Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin juuri miehen pomolle, ja sanoin suorat sanat!!!

Vierailija
23.08.2007 |

.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap. taida olla kovin terve tapaus?

Vierailija
82/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kaikin puolin samassa tilanteessa (paitsi että mun 2v on vielä sairaana), mutta jonkunhan se leipä on taloon tuotava. Mieheni määrää kyllä pääasiassa itse ajankäytöstään, mutta harvemmin tulee kotiin virka-ajan puitteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin miehen olevan ylitöissä, mutta kuinka ollakkaan kuvioissa oli mukana toinen nainen. Yllättävät ylityöt, pitkät palaverit ja työmatkat, niistä ei koskaan voi olla liian varma.

Vierailija
84/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin justiinsa maanantaina miehelle, että anti olla viimenen kerta kun ei tuu ajoissa töistä kotiin. Joten kyllä se tietää, etten hyvällä katso näitä sen ylitöitä.

Ja ihan oikeesti, pakkohan mun on ajatella itteeni ja tulevaa vauvaakin! Missä välissä mä sitten lepään, jos joudun olemaan lapsen kanssa aamusta iltaan, yksin?!

Mua raivostuttaa, enkä nää siinä puhelussa mitään kamalaa. Kuka mun ja syntymättömän lapsen puolia pitäis, jos en mä itse?! Saan vielä jonkun raskausmyrkytyksen kun on paineet koko ajan koholla!

Vierailija
85/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähtee aamulla ennen seitsemää ja tulee aikaisintaan kuudelta illalla takasin ja saattaa silti vielä ruuan jälkeen palata hetkeksi töihin. Kaikkeen tottuu, näin teki myös silloin kun oli ns. vauva-aika.

Vierailija
86/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aikaa sitten kehui mua miten oon sen elämänsä nainen ja upeinta mitä maa päällän kantaa. Joten enpä usko että sitä toiset kiinnostaa.

Muuten ihan hyvä mies, mutta tuohon ylityörumbaan mä en suostu! Jos en laita heti alussa sille hommalle stoppia, niin kohta mä en nää miestäni enää ollenkaan. Kyllä tässä perheessä jonkun täytyy ohjat käsissään pitää!

Vierailija
87/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehelläsi on vielä työpaikka, johon mennä...

Vierailija
88/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahda kiitellä.

Vierailija
89/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette helppoja.

Vierailija
90/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan itsekin kotiäiti- ja pikkuvauvavaiheessa joskus miettineeni, etten peräti uhkailleeni soittavani miehen pomolle että nyt pitäisi meidän ukon olla kotona jo! Ja työmatkoja ei saa järjestää, eikä stressiä mitään!

En koskaa kyllä toteuttanut, mutta mieli teki. Tuskin olisi mitään auttanut.

Vierailija
91/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitella nyt miehen pomolle, johan ne nauraa sun miehelle ja sulle siellä. Jessus, pikkurouva ei jaksa olla yhden lapsensa kanssa kotona puoli kuuteen. Tarvii kauneusunensa että jaksaa, niih...

Siis JOS tämä olisi totta niin aika säälittävä sohvaaperuna on ap.

Vierailija
92/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sit ku vauva syntyy, millä oot meinannu jaksaa?

Vierailija
93/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi ei kuitenkaan tee säännöllisesti viikon mittaisia työmatkoja tai tule kotiin joka ilta klo 18-19

Vierailija
94/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies kotiin.

Vierailija
95/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kai näitä löytyy paljonkin. Sitä ne hormonit teettää.

Mitä tulee " ongelmaan" niin ihanan lyhyitä työpäiviä, jos mies tulee ylitöistäkin jo puoli kuudelta kotiin. Jos minä jään ylitöihin, hyvä jos 19 pääsen lähtemään kotiin (normaali 8-16 työaika)

Vierailija
96/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä ole mies enää meillä töissä, laitettiin kävelemään heti kun mahdollisuus siihen tuli. Ukko sai meillä todella hyvää palkkaa ja hyvät edut, mutta eipä akalle kelvanneet. Nyt on sitten miehellä kortiston edut, toivottavasti akka on nyt tyytyväinen.

Vierailija
97/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli tuossa puolisen tuntia sitten kotiin. Sanoin sille taas tästä ylityöhommasta, että eikö me sovittu tää juttu jo. Ei vastannu yhtään mitään, siinähän mököttää. On se jumalauta kumma, että kukaan ei tajua MILTÄ MUSTA TUNTUU!!!!

Ei se oo helppoa raskaana hoitaa yksin kotia ja lapsia!! Mä en ainakaan suostu tähän, en todellakaan. Kyllä työnantajankin pitää noudattaa työaikalakia, ja lakata ylitöitten teettäminen! On siellä niitä perheettömiä miehiä, teettäköön niillä jos pakko kerran on! Tai ihan kuka muu vaan, jonka vaimo ei ole raskaana!

Sitten kun vauva syntyy, mies jää isyysvapaalle, ja myös hoitovapaalle. Ei mun sillon tarttekaan yksin olla! Tuskin jaksan odottaa..

ap

Vierailija
98/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa olis teillesyytteet tulossa jos työntekijä itse ton tajuisi.

Vierailija
99/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies tuli tuossa puolisen tuntia sitten kotiin. Sanoin sille taas tästä ylityöhommasta, että eikö me sovittu tää juttu jo. Ei vastannu yhtään mitään, siinähän mököttää. On se jumalauta kumma, että kukaan ei tajua MILTÄ MUSTA TUNTUU!!!!

Ei se oo helppoa raskaana hoitaa yksin kotia ja lapsia!! Mä en ainakaan suostu tähän, en todellakaan. Kyllä työnantajankin pitää noudattaa työaikalakia, ja lakata ylitöitten teettäminen! On siellä niitä perheettömiä miehiä, teettäköön niillä jos pakko kerran on! Tai ihan kuka muu vaan, jonka vaimo ei ole raskaana!

Sitten kun vauva syntyy, mies jää isyysvapaalle, ja myös hoitovapaalle. Ei mun sillon tarttekaan yksin olla! Tuskin jaksan odottaa..

ap

Miksi ihmeessä teit toisen lapsen kun tunnet ettet jaksa?

Eikö olisi kivempi muutaman vuoden päästä kun lapsesta jo seuraa ja apua?

En oikein ymmärrä tällaisia valituksia, eihän mikään pakko ole tehdä pienillä väleillä.

Vierailija
100/116 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää parastaan ja rakastaa sua. ajattele vaikka häntä välillä,jooko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän