Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teille on viimeksi kumarrettu?

Vierailija
19.02.2026 |

Itselleni kumarsi tänään eräs vähän yli 20-v. henkilö terveydenhuollon tapaamisen päätteeksi. Ja se oli vielä sellainen kumarrus, johon tulee se käden liike mukaan. Olin ihan että wow, joku nuori osaa näinä päivinä vielä tuollaisen eleen. Vähän ois tyylikästä, jos trendiksi nousisikin jokin tällainen kaunis, vanhanaikainen kohteliaisuus kaiken nykyajan vihapuheen rinnalle.

Mikä oisi mun, 46-vuotiaan tädin kohteliaisuusele?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana juttu, ap🌞

Vierailija
2/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti olohuoneen alakaapista astioita, niin kumarsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, keski-ikäinen nainen, kumarsin tällä viikolla turisteina olleille japanilaisille miehille ja naisille. Tosin hekin kumarsivat minulle ja meillä oli sen jälkeen oikein mukavaa yhdessä :-)

Vierailija
4/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan ikinä.

Vierailija
5/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka saatanan arkipäivä, aina silloin kun ulkomaalainen opiskelija on samassa työvuorossa. Monta kertaa päivässä. Kumartelee ja hymyilee kuin Hangon keksi vaikkei ymmärrä yhtään mitä hänelle yrittää sanoa tai opettaa.

Vierailija
6/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitään muistikuvaa, joskus ulkomailla vähän paremmassa Rossossa hovipoika nyökytteli. Olen about ikätoverisi ja mielelläni setämiehenä pokkailisin, jos arvon Ladyt ottaisivat niiailun käyttöön - olisi oikeastaan aika päheetä.

Vierailija
7/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tuli sitten asiattomia kommentteja tähänkin ketjuun. Älä välitä ap, laitetaan ne suoraan poistoon🌞 Surullista, miten joillain on noin tyhmä pää ja paha olla...

Vierailija
8/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarran joka päivä

Vierailija
9/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joka saatanan arkipäivä, aina silloin kun ulkomaalainen opiskelija on samassa työvuorossa. Monta kertaa päivässä. Kumartelee ja hymyilee kuin Hangon keksi vaikkei ymmärrä yhtään mitä hänelle yrittää sanoa tai opettaa.

Yrittää kurkkia mekon alle.

Vierailija
10/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle vanha herra kumarsi vanhanaikaisen kädenpyöräytulsen kera. Olin kyllä niin otettu, ihana ele!

N. 43

Vierailija
11/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ulkomaalaistaustainen asiakas kumartaa joka kerta, kun tapaamme. Vanhempi mieshenkilö.

Vierailija
12/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää...

Vierailija
13/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 luvulla edellisessä elämässäni Preussin hovissa. 

Vierailija
14/14 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää kurkkia mekon alle.

Ikävä torpata fantasiasi, on samaa sukupuolta, minä olen hetero enkä käytä mekkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi