Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin juuri miehen pomolle, ja sanoin suorat sanat!!!

Vierailija
23.08.2007 |

.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestas. Välillä vaan joutuu tekemään vähän pidempää päivää, kait siitä korvauksen saa tai voi toiste pitää vapaana? Tai vaikkei saisikaan, niin tosi vähäistähän tuo vasta on.

Kun mulla oli 2-vuotias ja olin raskaana, mies oli töissä ja koulussa klo 8-22, ja mä siinä sivussa kirjoitin päiväuniaikaan vielä gradunkin. Kannattaa nyt miettiä esim. tarvittavien kotitöiden määrää ja vaikka palkata siivooja, jos tuntuu kertakaikkiaan liian raskaalta. Jos sun miehes ei koskaan jousta, sillä ei ole kohta töitä ollenkaan.

Vierailija
102/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n mies saa kenkää. Sen jälkeen mies on koko ajan ap:n tukena ja turvana, kun se raukka ei itse pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustaa joskus 1-2 putkeen ja saan siitä ilmoituksen yleensä viikon varoajalla..

Ja ei ole tukiverkkoa, vaikea uhmisikäinen, murkku ja itsellä vaikea sairaus, mutta en ole haukkunut ketään vaan ihan itse olen hyväksynyt tilanteen vaikka kyllä se joskus ketuttaa.

Ja suomessa ollessaan tulee aina puol kuus tai jopa myöhemmin kotiin, että ole ap onnellinen ja ota nainen itsestäsi niskasta kiinni!

Vierailija
104/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa molemmat talousalalla ja teemme kummatkin ylitöitä tilanteesta riippuen vuodessa 150-300h. Joustamme puolin ja toisin, yksi lapsi. Monet tekee ylitöitä 400-500 h meillä töissä. Ei hyvä juttu, mutta asia ei taida kummeta työpaikkaa vaihtamalla. Niin, että tuo puoli kuusi tuntuu lähinnä vitsiltä.

Vierailija
105/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. Jos ois totta, ap olis jo muulla syyllä ajat sitten joutunut lataamoon, eikä tosiaan olisi nyt ollut kotona soittelemassa.

Vierailija
106/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin yksinhuoltajaks kun lapset oli 1 kk ja toinen 1,5v. Nyt ovat jo 7 ja 8 ja uusioperhe koossa, mut monta vuotta meni yksin. Siltä kantilta katottuna toi on aivan sairasta...

Ja pien vinkki, et kukaan äijä ei kauaa kato tollasta akkaa, jos tää nyt edes osaks on totta.

Vierailija
107/116 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on viisi lasta, kuudes masussa ja mies tulee joka päivä tuohon aikaan kotiin töistä. Minunhan pitäisi olla jo täysi sekopää, raskausmyrkytykset, supparit ja ihan kaikki mahdolliset. Mä en tajua miten voi olla noin hankalaa?!?!

Vierailija
108/116 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kynnenlohkeemisesta lähtien ongelmana..

Vierailija
109/116 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin itse esimiestetävissä ja jos jonkun rouva soittelisi ja mesoaisi noin veikkaan että töissä olisi kauan hauskaa sen jälkeen. Varmaan vielä kysyisin uhrilta eli pirttiksen mieheltä haluaako että sanon muijalle että tilanne on kriittinen ja yrittäisin järkätä miehelle vähän lisää ylitöitä jos tarvitsee hermolepoa PMS-hormoonihirviöstään...

Vierailija
110/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielestä on että perheellisen ei tarvitse tehdä ylitöitä????

Voi jestas jos sun miehes tekis vuorotyötä, tai mistäs minä tiedän tekeekö mutta jos tekisi niin vaatisitko että ukollas olis kaikki juhlapyhätkin vapaita?? Tehköön ne perheettömät kaikki juhlapyhätkin koska ei niillä ole elämää, just joo!!

Idiootti olet sanon mä, suurperheen äiti joka teen vuorotyötä ja mies matkatöitä, nytkin toissa päivänä mies lähti ja tulee 2 viikon päästä kotiin

Vierailija
111/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanduudeli sentään tota alottajaa. Ei oo varmaan koskaan kuullu ehkäsystä, jos toi lapsen hoito ja raskaus niin kovin raskasta on. ZIISUS!!

Sit voisin ymmärtää jos alottaja ois vaik sairaalassa uhkaavan keskenmenon takia tai muuta vastaavaa et pyytäs miestään tekeen ns, normaali päiviä.

Ap!!: Kai sun miehes korvauksen ylitöistään saa??? Voi ku tietäsit mitä on ku oli sellanen yritys että viikonlppusin ei ollu koskaan työntekijötä pe alko klo 13 ja siitä 17-18 tunnin päästä loppu eli mies oli kotona la aamuna klo 06.30-07.30. Sitten sen oli pakko nukkua ja meni taas töihin viideksi ja tuli sunnuntai aamuna 06.30-07.30. Sunnuntain työpäivä alkokin jo klo 14. Kaikenlisäks mun piti lähtee pois kotoa että mies sai nukkua.

Joskus viikolla oli vapaapäivä

Arvaa oliko mulla IKINÄ IKINÄ apua miehestä? EI!!! Mut se teki TÖITÄ meidän KAIKKIEN vuoksi!!

No nyt on viikonloput vapaat, peräti. Mut viikolla mies lähtee kuudelta ja tulee kuuden - yhdeksän aikaan kotiin. Joskus harvoin on jo puol viis kotona.

Vaihdetaaks osia?? mulle käy ihan koska vaan, näkisit säkin sen jälkeen vähän avarammin!

Vierailija
112/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka on täysin samassa tilanteessa ap:n kanssa. Miehellä ylityöt ovat enemmän sääntö kuin poikkeus eli joka päivä ylitöissä. En kuitenkaan koskaan voisi toimia noin mieheni selän takana, vaikka monesti olen suutuspäissäni niin uhannut tehdä, kun ei muuten tunnu välittävän tilanteesta.

Vierailija
113/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tossa olis teillesyytteet tulossa jos työntekijä itse ton tajuisi.

Mitään laitonta ei tapahtunut. Työ yrityksessämme on sesonkiluonteista, työsuhde loppuu kun hiljainen aika tulee ja sitten yleensä kun sesonki alkaa samat miehet palaavat töihin, teimme vain päätöksen että sitä miestä ei enää palkata. Yrittäjän arki on muutenkin raskasta, että ei siinä enää kaipaa kärtyisten vaimojen vittuiluja kuunnella.

Vierailija
114/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sä oot ehkä pikkusen pilalle hemmoteltu eukko...

Jumatsuikka mä toivon totisesti että sä joudut joskus ihan oikeesti kokemaan sen yksinhuoltajuuden niin voit jostain ehkä jotain tietää... Kuinkahan monen puoliso tekee tasan 8-16 päivää?

Sulla ehkä ihan pikkusen viiraa päässä kun meet tollasta tekemään, enkä mä ihmettele vaikka ukkos ihan omasta tahdostaan tahtoo siellä töissä olla..olisin minäkin jos olis tommonen puoliso...

Ai juu ja siihen että sun miehes ei todellakaan voi jäädä hoitovapaalle isyysloman jälkeen jos sä olet kotosalla mammalomalla, kannattaa selvittää asioita...

Meillä oltiin kolmen lapsen kanssa, neljäs masussa (kaikki lapset sillon alle 4v.) omillamme kun mies teki reissuhommia, oli viikot poissa ja vkl kotona tosin aina ei sillonkaan.. Kyllä se välillä tiukkaa teki ja oli raskasta, mutta ihminen selviää ihmeellisistä asioista kun ottaa järjen käteen eikä murehdi turhista...

Vierailija
115/116 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tarvinnut miehen pomolle soitella sitten viimen?

Vierailija
116/116 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nolo juttu ap! Toivottavasti et tosissas ole soittanut sille pomolle. Voisit hankkia siinä samalla vaikka oman elämän. Ei ole väärin käydä vaikka kerhossa ja hankkia kavereita.

Vaikkakin sun mies on pahasti tallottu tossun alle, niin voisit katsoa miten käyttäytyä. Se kuitenkin kiltisti käy töissä ja tuo teille kaikille leivän kotiin. Se on myös tärkeätä sen perheen ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi