Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ihan oikeasti voi ymmärtää, miten täälläkin palstalla niin moni kokee pilven polttelun ok asiaksi

Vierailija
23.08.2007 |

Ihan oikeasti. Marihuana ON huumetta, ja huumeet on kielletty laissa. Niitä on aivan turha verrata alkoholiin tai tupakkaan. Pelottaa millaisen mallin omille lapsillenne annatte, että on ok käyttää huumeita.



Olen itse terveydenhuoltoalalla, ja osallistun usein lasten ja nuorten päihdeputkitapahtumaan. Ja täytyy kyllä sanoa, että suurin osa heistäkin tuntuu olevan fiksumpia tämän asian suhteen, kuin täällä palstailevat ÄIDIT.



Mä oon aika järkyttynyt. Sanokaa, pliis, että tää tämmönen polttelun hyväksyminen ei ole kovin yleistä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran 1-2 vuodessa. Olen siis suuren luokan narkkari!

Vierailija
22/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen, kannabista voi myös syödä, ei tartte polttaa. Minkäköhänlaisilta psykoosiluvut näyttävät rastafarien parissa, he kun tuota harjoittavat uskonnon puolesta ihan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa itsekkyydelle!

Vierailija
24/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan minun kaveripiirissäni ei ole alkanut käyttämään kovia huumeita kannabiksen jälkeen, ei yksikään.

Vierailija
25/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja tupakka eivät tapa ketään!! Alkoholi ei aiheuta riippuvuutta, eikä sitä aiheuta tupakkakaan. Alkoholilla ei ole huonoja yhteiskunnallisia vaikutuksia. Delirium ei liity alkoholiin. Alkoholin vaikutuksen alaisena ei kukaan aja autoa, tai vaimoa hankeen tms.

Vierailija
26/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi kaipaisimme niiden rinnalle vielä jotain muuta haitallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kerrotaan vain Aaveella huumepsykoosiin joutuneista... Hohhoijaa... kyllä tekin tajuatte sitten aikuistuttuanne. Enkä tarkoita pelkästään ikää numeroina.

Vierailija
28/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttävät kokaiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano on ok käyttää edes mietoa huumetta. En kuolemaksenikaan toivo, että lapseni polttelisivat pilveä. Se ei ole millään lailla ok. Enkä toivo että he ryyppäisivät tai edes tupakoisivat, mutta jos noista pitää johonkin langeta, tupakka on se pienin paha ja helpoin vieroitettava. Se ei yleensä sotke pahasti kenenkään päätä ja hänen lastensa elämää riippuvuutta aiheuttaessaan. Korkeintaan tuo vanhempana syövän tullessaan.



Minulla on ystävätär, jonka poika aloitti pilven polttelulla. Nyt hän on heroinisti. Muistan kun se poika oli vielä suloinen 6-vuotias, ja äitinsä piti lapsille hyvää kuria ja antoi paljon rakkautta, en ymmärrä miten muuten kävi näin muuten kuin että poika kokeili ensin kaveriensa tarjoamana pilveä, jäi koukkuun, sitten tuli vähitellen tukevammat aineet mukaan. Nyt on elämä pilalla. Äiti on katkaissut välit poikaan.

Vierailija
30/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatka asiasta tämän enempää, koska se vähäinenkin käyttö tuntuu pehmentäneen ne muutamat aivosolunne. Tsemppiä valitsemallanne tiellä :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole käynyt yhtä onnekkaasti.



t: se ex-narkkari

Vierailija
32/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se vähäinenkin käyttö tuntuu pehmentäneen ne muutamat aivosolunne

ethän vaan matkusta ikinä hollantiin, siellä kun aika monelta on laillisesti aivot pehmenneet. ihan lääkäristä muurariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on todella täytynyt käyttää jo pidempään aineita etkä ole katkaisussa koskaan käynyt, kun moista scheissea puhut.

Vierailija
34/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille lapsilleni opetan samoin, kuin teidän lapsillenne: kaikki huumeet ovat pahasta, jopa kannabis enkä todellakaan kannusta sitä käyttämään. Ennemmin suosittelen alkoholin kohtuukäyttöä silloin tällöin, järjen kanssa, kuin polttelua! Sitäpaitsi, tapaamani lapset ovat kyllä yllättävän fiksuja, suurin osa toteaa ettei aio koskeakaan alkoholiin, tupakkaan saati sitten huumeisiin. Ja se on ilahduttavaa kuultavaa.



Miettikää millaisen mallin lapsillenne annatte, te jotka puolustelette huumausaineen käyttöä!



ap



*poistuu*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vanhoja pössyttelijöitä jotka eivät viinaan ole koskeneetkaan ja ovat jo 50v. dementikkoja, repikää siitä. Eräältä tuttavaltani kysyy mitä vain hän hitaasti kysyy aina et , hä?Ei tajua enää yhtään mitään, ei saa normaalia kontaktia, on kuin puhuisi veden alla olevalle.

Vierailija
36/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. procon. org/AddictChart. htm

Vierailija
37/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //news. bbc. co. uk/2/hi/uk_news/politics/5230006. stm

Vierailija
38/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, kummasta pääsee helpommin eroon? Kummasta on enemmän haittaa henkilölle itselleen ja yhteiskunnalle? Pehmittääkö tupakka ihmisen aivot edes hetkellisesti, aiheuttaako se rikollisuutta? En voi ymmärtää näitä huumeitten puolustajia.

Vierailija
39/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitsofreniaan? Niin, mistähän se johtuu?

Luultavasti heitä löytyy muualtakin, mutta täältäkin ehkä siksi, että heitä oikeasti on. ja täällä voi kertoa asiasta anonyyminä. Minä ainakaan en haluaisi tulla esiin oikealla nimelläni, eikä minulla ole oikeutta kertoa läheiseni asiosta julkisesti, niin, että hänet voisi tunnistaa.

Laheiseni muuten aloitti tupakalla ja jatkoi pilvellä, eli siinäkin on porttiteoria. Suurella vaivalla pääsi eroon tupakasta, joka hänenkin mukaansa oli paha huume. Pilvenpolton hän lopetti sairastumisensa jälkeen (sitten kun tajusi ja myönsi sairautensa ja pääsi hoitoon).



Jos saisin päättää, olisi tupakkakin kielletty, samoin alkoholi. Mutta niinhän ei käy, koska niissä on kyse isoista bisneksisstä ja valtio saa tuloja. Mutta yhtään laillistettua huumetta entisten lisäksi ei tarvita.

Kannabis ei tietenkään aiheuta kaikille ongelmia, kuten ei alkoholikaan, mutta on typerää väittää, että mitään ongelmia kenellekään siitä ei aiheudu.

Vierailija
40/46 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa kätkytkuolemia, COPD:ia ja keuhkosyöpää sekä muita pienempiä ongelmia. Eikä siis ainoastaan tupakoitsijalle itselleen, vaan myös muille. Hirveä rasitus yhteiskunnalle vuosittain rahallisesti sekä muuten. Jo pelkästään työpoissaoloja on enemmän tupakoivilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän