Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin juuri miehen pomolle, ja sanoin suorat sanat!!!

Vierailija
23.08.2007 |

.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies varmasti saa kenkää heti seuraavassa mahdollisessa tilanteessa. Niin ja jos sitä tilaisuutta irtisanomiseen ei tule, niin eipä tuo ainakaan mihinkään pääse enää etenemään tuommoisen tempun jälkeen. Eli hyvästi palkankorotukset ym.

EI todellakaan käy sääliksi ko miestä. Hän on kyllä varsinainen pompoteltava vailla omaa tahtoa ja mielipiteitä. Fiksu mies ymmärtäisi pitää puoliansa eikä antaisi edes hormonihirmuisen naisen alentaa ammattiylpeyttään. Sitä saa mitä tilaan ja vakka kantensa valitsee. Onneks olkoon vaan heille.

Huh mitä väkeä!

Vierailija
2/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöitä voi teettää mutta ne ovat vapaaehtoiset ja pitää tehdä muita järjestelyjä jos ylitöitä on jatkuvasti esim. palkata joku toinen. Mutta se on varma että miehesi selän takana kuiskutellaan ja naureskellaan sille. Saatetaan saunaillassa kysyä että onkos vaimos nyt soitellu jne... Ja piruillaan että sun vaimo ei varmaan anna lupaa tulla jne.... Tästä voi nyt seurata 2 asiaa joko miehesi jää tossusi alle tai hän kiusallaankin jää ylitöihin näyttääkseen työkavereille ettei hän usko vaimoaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla trolli? Ei kai ny kukaan noin tee? Ihan oikeesti. Kohta ap tulee kirjottaa et menittäpäs halpaa.

Mä ymmärrän kyllä ärsytyksen jos mies on jatkuvasti ylitöissä mutta en usko et ihmiset menis noin pitkälle et pomolle lähtis soittelee.:)

Miettikääpä jos oikeesti soittas ja mies ei oiskaan ylitöissä vaan vaikka kaverilla, rakastajattarella tai missä tahansa muualla. Tarkotuksella pitkittäs kotiin tuloa. Pomo sit ihmeissään et mistä rouva oikee soittelee. Jo on siinä sit selittelyä.;)

Vierailija
4/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on väsynyt, silloin kello kuusikin tuntuu pitkältä. Tosi ikävää, että kaikki haukkuvat tässä ap:n. Jos miehessä ei ole rohkeutta sanoa työnantajalle elämäntilanteesta, niin jonkunhan on viesti vietävä eteenpäin.

Vierailija
5/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on väsynyt, silloin kello kuusikin tuntuu pitkältä. Tosi ikävää, että kaikki haukkuvat tässä ap:n. Jos miehessä ei ole rohkeutta sanoa työnantajalle elämäntilanteesta, niin jonkunhan on viesti vietävä eteenpäin.

Vierailija
6/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin kaikki muutkin, olet käyttäytynyt todella typerästi ja nolosti. Ihmettelen, ettet häpeä yhtään. Olet asettanut hänet todella noloon asemaan työpaikassa.

Kun etsitään esimiestä, jolla olisi parempi palkka, miehesi on taatusti soittosi jälkeen ihan viimeinen jota edes harkitaan. Se siitä urasta sitten.

Mä olen ollut aina yh, sä pärjäät kyllä kun päätät pärjätä. Me muutkin ollaan pärjätty oikein hyvin ilman tuollaisia draamakuningattaren elkeitä.

Vierailija
7/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytöksesi on täysin asiatonta, miehesi saa itse valita työtuntinsa ja ehkä tämä keskustelu olisi syytä käydä kotona. Ja olisin pahimmassa tapauksessa lyönyt luurin korvaan.

Mä olisin myös kutsunut miehesi keskusteluun ja sanonut, että puhelu oli asiaton, eikä minun tarvitse kuunnella tälläistä. Anna olla viimeinen kerta kun rouva soittaa tänne, toki kovin ystävällisesti.

Olisin myös vihjannut huumorilla, että kouraiseppa pallejasi, ja kokeile oletko mies. Jos et itse kehtaa sanoa minulle, että en voi tehdä ylitöitä, sinun pitää se itse pystyä sanomaan.

Ja sen jälkeen mä olisin mennyt vessaan vetämään röhönaurut, että jopa on taas naisia.

Meillä ylityöt ovat vaatimus. Ja jos ei niitä tee, voi hyvin etsiä uuden duunipaikan. Meillä toki saa tunnit takaisin silloin kun on hiljaisempaa. Mutta kun tulee kiire, meillä ei todellakaan lähdetä kotiin.

Vierailija
8/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitöitä ei tosiaankaa ole pakko tehdä!!! ja jos ne ovat jokapäiväisiä niin sinun pitää esimiehenä tehdä järjestelyjä ettet polta alaisiasi loppuun tai heidän perheitään. Yrityksen arvot ovat näköjään täysin pielessä.

Kyllä vaan työnantajani onkin hyvä. Meillä huomioidaan myös perheet. Ja yritys on teknologiateollisuuden alainen. Ylitöitä tehdään mutta ei jatkuvasti.

ja en ole ap mutta pistää vihaksi tuollaiset idiootti-pomot

Vierailija:

että käytöksesi on täysin asiatonta, miehesi saa itse valita työtuntinsa ja ehkä tämä keskustelu olisi syytä käydä kotona. Ja olisin pahimmassa tapauksessa lyönyt luurin korvaan.

Mä olisin myös kutsunut miehesi keskusteluun ja sanonut, että puhelu oli asiaton, eikä minun tarvitse kuunnella tälläistä. Anna olla viimeinen kerta kun rouva soittaa tänne, toki kovin ystävällisesti.

Olisin myös vihjannut huumorilla, että kouraiseppa pallejasi, ja kokeile oletko mies. Jos et itse kehtaa sanoa minulle, että en voi tehdä ylitöitä, sinun pitää se itse pystyä sanomaan.

Ja sen jälkeen mä olisin mennyt vessaan vetämään röhönaurut, että jopa on taas naisia.

Meillä ylityöt ovat vaatimus. Ja jos ei niitä tee, voi hyvin etsiä uuden duunipaikan. Meillä toki saa tunnit takaisin silloin kun on hiljaisempaa. Mutta kun tulee kiire, meillä ei todellakaan lähdetä kotiin.

Vierailija
9/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ravintolassa töissä, joten on aika luonnollista että sillä on iltavuorojakin!

Kaveri ei edes ole raskaana, joten senkään piikkiin ei voi tuollaista supernoloa temppua laittaa...

Sen jälkeen kaverin miehelle on töissä vittuiltu aika rankasti. Esim. " Jussi, meillä olis pikkujoulut ens viikon perjantaina, tuletko vai täytyyks sun kysyä ensin vaimolta lupa?" . " Jussi, otatko sä tuon kolmospöydän, vai soitetaanko ekaks vaimolle ja kysytään mitä mieltä se on siitä, että sä tarjoilet nuorille naisille?" . Jne.

Turha kai sanoakaan, että " Jussi" itse on aika näreissään vaimolleen, joka soittelee myös hänen ystävilleen esim. siitä, että nämä kehtaa pyytää hänen miestään jalkapallomatsiin kun sillä on vapaapäivä, eivätkä ollenkaan ajattele että sillä on kotona pieniä lapsia ja vapaapäivät kuuluu viettää perheen kanssa...

On mun miehelläkin kotona pieniä lapsia, mutta saa se silti iltavuoroa tehdä jos työvuorolistassa niin sanotaan, ja vapaapäivinään saa myös mennä pelaamaan futista, ei ole pakko olla mun ja lasten vieressä jokaista sekuntia. Ehkä siksi meillä meneekin paljon paremmin kuin " Jussilla" ja tämän vaimolla!

Vierailija
10/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitän yksinkertaisesti, että ymmärrät että työpaikkoja on erilaisia.

Meillä on kaksi omakotitalon arvoista laitetta. Meillä niiden kanssa tehdään töitä kahdessa vuorossa, jotta pystymme maksamaan ne ja palkat. Meillä on myös 10 erilaista urheiluauton hintaista laitetta, joita osaa tarvitaan myös usein kahdessa vuorossa.

Olemme asiantuntijaorganisaatio luovalla alalla.

Jotta meille pääsee töihin, pitää luvata että tekee vaikka yövuoroa jos esimies pyytää niin. Yövuoroista on pystytty luopumaan, mutta sen enempään taloudellis-tuotannolliset seikat eivät jousta. Kaikki nämä selvitetään työhaastattelussa ja tänne tuleminen on vapaaehtoista.

Saat tuhat euroa jos keksit missä olen töissä!

Vierailija
11/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 min " myöhästymisenkö" takia sitten veti herneet nekkuun, kun toissailtanakin oli tullut " vasta" puoli kuudelta!?

Meidän perheen vuositulot ovat n. 150 000¿ (epäilen ap:n perheen olevan hieman pienituloisempia asenteesta päätellen), mutta on enemmän sääntö kuin poikkeus, että se, joka ei hae lasta päiväkodista, on töissä ainakin kuuteen asti, ja usein iltaisinkin luemme vielä sähköposteja tv:tä katsellessamme.

Oman tiimini jäsenet ovat ylempiä toimihenkilöitä, ja vaikken ole koskaan vaatinut heitä suoraan jäämään " illaksi" (joka muuten minun kirjoissani tarkoittaa iltayhdeksään asti pakertamista) töihin, pidän itsestään selvänä, että kun on kiireinen projekti päällä, hommat hoidetaan kunnialla aikataulun puitteissa, vaikka se sitten merkitsisikin sitä, että nipistetään väliakaisesti vapaa-ajastakin.

Vastavuoroisesti meillä on todella vapaata töiden salliessa, eli esim. kampaajalla tai joskus kauneushoidoissakin voi käydä työajalla, eikä kukaan kyttää mihin aikaan tulet töihin tai lähdet kotiin. Tähän suuntaan nykyajan työelämä on menossa, ja itse olen ainakin sen hyväksynyt mukisematta.

Jos olisin ap:n miehen pomo, pitäisin itsestäänselvänä, etten voi jatkossa harkita miestä mihinkään vaativimpiin, joustoa ja tsemppausta vaativiin projekteihin. Rivimiehenä hän siis tulee pysymään!

Vierailija
12/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma, että tämä oli täysi provo, mutta tiedän myös, että syvällä sisimmissään moni haluaisi tehdä juuri kuten ap.

Vierailija
13/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ap:llä oli siellä kotona?

Vierailija
14/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa jaksanut?...

Vierailija
15/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ylitöiden pitää olla POIKKEUS, ei vaatimus. Siitä lähtee laki. Sen lisäksi ylitöihin suostumisen pitää olla vapaaehtoista. Jokaisen joka lähtee vuorotöihin on toki tehtävä vuorotötää, mutt aylityöt on sitten ihan eri asia, niitä EI voi vaatia. Joku saa teidän firman tuosta vielä oikeuteen ja se tulee teille kalliiksi.

Sitä paitsi tuo on huonoa johtamista. Oletteko sä lainkaan ajatelleet, miten KALLISTA on normaalien töiden teettäminen ylitöinä puolitoistakertaisella palkalla? Eikö ennemmin kannattaisi laskea ne työvuorot kuntoon sillä tavalla, että hommat saataisiin tehtyä normaalimiehityksellä ja normaalipalkoilla? Toki te tiedätte, kun teille tulee tilauksia ja voitte ottaa väkeä määräaikaisiin palvelussuhteisiin siksi aikaa. jos johdatte hyvin, hankitte tilauksia niin ettei hiljaisia seisokkikausia ole, jolloin kaikki väki voidaan pitää vakituisesti töissä omien vuorojensa mukaisesti!

TÄmä ihan vain tästä ylityöasiasta. AP:n menettelyä minäkin hieman ihmettelisin, jos uskoisin sen ollenkaaan olevan totta.

Vierailija
16/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan sullekin tonnin jos arvaat mikä ala.

Vierailija
17/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asia ei mulle kuulukaan,niin tekis mieli sanoa että älä opeta äitiäs nu....maan! Tämä siis tälle 79:lle

Mitä ap:hen tulee,niin mä en nauranut pitkään aikaan näin paljon. Kuvittelen mielessäni ap:n kapula korvalla paasaamassa miehensä pomolle samalla kun kakart roikkuu lahkeissa! Hauska juttu.

Vierailija
18/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka asia ei mulle kuulukaan,niin tekis mieli sanoa että älä opeta äitiäs nu....maan! Tämä siis tälle 79:lle

aijoo, mutta teidän " asiantuntija" organisaatiolla ei ole varraa lähettää sua sellaisella, kun kaikki rahat menee noihin ylityöpalkkoihin.

Vierailija
19/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joillain aloilla tehdään ylitöitä tiettynä vuoden aikana. Se et jos Ap:n (jos totta) mies EI OSAA ilmoittaa et jää ylitöihin on voi voi... En ikinä tuollaisesta asiasta soittaisi mieheni pomolle. Ja tiedoksi itselläkin on nappula (uhmaikäinen) ja toinen masussa. Päivät voi olla rankkoja mut ne voi purkaa sit kotona ku mies tulee.

Vierailija
20/116 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

70: ethän polta alaisiasi loppuun ylityövaateilla? Mies on ollut virkasuhteessa yli 10v ja todella törkeästi hänellä teetetään ylitöitä kun pomo määrää ja muita ei huvita. Jäi alkukesästä saikulle kun piitkän ylityörupeaman jälkeen kertakaikkiaan väsyi niin ettei jaksanut mitään eikä sitä työmäärää. Heti vihjattiin että voisi vaihtaa työpaikkaa kun ei jaksa...niin, onhan se kerran 10v saikulla ja tekee paljon enemmän kun ois oikein. Nyt kun perhettä tulee niin varmasti jatkuu se töiden hänelle tunkeminen ja muut tekevät normipäivää. Nekin perheelliset. Valtiolla kun menet vastaan inttämään niin näytetään ovea ja otetaan seuraava joka suostuu riistomeininkiin. Vakaa leipä sieltä saadaan,mutta millä hinnalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme