Alkoholisti-isien aikuisia tyttäriä paikalla? Kiinnostaisi kuulla, miten olette onnistuneet miessuhteissanne. ev
Kommentit (23)
Ollaan siinä suhteessa samanlaisia, se on varmasti vaikuttanut meidän suhteeseen.
Kuten aiemmatkin ovat kertoneet, myös minä opin tulemaan toimeen pienestä pitäen omillani, hoidin myös pari vuotta nuoremman veljeni. Koulun jälkeen ei ehtinyt norkoilemaan ostarille, kun piti käydä kaupassa, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota, auttaa pikku veljeä läksyissä (oli tavattoman surkea matikassa). Pyöränkuminpaikkaukset, sulakkeidenvaihdot yms oli arkipäivää. Kivaa meillä kuitenkin oli, saunaretket taloyhtiön saunaan ja ostettiin 3 litraa limsaa mukaan jne.
Äitillä oli jotain miesystäviä(?), missä luuhasi. Isä oli ryyppyputkien aikaan poissa kotoa. Itse asiassa parhaiten pärjättiin, kun pysyivät molemmat poissa. Kun olivat paikalla, varsinkin yhtä aikaa, ei saanut yöllä nukuttua ja oltiin koulussa ihan väsyneitä. Riitelivät ja tappelivat.
Mulla ihana mies, vaikka löytyikin vasta varttuneemmalla iällä, ehdittiin pari lasta tehdä. Jos oltaisiin nuorempina tavattu, varmaankin olisi suurempi sisaruskatras. Aivan ihanaa kyllä, kun mies hemmottelee!
Ja mies on lähes absolutisti, ei paljon juo.
Aika lailla henkinen vastakohta isälleni.