Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on vanhempainrahalla ja äitiysrahalla?

Vierailija
24.08.2007 |

Jos mä pidän sen vanhempainvapaan niin onko saatava päiväraha sama kuin äitiysrahakaudella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on se, että äitiysvapaan voi pitää vain äiti - yllättäen - ja vanhempainvapaan kumpi vain vanhemmista - yllättäen.

Vierailija
2/3 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mä pidän molemmat vapaat niin muuttuuko se summa jotenkin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä saa vanhempainrahaa jonkun aikaa korotetulla prosentilla. Jos sinä pidät kaiken, saat sen äp-rahan alun korotettuna ja loput samalla summalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi