Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia valoimpulssikarvanpoistolaitteesta?

Vierailija
23.10.2012 |

mulla on kova karvankasvu (todella nopea) ja joudun epiloimaan kainalot joka päivä. Käyn päivittäin salilla, joten karvat on pakko poistaa joka päivä. Muuten näkyy heti tumma sänki koska karvani ovat mustia.

Mulla on nyt 3 kertaa peräkkäin käynyt kalliin epilaattorin kanssa (maksoi 150e per laite) niin, että epilaattorin akku "loppuu" puolessa vuodessa. Normaalien ihmisten ei kai tarvitse epiloida päivittäin mutta mun tarttee, ja tiuhasta käytöstä johtuen epilaattori on alkanut laiskistumaan nopeasti eli akku purkaa itsensä nopeasti eikä jaksa pitää latausta.

Nyt on siis kolme epilaattoria mennyt puolessatoistavuodessa, eli 450e taivaan tuuliin. Alan kallistumaan sille kannalle että kokeilisin valoimpulssilaitetta. Kauppanimiä taisi olla ainakin silk'n flash and go jota myy gigantti, ja philipsillä oli joku vastaava.

Verkkovirtaepilaattori ehkä auttaisi asiaa mutta käytän sitä myös olosuhteissa joissa ei ole pistorasiaa lähellä, ja muutenkin mustakarvaisena epilaattorikaan ei ole täydellisen hyvä, koska karvan juuret kuultaa ihon läpi. Eli siis vaikka kainalot ovat juuri nypityt ja silkinsileät, niin ne näyttävät ulospäin viiden päivän sängeltä, koska mustat juuritupet kuultaa ihon läpi rumasti. Tämä valoimpulssilaite ratkaisisi ongelman koska se kuolettaa juuret.

Ainoa homma on se että googlailemalla löytyi paljon ulkomailta keskusteluja ja läheskään kaikille laite ei toimi. En haluaisi hassata 350e turhaan kyseisestä laitteesta jos se on susi.

Kenelläkään kokemusta näistä laitteista?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

akku kestää kauemmin kun antaa sen välillä tyhjentyä kokonaan

Uudessa kuluttajalehdessä on noiden valolaitteiden testi. Osta tai lue kirjastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös kaksi braun epilaattoria kulunut puolessa vuodessa loppuun, ja ne ei ole olleet laturissa!! Olen ladannut vain silloin kun akku loppunut. Joudun myös epiloimaan joka pv ja epilaattorien akku on paska. Braun ei korvaa mitään vaikka takuu voimassa koska kyse on kuluvasta osasta eli akusta. Yllättäen vaan vara akkuja ei saa mistään vaan pakko ostaa uusi 120e laite aina. Olen pettynyt ja vihainen.

Toimiiko ne elloksen laserkarvanpoistajat, rio ja emjoi merkkiset? Joku muu pitää nyt ostaa kuin paska epilaattori josta akku leviää heti.

Vierailija
4/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta johtuu siitiä varmaan että mulla on vaaleat ihokarvat, laitteen ohjeissa lukeekin että toimii lähinnä tummiin.

Vierailija
5/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vielä kokemusta.

Aion ostaa sen kalleimman eli 600 € Philipsin vehkeen. Niissä muissa täytyy aina vaihtaa polttimo, olikohan jossain jopa 1500 väläyksen jälkeen? Siis siitähän saa muutaman käyttökerran, jos koko jalat käsittelee. Noissa laitteissahan on ihan parin neliösentin kokoinen ala, mitä yhdellä väläyksellä käsitellään.

Uusia polttimoita sitten saa ehkä alkuun jostain, ja hinta on kuulemma noin 30 € kappaleelta. Tuon Philipsin pitäisi kestää 400 000 väläystä. Luvut vedin muistista joten eivät ehkä ole tarkkoja, tarkistakaa jos kiinnostaa. Mutta 300 euron laite kallistuu käytössä kovasti, jos ostaa muutamankin uuden polttimon.

Vierailija
6/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 kertaakin on jo aika paljon, sillä mitenkään et kerralla jaksa edes 50 kohtaa käsitellä!!

Toinen juttu sit on onko noista laitteista mitään hyötyä...tutkimusten mukaan ei.

Vierailija
7/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne karvat kasvavat vaan takaisin..Mustiin karvoihin tuntuu tehoavan paremmin todellakin.

Vierailija
8/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karvat pysyy poissa pari viikkoa (normaalisti höylään joka päivä). Jatkuvalla käytöllä pitäisi loppua kasvu, mutta siitä ei ole kokemusta. Toimii tosiaan vain tummiin karvoihin.

Käyttö on aikaa vievää, koska käy tosi pienelle alueelle kerralla. Joutuu melkein joka karvan käydä erikseen. Ajankäytön vuoksi käyttö jäänyt vähälle.

Vierailija
9/67 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisesa valoimpulssihoidossa. Bikinirajalle laitettiin.

Taisin käydä kymmenen kertaa ja ei mitään hyötyä ollu. Olivat tietysti pois saman ajan kuin nyppimällä, mut lupasivat ettei kasva enää ollenkaan useamman hoitokerran jälkeen. Ja paskat. Hukkaan meni ne rahat ja kallista oli.

Ja mulla on tummat ihokarvat.

Vierailija
10/67 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ostitko tän laitteen? Toimiko? Harkitsen ostamista...

Vierailija
11/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanpoistolaite - http://shytоbuy.fi

Vierailija
12/67 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Menkää mieluumin oikeaan laserkäsittelyyn. En kyllä kainaloita käsittelisi laserillakaan, pelkäisin jotain säteilyä niin herkälle alueelle... Kainalot nyt on aika pieni kohta, eikö voisi vain sheivata?

Vierailija
13/67 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just ipl laitteen.. Haluan testata itse.. Onneksi löytyi varsin edullinen.. Jos hiuksakaan hyötyä niin on sen arvoinen.. Kirjotan omaa kokemusta kun on.. Iho kalpea, tummaa karvaa kasvaa niin lupaava koekaniini🤣

Vierailija
14/67 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia mandy skin -ipl -laitteesta?

Vierailija
15/67 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandy skin laitteesta itsekin haluaisin kokemuksia!

Vierailija
16/67 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia jakoon mandy skinistä!

Vierailija
17/67 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandy skin eka kokeilu.

Kerran käsittelin jalat 3:s tasolla.

Huomaa jo nyt et entinen parransänkityylinen säärikarva ei kasva nii nopeasti ja vahvana takasin.

Mielenkiinnolla tuleviin testailuihin.

Vierailija
18/67 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, kun aihe kiinnostaa ja jos täällä olisi nyt joku laitteita kokeillut

Vierailija
19/67 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mutta käyttämättä jäänyt. Jonkun verran voi vähentääkin, mutta laser on niin tehokas, ettei oikein viitsi enää puuhaan ryhtyä, kun kotilaitteet eivät kuitenkaan niin tehokkaita ole.

Vierailija
20/67 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos