Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI syys-lokakuun tietämillä??

25.08.2007 |

Täällä Pa-mi joka aloittaa toisen virallisen Ivf:n viiden päivän päästä taas Synarelan suihkuttamisella.

Jos täti osaa tulla ajoillaan (mitä taas epäilen) niin silloin punktio ja siirto syyskuun viimeisellä viikolla, mutta luulen että siirtynee lokakuun ekalle, siis jos kaikki onnistuu.

Takanahan meillä on yksi keskeytetty hoito ja viime maaliskuulta kahden alkion tuoresiirto josta nega ja toukokuussa pas josta myöskin nega =(

Nyt sitten taas toiveikkaana eteenpäin.

En viitsinyt enää kirjoitella tonne elo/syyskuun pinoon kun siellä jo tytöt niin pitkällä hoitojen kanssa ovat, luulisin että saan kohtalotovereita seurakseni??

Kommentit (286)

Vierailija
281/286 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli: Voimia!

Hipukka: Toivotaan parasta!

Ajattelin kirjoitella kanssa kuulumisia.. Tosiaan sunnuntain aloitin synarelan ja nyt on jo nenän limakalvot rikki, tai ainakin tuntuu polttelua sumuttelun jälkeen, muita oireita ei vielä ole näkynyt. Mulla on eka suunniteltu ultra 17.10, jolloin aloitan conal-f:n pistämisen..

Yleisesti sanotaan että anoppi on pahin sukulainen, mutta mulla anoppi tarjoutui itse tukihenkilöksi. Sillä kun on vaihdevuodet pahimmillaan, niin voidaan sitten hikoilla yhdessä. En tiedä onko sillä " ennustajaeukon" lahjoja, mutta sanoi että hänellä on sellainen kutina että kohta meillä on vauva.. Samanlainen kutina oli kuulemma ollut toisen miniän kanssa, molemmissa raskauksissa.. Toivotaan että anopin kutinat osuisivat kohdalleen..

Jaksamista myös kaikille muillekin tasapuolisesti!

Vierailija
282/286 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä pahoittelen! Toivottavasti saan nuo värit ja muut näin ensikertalaiseksi jotenkin kuten ne ajattelin..

Plussatuulten ja syyssateiden kera, toivoopi

SanniAnniina

[color=black][b] vippetti; [/b][color=Purple]3.ivf, kaava: lyhyt, punktio&siirto vk 37, testipv: tulos: Nega

[color=black][b] Elli-77; [/b][color=Turquoise4]2.ivf, kaava: lyhyt, p&s vk 39, vaihtui inssiksi 14.9., testipv: 27.9. tulos: Nega

[color=black][b] Tilda-777; [/b][color=Purple]1.ivf, kaava: lyhyt, p/24.9. (17 munista) & s/26.9. (1) testipv: tulos:

[color=black][b] -hanka-; [/b][color=Turquoise4]2.ivf, kaava: pitkä, p/24.9. (17 munista) & s/26.9. (2)

testipv: 10.10. tulos:

[color=black][b] Emma-Neea; [/b][color=Purple]3.ivf, kaava: lyhyt, p/25.9. (3 munista) & s/27.9. (2)

testipv: 11.10. tulos:

[color=black][b] minäx81; [/b][color=Turquoise4]1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 39, testipv: tulos:

[color=black][b] Marile; [/b][color=Purple]2.ivf, kaava: pitkä, p/30.9. (4 munista) &s vk 39-40, testipv: tulos:

[color=black][b] pa-mi; [/b][color=Turquoise4]2.ivf, kaava: pitkä, p/3.10. &s vk 40, testipv: tulos:

[color=black][b] Hipukka1; [/b][color=Purple]5.icsi, kaava: pitkä, p/1.10. (8 munista) & s/5.10. testipv: tulos:

[color=black][b] Ruska76; [/b][color=Turquoise4]2.ivf/icsi, kaava: pitkä, p&s vk 40, testipv; tulos:

[color=black][b] mamabear; [/b][color=Purple]2.icsi, kaava: pitkä, p&s vk 41, testipv: tulos:

[color=black][b] toive08; [/b][color=Turquoise4]1.ivf, kaava: pitkä, p/8.10? &s vk 41, testipv: tulos:

[color=black][b] Tintti_77; [/b][color=Purple]3.ivf/icsi, kaava: lyhyt, p&s vk 41, testipv: tulos:

[color=black][b] Giselle_70; [/b][color=Turquoise4]2.icsi, kaava: pitkä, p&s vk 41, testipv: tulos

[color=black][b] mooa; [/b][color=Purple]2.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 41, testipv: tulos:

[color=black][b] sira_71; [/b][color=Turquoise4]5.ivf, kaava: lyhyt, p&s vk 42?, testipv: tulos:

[color=black][b] Kerttu-74; [/b][color=Purple]1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 43, testipv: tulos:

[color=black][b] SanniAnniina; [/b][color=Turquoise4]1.ivf, kaava: pitkä, p&s vk 44, testipv: tulos:

[color=black][b] Tatjuska79; [/b][color=Purple]1.icsi, kaava: pitkä, p&s vk 44, testipv: tulos:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/286 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuli käytyä. Folleja löytyi aika hurjasti, varmaan yhteensä jotain 25 kpl - suurimmat 11 mm ja pienimmät 8 mm. Eli samalla kaavalla mennään kun viimeksikin, mulla oli muistaakseni keväällä 35 follia kaikenkaikkiaan ja olinkin siksi punktion jälkeen todella kipeä pari viikkkoa, taisi siinä lievä hyperikin olla vaivana.

Luulinkin ensin että tuo iso määrä folleja olisi hyvä juttu, mutta kävipä sitten niin että vain 2 siirtokelpoista ja loput roskikseen huonolaatuisina eikä mitään pakkaseen. Ja näyttäis tää kierto menevän samalla lailla kun tuo saalis nyt jo on noin huikea. No, toivotaan parasta että saatais jotain siirrettävää, ja mä todella toivon että jäisi tällä kertaa jotain pakkaseenkin, tää on aika raskasta tää ' kasvatus prosessi' joka kerta uudestaan... *huokaus*

No, ei saa heittää kirvestä kaivoon ennenkuin näkee miten tässä käy. Perjantaina toinen ultra ja ensi viikon ma tai ti sitten punktioon kaiketi.

Vierailija
284/286 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuihan tuo nyt jotenkin, vähän ehkä noi mustat nimet pistää silmään.. Noo erottuupa ainakin :)

Ihan ensinnä Elli-77:lle ja vippettille pahoittelut negoista! *halaa*

Tatjuska: Aika samoissa mennään sun kanssa, mulla on eka ultra 16.10 ja sit pääsee Puregonia piikittämään. Suprecur ei oo aiheuttanu (ainakaan vielä) mitään sivuoireita eikä nenukaan vielä aristele. Toivottavasti anopin ja sun kutinat pitää paikkaansa! :)

Marile: Pääsitkö siirtoon tänään?! Kovasti peukutan sen puolesta!

Hipukka1: Hieno munissaalis! Montako sait hedelmöittymään? Tosi kurja , et sun piti heti lähteä töihin. Mites oot jaksanu tän päivän?

Mamabear ja pa-mi: Teilläpä on sähäkät muniskasvut :) Hienot saaliit tulossa teillekin!

Emma-Neea: Hui mitä tuntemuksia! Voisko ne olla sitä kiinnittymistä? Ei sen tarttis kyllä noin kipiää tehdä.. Toivottavasti olo on jo helpompi.

Sira71: Ultrassa kaikki ok? Mille viikolle sun punktio ja siirto tulee nyt, kun sun kierto alkoikin jo aikaisemmin?

Giselle_70: Ohhoh, mahtaa masu olla turvoksissa! Peukutukset, että joukossa on nyt hurjan monta hyvää yksilöä:)

Vilkutukset muillekin!

SanniAnniina

Vierailija
285/286 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giselle: Meillä on sitten ollu viime hoidoissa aika sama tilanne. Toivotaan parempaa onnea tähän hoitoon ja edes alkioita pakkaseen.

Mä en nyt ymmärrä tätä. Kun lääkäri sanoi, että tässä hoidossa pyritään pienempään määrään munasoluja kuin viimeksi, jotta ne olisi laadukkaampia, niin jo nyt tässä vaiheessa on enemmän ja isompia kuin viimeksi ja silti annostus pysyy loppuun asti samana. Ketuttaa vaan, jos lopputulos on sama.

Mutta kaipa se lääkäri tietää parhaiten. Jatketaan munahautomoa parhaani mukaan.

SanniAnniina: Kitos kun päivitit pinon ja hienohan siitä tuli :)

Vierailija
286/286 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten kuulin hedelmöitystuloksen ja vain 4 hedelmöityi, koska loput 4 olivat olleet epäkypsiä. Huomenna saan lisätietoa miten ovat lähteneet jakautumaan ja perjantaina sitten siirtoon, tarkoitus on siirtää 2 alkioita jos vain ovat vielä perjantaina hengissä.

Marile: niiden minidisperiinien syöminen vaikuttaa verenkiertoon eli vilkastuttavat verenkiertoa tai jotain siihen suuntaan (verenkierrolla on merkitys alkion kiinnittymiseen). Mulla ei ole havaittu mitään ongelmia verenkierrossa, mutta lääkäri vain kehoitti syömään disperiiniä, koska siitä ei ole haittaakaan. Olen nyt popsinut noita pillereitä 2 viikkoa ja jatkan koko piinisajan loppuun saakka.

Sanni-Anniina: Olo on ihan ok, töissä olin tänään niinkuin ei mitään olisi tapahtunut, valittelin vain vähän vetämätöntä oloa, jonka laitoin kuumeen piikkiin ;)

Pa-mille onnea huomiseen koitokseen, toivottavasti punktio sujuu hyvin ja kivuttomasti!

Muille myös vilkutukset täältä, pidetään pää pystyssä ja toivotaan parasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan