Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia valoimpulssikarvanpoistolaitteesta?

Vierailija
23.10.2012 |

mulla on kova karvankasvu (todella nopea) ja joudun epiloimaan kainalot joka päivä. Käyn päivittäin salilla, joten karvat on pakko poistaa joka päivä. Muuten näkyy heti tumma sänki koska karvani ovat mustia.

Mulla on nyt 3 kertaa peräkkäin käynyt kalliin epilaattorin kanssa (maksoi 150e per laite) niin, että epilaattorin akku "loppuu" puolessa vuodessa. Normaalien ihmisten ei kai tarvitse epiloida päivittäin mutta mun tarttee, ja tiuhasta käytöstä johtuen epilaattori on alkanut laiskistumaan nopeasti eli akku purkaa itsensä nopeasti eikä jaksa pitää latausta.

Nyt on siis kolme epilaattoria mennyt puolessatoistavuodessa, eli 450e taivaan tuuliin. Alan kallistumaan sille kannalle että kokeilisin valoimpulssilaitetta. Kauppanimiä taisi olla ainakin silk'n flash and go jota myy gigantti, ja philipsillä oli joku vastaava.

Verkkovirtaepilaattori ehkä auttaisi asiaa mutta käytän sitä myös olosuhteissa joissa ei ole pistorasiaa lähellä, ja muutenkin mustakarvaisena epilaattorikaan ei ole täydellisen hyvä, koska karvan juuret kuultaa ihon läpi. Eli siis vaikka kainalot ovat juuri nypityt ja silkinsileät, niin ne näyttävät ulospäin viiden päivän sängeltä, koska mustat juuritupet kuultaa ihon läpi rumasti. Tämä valoimpulssilaite ratkaisisi ongelman koska se kuolettaa juuret.

Ainoa homma on se että googlailemalla löytyi paljon ulkomailta keskusteluja ja läheskään kaikille laite ei toimi. En haluaisi hassata 350e turhaan kyseisestä laitteesta jos se on susi.

Kenelläkään kokemusta näistä laitteista?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vanha ketju, mut ikuinen vaiva.

Mulla tosi tummat paksut karvat ja iho medium light talvella ja kesällä päivettyy hyvin. Laite toimii hyvin 5 tasolla, mutta ei hävitä kaikkea karvankasvua kokonaan. Karvat on hennompia ja vaaleampi eikä niin häiritseviä. Joudun käsittelemään myös reidet koko alueelta, kasvoihin en uskalla, saan herkästi niihin pigmenttiläiskiä ja muutenkin iho herkistyy herkästi. Hyvin kuitenkin sietää sitä 5 tasoa, mikä tuntuu olevan ainoa, millä tuloksia saa. Toinen ehto on muistaa ja jaksaa käyttää sitä laitetta säännöllisesti joka viikko, mikä ainakin itsellä on se vaikein juttu paitsi alkukesästä, kun kaikki kasvu näkyy selvimmin.

Vierailija
62/67 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajellut karvoja, kokeillut eri epilaattoreita, käynyt vahattavana ja sokeroitamana ja mitä vielä...

Olen tumma ja hiukset ovat todella paksut, joten karvaa riittää viiksistä varpaisiin. Ja todellakin nainen olen.

Nyt olen päättänyt, että riittää. Lopetan ajelun, epiloinnin, vahaukset, sokeroinnit, aivan sama.

Olen nelikymppinen ja tosi kyllästynyt tähän ikuisuusprojektiin, rahan menoon ja tavallaan ihan turhaan vaivannäköön.

Jos jotakuta karvani vaivaavat, se on kyllä ihan oma ongelma. Itse en aio enää stressata siitä, mitä luonto on suonut. Mieheni, myös kovin tumma ja karvainen, tuskin edes huomaa jos karvani rehottavat. Onpahan vaimolla aikaa ja energiaa muuhunkin ja ehkäpä vähän ylimääräistä rahaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi Philips Lumea jouten.

Ei ole kuin kerran kokeiltu.

Voisin myydä sen erittäin huokeaan hintaan.

Vierailija
64/67 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tilasin mandy skinin tässä kuukausi sitten.Vielä en oo nähny tuloksia.Nyt oon alkannu käyttämään 5 tasoa ja vähän useammin kuin kerran viikossa..Jos alkais vihdoin tuloksia tulemaan....Vai tuleeko ollenkaan....Onko muilla lisää kokemuksia?

Vierailija
65/67 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei mitään vaikutusta leuan ja viiksien alueella. Olen käyttänyt ohjeiden mukaisesti jo 3 x 10 sarjan. Vaalea iho, tummat karvat. Aivan turha ostos. Joudun ajamaan kasvot joka aamu miesten partakoneella. Olen terve nainen, eli ei mikään hirutismiongelma. Kauan sitten kävin myös kosmetologilla 10 kertaa valoimpulsihoidossa eikä siitäkään ollut apua lainkaan. Luulen, että laserhoito on ainoa mikä toimii.

Vierailija
66/67 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ensin Aylima merkkisen IPL laitteen olevan eräässä verkkokaupassa kovassa alennuksessa, mutta sitten löysin onneksi netistä ruotsalaisen vertailun, jossa se oli ollut kaikista huonoin IPL laitteista. Siinä ilmeisesti syy, miksi se on poistuva tuote ja sitä myydään nyt halvalla. 

Joten kysyisin onko mikään edullisemmista IPL laitteista oikeasti edes toimiva?

Kestän hyvin kipua eikä minulle olisi ongelma tehdä IPL hoitoa itse itselleni, mutta onko yksikään edullisempi laite edes kannattava ostos? Vaikka sitä käyttäisi usein? 

Vierailija
67/67 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainanaan terveenihonkeskus.fi:stä osta mitäänILP laite oli epäkunnossa pian ensimmäisen käynnistyksen jälkeen ja kun otin myyjään asiasta yhteyttä he halusivat videon missä tuotteen vika ilmeneelähetin videon ka kysyin laitteen palautus ohjeitaviesteihin ei enää vastattu.

firma toimii Liettuassa vaikka sivustolta saa sellaisen kuvan että olisi Suomalainen verkkokauppa, tuote myös lähetetty Vantaalta