3xpäivässä. Valmiiksi yököttää tunkee kokoajan jotain sisään, ja mieskin varmaan on tosi innoissaan. Iskee varmaan kateus :)

Vierailija
150/286 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kun kävit kertomassa ultrakuulumiset! Ja voi mitä uutisia sulla olikin :D Kaksoset! Kurjaa, että sua on yököttäny niin kovasti, mutta josko se kuitenkin nyt jo katoais, kun voimat pitäis saada takaisin :) Tuplasti vedenpitäviä ja tuiskut kestäviä sukkia lähetän matkaan!

Vähän sain tästä lisäpontta taas, josko minuakin onnistaisi ja saisin edes toisen tarraamaan lujasti kiinni.. Jotain nuo hormonit vissiin yrittää punktiosta kertoa, kun rinnat on eilisillasta asti ollu ihan julmetun kipeet; hyvä kun nukkua voi ilman liivejä, pystyssä ei voi ollenkaan olla ilman. Tulen huomenna kertomaan mitä osasivat alkioista sanoa ja sainko ne kaksi kyytiin asti.

Ja Tatjuskalla on tosiaan myös ollu jännät paikat ja vielä jatkuu.. Ois niin ihana, jos Tatjuskakin saisi ne kaksi kyytiin!

SanniAnniina

Vierailija
151/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille!

Lääkäri soitti just ja kertoi ettei mitään siirrettävää ole. Toinen munasoluista oli hajonnut pesussa, luultavimmin ylikypsä ja toinen oli valmiiksi epämuodostunut. Reagoin lääkkeisiin kuulemma liian hyvin, torstain piikittömän päivän jälkeen kasvu on lakannut kokonaan ja miniannos ei ole riittänyt jatkamaan kasvua, ja kaikki oireetkin hävisivät perjantaina. Eli ongelma olikin stimulaatiopuolella. Nyt varmaan tehdään joitain kokeita mulle, tähän asti on keskitytty vain mieheen ja multa ei ole otettu kuin pakolliset verikokeet, joista selvis että ovuloin millon sattuu, mutta mitään muita kokeita ei Kys:llä ole otettu. Endo suljettiin pois jo TK:ssa. Seuraava hoitovaraus tehty alustavasti maaliskuulle. Tämä kerta oli näköjään harjoitusversio, että tiedetään seuraavalla kerralla millä annoksella piikitetään.

SanniAnniina: Toivottavasti sulla on paremia uutisia. Pidän kovasti peukkuja.

Kaikille mukavaa loppuviikkoa, tämä poistuu takavasemmalle kasaamaan itseään.

-tatjuska-

Vierailija
152/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaisa virtuaalinen lohtuhali täältä! *rutistaa*

Kyllä tää elämä on joskus niin epäoikeudenmukainen.. Miten voikin stimulointi mennä noin pieleen. Ikävää myös, että joudutte odottamaan noin kauan seuraavaa hoitoa! No jos jotain positiivista, tästä varmaan tosiaan opittiin jotain eikä sama virhe toistu. Jaksuja pään tyhjennykseen ja uuteen hoitoon valmistautumiseen!

ON: Mulla on vähän parempia uutisia; kohdussa köllöttelee yksi nelisoluinen alkio :) (mitä se sitten tarkoittaakaan) Lääkäri kyllä sanoi, että se on jakautumisessa ihan aikataulussaan. Toinen hedelmöittynyt ei lähtenyt jakautumaan, joten siitä ei sitten siirrettäväksi ollut. Hedelmöittymisessä ja jakautumisessa ei ollut mitään erikoista, joten emme vieläkään saaneet mitään syytä sille, miksi emme periaatteessa voisi onnistua luomunakin :0 Selittämättömyys jatkuu siis.

Piina alkaa ja taas jännittää.. Onkos huomenna pp1?

Nyt alan kutoa tarrasukkia :D josko saisin niillä tämän ainokaiseni kiinnittymään! Kertokaahan mitä kaikkea muuta on todettu auttavan kiinnittymiseen? Greippimehua? Punaviiniä?...

SanniAnniina ja pikku-a

Vierailija
153/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.. :) Pidän peukkuja sulle ja lähetän paljon tarroja ja kunnon tuubin liimaa että alkio kiinnittyy kunnolla.

Ite ajattelin että parempi näin kuin että tuijottelee negaa testistä tai että tulee kesken. Senkin olen kokenut (8 vuotta sitten), tosin eri miehen kanssa ja silloin elämä oli noin vuoden sekaisin. Ajattelimme mennä perjantaina syömään ravintolaan ja nauttimaan yhdessäolosta. Eiköhän tämä tästä. Niin ja hoito saattaa aikastua, jos nuo työtaistelut peruuntuu. Tämä vuoden hoidot kaikki on kuulemma peruttu ja siirretty ens vuoden puolelle.

Jaksamisia ja koita keksiä jotain tekemistä niin piinailu ei tunnu niin pahalta. :)

Vierailija
154/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Itselläni on alkanut raskauspahoinvointi, joten en siksi ole koneella käynyt. Ultrassa eilen näkyi toivomamme YKSI sikiö. Emme missään nimessä halunneet kaksosia:=) Joten olo on onnellinen ja helpottunut. Esikoisesta, jonka saimme ekasta ivf:stä (jossa oli muuten tuloksena 3 alkiota, yhden siirto) niin olin oksentamisen takia kaksi kertaa tiputuksessa ja laihduin 8 kg, aika oli hirveetä. Mulle sanottiin etten olisi tulia kestänyt...no, ehkä olisin ollut sairaalassa koko ajan. Siitä on aikaa nyt reilut viisi vuotta.

ONNEA SANNIANNINA!! Nelisoluisina mullekin on aina siirretty ja kahden päivän viljelyllä. Hienoa kun sun punktio oli helppo, niin mullakin nyt, kun on vähän mitä ottaa:=) ONNEA matkaan!!!

Tatjuska: Harmi juttu!! Olen pahoillani!

Hanka: Onnea sulle kovasti matkaan, onneksi kaikki sulla hyvin. Raskasta se tulee olemaan. Mulla on tuttavapiirissä kaksosia. Mutta odotus heillä on mennyt yllättävän hyvin, olin aika kateellinen:=)

Kai mun sitten pitää uskoa et mun la olisi 19.6, kun hedelmöittymispäivästä se olisi 17.6.

rv 7+1

Vierailija
155/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatjuska: pahoittelut, toivottavasti tämä on vain hidaste

sanni-anniina: tarroja ja onnea matkaan

emma-neea ja hanka: ihanat ultrakuulumiset. Toivottavasti lapsenne saavat rauhassa kasvaa masussa.

Otsikko viittaa omaan painajaiseeni ja kaameaan tilanteeseeni. Eilen koimme sitten taas keskenmenon. Parin päivän veritiputtelun jälkeen tilanne eteni tuskallisesti, että pitelin kädessäni pikkupussukkaa... Tämä on epätodellista, olen ihan eri planeetalla. Raskausviikko oli sama kuin kesällä, minua ei ole luotu kantamaan lasta. Täytynee luovuttaa koko peli, joutuisin lisätutkimuksiin (tai haluaisinkin jos jatkaisin) missä vika. Tutkimuksetkaan eivät silti välttämättä auta korjaamaan syytä.

Lämpimät tsemppaukset ja kiitokset teille kaikille, poistun vähitellen jonnekin keskenmenopalstalle. Lueskelen välillä mitä teille kuuluu.

surusilmäinen Marile, eilen rv 6+2, tänään tyhjä syli

Vierailija
156/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Miksi pelkkä lapsettomuusongelma ei voi riittää, miksi pitää kestää vielä unelmien särkyminen pitkän odotuksen jälkeen:( Kohtuutonta.

Vierailija
157/286 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoit, ihan tosiaan pahin tapahtui. Ei voi olla epäoikeudellisempaa ja julmempaa kuin keskenmeno! Ei sitten ollut valmis se pieni tähän maailmaan.. Suru puolestasi saa kyyneleet silmiin minullekin. Luja ja lämmin lohtuhali *rutistaa* Voimia!

Emma-Neea: Kiitos tsempityksistä! Ja kiva kuulla, että tuo mun nelisoluinen on ihan normikokoinen :) Ihanaa, että toiveenne toteutui ja alkio on jatkanut (yksin) kasvuaan! Kurjaa tuo pahoinvointi, toivottavasti se ei tällä kertaa niin mahdottomaksi ylly.

minäx81: Onkos sullakin ultra lähiaikoina, kun sulla oli siirtokin samana päivänä kuin hankalla? Käy kertomassa kuulumisia :)

Mites Hipukan ja Tintin odotukset etenee? Hipukka1:lla ultrakin on jo nurkan takana :)

SanniAnniina,

joka palkitsi itsensä tänään herkuilla ja sai motivaatiota lopettaa huomisesta alkaen jatkuvan herkuttelun :)

Vierailija
158/286 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmuisesti voimia Marilelle ja Tatjuskalle, inhottavan epäoikeudenmukaista tää todellakin on!!!

Emma-Neea tuo sun ekan raskauden pahoinvointi kyllä kuulosti aika hurjalta, joten en yhtään ihmettele, että nimenomaan yhtä toivoitte. Kyllä tässä itseäkin tietenkin hieman hirvittää, mutta mulla on ainakin vielä usko siihen, että me pärjätään. Kaksosperhe meilläkin on onneksi omassa lähipiirissä, joten on edes vähän käsitystä siitä, millaista kaksosarki saattaa olla. Mä en oo muuten enää ihan varma tosta meidän lasketusta ajasta, olo oli niin sekava siellä vastaanotolla eikä lääkäri kirjoittanut sitä mihinkään meille annettuihin papereihin ylös. No, tuskinpa nuo tuolta kuitenkaan siihen aikaan ovat tulossa ;)

SanniAnniina hienoa, että teillä siirto onnistui ja täältä myös paljon onnea matkaan piinapäiviin :) Olishan se aika hienoa, että tää ketju päättyisi plussauutiseen!

-hanka-

rv7+3

Vierailija
159/286 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään 1. ultrassa. Siellä se vauveli köllötteli, pituutta huimat 7,2mm. Raskausviikot tulivat takapakkia muutaman päivän omista laskelmista ja lasketuksi ajaksi lääkäri katsoi 20.6.08.

Jännästi nuo raskausviikot ja lasketut ajat vovat olla erit eri ihmisillä vaikka punktio- ja siirtopäivät olisivat olleet samat. Omien laskelmien mukaan olisin nyt rv 7+3 mutta ultran perusteella about rv 7+0. Ilmeisesti kaikki kunnossa kumminkin.

Vierailija
160/286 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille!

Meillä edessä voisko sanoa toinen ivf-kokeilu :) eli keväällä oli eka yritys mutta se meni plörinäksi kun munikset ei lähteneetkään kasvamaan. Sen jälkeen ei sitte enää uuteen hoitoon lähdetty koska kaikki tuntu jotenkin hemmetin raskaalta.

Nyt sitte ku poli taas kesän jälkeen aukes niin hoitaja meinas että heti päästään yrittämään jos vaan jaksetaan lähteä. Ja tässä sitä nyt sitten ollaan. Oon pistäny Puregonia nyt kaks päivää ja ens viikon ke olis ultra.

Ei oikein oo mitään odotuksia tän hoidon suhteen koska viimeksi meni niin huonosti, mutta annos on ainakin tuplat entä viime kerralla, jospa siitä olis jotain apua :)

Hieman taustaakin voisin tässä kertoilla kun kerran aloin lätisemään.. Eli ollaan yritetty esikoista noin neljä vuotta kohtapuoliin. Takana on kolme inssiä yksityisellä ja negojen jälkeen siirryttiin ivf-jonoon julkiselle puolelle. Viime syksynä sitten saatiin aika sinne ja lääkäri totes verikokeiden tuloksesta kohonneen fsh:n.

Kävin kaikenmaailman testeissä joista katottiin oonko periny aikaset vaihdevuodet! En ollu niitä periny mutta kuitenkin ne mulla on. Kiertoa oon pitäny Primoluteilla pystyssä ja hyvin on toiminu, toisin ku terolutit.

Miehessä myös hieman pientä vikaa, joten vauvaa ei meille tuu muilla kuin hoidoilla (tai vois kai se tullakki, jos minä toimisin normaalisti).

No tässäpä tämä kiireessä rustattu viesti, toivottavasti siitä saa jotain selvää ja toivottavasti huolitte minut vielä joukkoon!

Terveisin Elli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän