Millainen lapsi on mielestäsi ärsyttävä?
Kommentit (45)
usein hieman ylimielinen maailman napa-vaiheessa oleva (tyttö), joka mielestään saa laukoa suustaan mitä sattuu (usein ajattelemattomuuttaan loukkaa toisia kuten" onko sulle tuohon mahaan jääny vähän raskaudesta ylimäärästä?" ) mutta loukkaantuu jos joku laukoo -ajattelemattomuuttaan tai loukkaantuneena- jotain takaisin
pitää itseään hirveen fiksuna, rakastettavana ja ennekaikkea kauniina
tulee liian liki, aivan kiinni ihoon lähers tauotta halimaan ja pusimaan
arvatkaa montako tässä vaiheessa olevaa neitiä löytyy lähipiiristä...aika monta ;), onneks menee ajallaan ohi
roikkuu kyläilyn ajan äidin helmassa. Ei suostu menemään toisten lasten kanssa leikkimään, vaan mieluummin " häiritsee" (kitisee) äidin keskustelua muiden aikuisten kanssa. Ja pahinta on se, kun huomaa äidin tukevan kyseistä toimintaa. Lapset, joillle ei ole opetettu käytöstapoja kylässä ovat myös aika rasittavia. Vanhemman velvollisuus on pitää lapsi kurissa kyläillessä. Inhottaa komentaa ja kieltää vieraan lapsia....
En kyllä halua sanoa ketään ärsyttäväks, mutta mulla on lasten myötä jotenkin kuulo herkistynyt niin, että tuntuu etten voi sietää kovaa ääntä. Ja siis huom. omankin saattavat olla todella kovaäänisiä ja se on se mun herkkä kohta. EN KESTÄ!! Heti jos desibelit nousee älyttömiksi niin passitan omani kaikki eri huoneisiin hiljenemään ja pistän korvat kiinni mutta muiden lapsille en tohdi tehdä niin.
Siis mua ei sinänsä ärsytä lapsi joka ei osaa lainkaan käyttäytyä tai joka kiroilee tai mitä vaan, vaan mua ihmetyttää se, jos vanhemnmat ei siihen mitenkään puutu. Tiedän kyllä itekin, että omat voivat joskus unohtaa käytöstapoja ja tehdä paljon tyhmää, mutta todellakin saavat siitä välitöntä palautetta.
naapurin ekaluokkalainen haukkui 3 v. tyttöäni paskapääksi... hemmetin kakru!!