kokemuksia valoimpulssikarvanpoistolaitteesta?
mulla on kova karvankasvu (todella nopea) ja joudun epiloimaan kainalot joka päivä. Käyn päivittäin salilla, joten karvat on pakko poistaa joka päivä. Muuten näkyy heti tumma sänki koska karvani ovat mustia.
Mulla on nyt 3 kertaa peräkkäin käynyt kalliin epilaattorin kanssa (maksoi 150e per laite) niin, että epilaattorin akku "loppuu" puolessa vuodessa. Normaalien ihmisten ei kai tarvitse epiloida päivittäin mutta mun tarttee, ja tiuhasta käytöstä johtuen epilaattori on alkanut laiskistumaan nopeasti eli akku purkaa itsensä nopeasti eikä jaksa pitää latausta.
Nyt on siis kolme epilaattoria mennyt puolessatoistavuodessa, eli 450e taivaan tuuliin. Alan kallistumaan sille kannalle että kokeilisin valoimpulssilaitetta. Kauppanimiä taisi olla ainakin silk'n flash and go jota myy gigantti, ja philipsillä oli joku vastaava.
Verkkovirtaepilaattori ehkä auttaisi asiaa mutta käytän sitä myös olosuhteissa joissa ei ole pistorasiaa lähellä, ja muutenkin mustakarvaisena epilaattorikaan ei ole täydellisen hyvä, koska karvan juuret kuultaa ihon läpi. Eli siis vaikka kainalot ovat juuri nypityt ja silkinsileät, niin ne näyttävät ulospäin viiden päivän sängeltä, koska mustat juuritupet kuultaa ihon läpi rumasti. Tämä valoimpulssilaite ratkaisisi ongelman koska se kuolettaa juuret.
Ainoa homma on se että googlailemalla löytyi paljon ulkomailta keskusteluja ja läheskään kaikille laite ei toimi. En haluaisi hassata 350e turhaan kyseisestä laitteesta jos se on susi.
Kenelläkään kokemusta näistä laitteista?
Kommentit (67)
Kolme käyttökertaa takana sääriin, kainaloihin ja bikinialueelle. Ohjeen mukaan olen tehnyt eli kerran viikossa. Toistaiseksi ei tuloksia. Tosin näppylät bikinialueella on jonkin verran vähentyneet. Minullakin vaalea iho ja mustat karvat... :D
Käytin aluksi sääriin tasoa 3, nyt kolmannella kerralla tasoa 4. Kainaloihin käytän kolmosta. Bikinalueelle taisin aloittaa tasolta yksi, mutta nyt vedän senkin kolmosella (paitsi tosi arat kohdat ykkösellä). Ei satu, mutta aluksi säikyin lämmön tunnetta kainaloissa ja bikinialueella. Joku yksittäinen nippasu on joskus tuntunut. Aion jatkaa vielä tuon 12 viikon ajan, tällehän on luvattu tuo rahat takaisin takuu kyllä!
Pakko myöntää että tekisi mieli laseroida vähän useammin kuin kerran viikossa, en sitten tiedä mitä haittaa siitä voisi olla.
Mulla on tuo Braunin laite. Tuntuu säärikarvoihin auttaneen. Viiksien kasvu on hidastunut, mutta tuntuu että parrankasvuun ei vaikuttanut, saattoi jopa kiihdyttää. Vaikea sanoa, kun ennen epiloin, vahasin ja nypin, mutta nyt sheivaan.
Semmonen tuntuma on että sinnikkyydellä voi tulla hyviä tuloksia. Hoitokertoja on vasta 5 ja olen laskenut että se 12 kertaa joutuu varmaan tekemään, kun kesällä pakko pitää taukoa.
Onko MandySkinistä tullut lisää kokemuksia kesän aikana? Alkaisi olla sen hintainen laite, että uskaltaisi kokeilla. Epilointi ja sheivaus alkaa kypsyttämään 😅
Itellä ollu nyt mandyskin 8vk käytössä, omistan esim säärissä pikimustan ja paksun karvankasvun ja on tosi vaalee iho. Oon käyttäny sääriin ja bikinirajaan ja aika heikoin tuloksin. Bikinirajassa kasvaa ehkä aavistuksen hitaampaa karvat takasin, ja säärissä on ihan satunnaisia kohtia joissa karvankasvu on hitaampaa. Tekis mieli koittaa vähä useemmin ku kerran viikossa käyttää, mutta en sitte tiiä onko turvallista. Samoten jos ei 12 vk riitä nii voiko sitä pitempään vielä koittaa että joka viikko testais? Odotukset ei ollu kovin suuret mutta oon silti vähä pettyny.
Ei toiminut mulla ollenkaan Mandy skin. Käytin 12 viikkoa ohjeiden mukaan, mutta ihan yhtä karvainen olen edelleen. Vaalea iho, tummat karvat.
Onko kokemusta MandySkinin laitteen tyytyväisyystakuu palautuksesta? Sujuiko ongelmitta?
Näyttää olevan aika 50/50 kokemukset niin voisihan sitä ton takuun takia kokeillakin jos ei oo hirvee prosessi..
Hankin MandySkinin lähinnä koska minulla kasvaa naisena viikset ja niitä vastaan tappelu on ihan mahdotonta. Mutta käsiteltävä alue pitäisi ensin sheivata.. Se ei oikein tunnu hyvältä idealta kun kyseessä on ylähuuli. Onko jollain tästä kokemuksia?
Siskoni osti mandyskinin, hänelle aivan turha laite. No, sain sen kokeiluun eikä mitään tuloksia tullut minullekaan.
Vaalea nahka ja mustat karvat. Tämä laite ei toimi kyllä mun karvoihin. Olen käyttänyt jo älyttömän pitkään, eikä mitään muuutosta ole kyllä tapahtunut.
Pääseekö aidolla laser-karvanpoistokäsittelyllä pysyvästi eroon myös käsitellyn alueen finneistä? Eli tuhoaako käsittely alueen talirakkulat? Entä valoimpulssikäsittely?
Olen käyttänyt Mandyskiniä nyt noin puoli vuotta bikinirajaan ja kainaloihin kerran viikossa. Sääriinkin aion siirtyä hyvissä ajoin ennen kesää. Minulla on vaalea iho ja tummahkot karvat.
Luvattuun 12 viikkoon mennessä ei ollut tapahtunut mitään mutta jatkoin silti. Nyt viimein bikinirajan tilanne on varsin hyvä. Karvankasvu on vähentynyt reilusti ja se mitä on jäljellä on niin hentoa, ettei kovin selkeästi näy. Edelleen sheivaan ja käytän laitetta kerran viikkoon, joten sitä en tiedä mikä tilanne olisi pitemmällä välillä.
Kainaloissa sen sijaan ei ole tapahtunut vieläkään mitään. Korkeintaan karvoitus on hieman pehmeämpää. Jatkan kuitenkin edelleen kainaloidenkin käsittelyä.
Ekalla kertaa käytin pienempää tehoa, mutta sen jälkeen siirryin suosiolla suurimpaan tehoon, vaikka olenkin herkkäihoinen. Satunnaisesti tuntuu pieni polttava vihlaisu, mutta ei häiritse laitteen käyttöä. Enemmän minua häiritsee palaneen haju joka laitteen käytössä syntyy.
Olen tosi iloinen jo tuosta bikinirajaan saadusta vaikutuksesta. Toivottavasti se kestää. Ihoni ärtyy pahasti kaikista karvanpoistomenetelmistä. Saan myös paljon sisäänpäinkasvaneita karvoja. Olen voinut poistella karvoja vain harvakseltaan. Nyt iho on tuoltakin osin paremmassa kunnossa.
Vanha ketju mutta nostelen silti. Tutkin näitä laitteita ja huomasin ettei MandySkiniä ole kuin Suomen markkinoilla. Tuote on sama mikä maksaa esim. Wishissä pari kymppiä eli tämä on taas tyypillinen ”uusi nimi ja kohdennettu mainoskampanja” -huijaus. Tuote tulee siis Kiinasta mutta välikäsi nappaa 70e välistä. Ostin itse tämän laitteen kirpparilta ja käyttänyt nyt muutamia kertoja. Odotan kuten muutkin, että tuloksia tulee koska kyllähän kiinalaitteet toimivat siinä missä kalliimmatkin. Nauratti tietenkin Mandyn sivujen vakuuttelut ”tuotekehittelystä”. Tuolle uudelleenbrändäysfirmalle ei vaan kannata maksaa mitään ”väliä”. Tutustukaapa asiaan verrataten esim. värivalikoimaan Wishin ja Mandyn sivuilla :)
Up, kellään tuoreita kokemuksia? Ajattelin Philips Lumea IPL:n hankkia, mutta en tiedä uskallanko, kun on lukenut niin vaihtelevia kokemuksia. Itselläni todella vaalea iho ja tummat/mustat karvat.
Hei!
Tarviisko joku Philips Lumea Comfort ihokarvanpoistojärjestelmää ?
Olen ostanut sen kauan sitten, en ole edes kokeillut sitä ja takuu tietysti mennyt umpeen.
Mulle kävi niin että innoissani ostin sen, oli siis tarjouksessa ja kotona kun luin ohjeet niin TEHOAA pääasiassa VAIN TUMMIIN IHOKARVOIHIN.
En ehtinyt reagoida, piti kyllä palauttaa mutta jouduin yllättäen sairaalaan (oli vakava juttu)
Nyt huomasin tuon otsikon ja muistin laitteeni.
Kerro jos olet kiinnostunut, mielelläni laitan kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Tarviisko joku Philips Lumea Comfort ihokarvanpoistojärjestelmää ?Olen ostanut sen kauan sitten, en ole edes kokeillut sitä ja takuu tietysti mennyt umpeen.
Mulle kävi niin että innoissani ostin sen, oli siis tarjouksessa ja kotona kun luin ohjeet niin TEHOAA pääasiassa VAIN TUMMIIN IHOKARVOIHIN.
En ehtinyt reagoida, piti kyllä palauttaa mutta jouduin yllättäen sairaalaan (oli vakava juttu)Nyt huomasin tuon otsikon ja muistin laitteeni.
Kerro jos olet kiinnostunut, mielelläni laitan kiertoon.
Laitan elokuun alkupäivinä tori.fi , jospa sen sieltä joku sellaista tarvitseva löytäisi.
Itse sain tänä vuonna joululahjaksi Hilda-IPL laitteen. Hajosi toisella käyttökerralla, ruudulla lukee vain "err 4" eikä käyttöohjeista saati netistä löydy edes mainintaa tälläisestä. Älkää ostako tätä laitetta, ellei ole huijaus niin ainakin juuri tämä kiinassa valmistettu ja erittäin huono laatuinen.
Itse olen käyttänyt mandy skiniä säännöllisesti yli vuoden. Iho vaalea ja todella paksut karvat. Kasvavat edelleen, ei vaikutusta juurikaan. Olen sheivannut ennen, en epiloinut tai vahannut. Sama juttu kasvojen viiksiin, ja leukakarvoihin. Ei toimi mulla ja nelosella oon mennyt. On tehty varmaan ohuemmille tummille karvoille. Oon pettynyt.
Tämä vauva.fi ei nyt halua, että vastaisin suoraan yllä olevaan kommenttiin
On helppoa (itse katson samalla tvtä :D) ja kivutonta. Jotkut harvat kohdat vähän nipistää (esim. bikiniraja), muuten tuntuu vain lämpöiseltä.