Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni tuhoaa muistot lapsuuteni ajalta

Vierailija
02.02.2024 |

Isäni tekee jonkinlaista kuolinsiivousta, köy läpi tavaroitaan ja hankkiutuu eroon  turhasta. Sinänsä hyvä juttu, mutta jotenkin tuntuu kurjalta, että esim. lapsuuskuvamme menevät roskiin. No, hänen elämänsä ja valintansa 😞

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhua ei voi.

Vierailija
2/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä itsellesi nuo jos haluat . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puhua ei voi.

Valitettavasti on paljon, mistä emme voi puhua. Vaikea, traumaattinen lapsuus ja siitä huolimatta isä minulle tärkeä.

Vierailija
4/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä itsellesi nuo jos haluat . 

Itselläni on kuvia lapsuuden ajalta, ja muita muistoja. Suru johtuu siitä, että ikään kuin isä ei haluaisi muistaa.

Vierailija
5/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puhua ei voi.

Valitettavasti on paljon, mistä emme voi puhua. Vaikea, traumaattinen lapsuus ja siitä huolimatta isä minulle tärkeä.

Muita perheenjäseniä tai tuttuja kuka voisi niitä kuvia pyytää muka itselleen ja antaa sinulle?

Vierailija
6/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puhua ei voi.

No sen verran voi avata suutansa ja sanoa, että älä heitä roskiin, mä voin ottaa ne. 

Vierailija
7/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se niillä kuoltuaan tekee? Hae itsellesi.

Vierailija
8/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puhua ei voi.

Onko tuo sun omakaan viesti puhumista vai oisko vaan pätemistä?

Vierailija
9/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla kerran on kuvat, mitä väliä mitä isäsi säilyttää, sehän on hänen oma päätöksensä. Tule nyt ulos sieltä itsesäälikuplasta. Lapsuus meni jo, sitä ei märehtimällä ja vellomalla takaisin saa, etkä saa isästä välittävää sellaista leivottua, jos hän ei kerran sellainen ole.

Vierailija
10/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totesin tuossa aloituksessa jo, että hänen valintansa. Surua en voi komentaa pois, mutta varmasti se taas hälvenee aikanaan.

Vierailija
11/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus vapauttaa synnin orjuudesta! 

[Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.] Joh. 8:36 

Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu. Ristillä avattiin tie Jumalan armoon ja rakkauteen. Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle!  [Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.] Markus 16:16 . Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. [Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.] Matteus 7:7.

Hän on kärsinyt sinulle kuuluvan rangaistuksen. Hän tahtoo armahtaa sinut.   Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! [Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.] Jesaja 45:22

Jumalan kutsu armon ja rakkauden tielle. 

[Ja hän sanoi heille: [Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.] Luukas 24:46-47

www.Jeesus-on-Herra.com

Vierailija
12/12 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen jos isäni tekisi kuolinsiivouksen enkä joutuisi itse hävittämään niin paljon tavaraa hänen jälkeensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi