Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko voisi pyytää vanhoista (merkki?) sohvista esim. huutiksessa???

Vierailija
18.10.2008 |

Myisin 5 v. vanhat HT-Collectionin Base-sohvat.

Siis 2,5 istuttava sohva, iso "nojatuoli" osa ja iso rahi.

Voi yhdistää esim. kulmasohvaksi, rahi osaa voi pitää myös esim. sohvapöytänä, tai voi yhdistää ihanaksi neliön malliseksi "pesäksi" (n. pari vuoteen kokoiseksi).

Luonnonvalkoinen, alcantaran tapaista materiaalia

Ovat jo vähän nuhjaantuneet käytössä. Tyynyjen ja istuinosien päälliset voi irrottaa pesuun, mutta itse rungon verhoilua ei.

Taisi olla uutena n. 2000 eur - sama malli tietääkseni edelleenkin myynnissä.

Paljon voisi pyytää?? 500 ?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella epämääräinen ja epäjohdonmukainen moderointipolitiikka, muusta kökköydestä puhumattakaan...

Mutta peesaan sitä joka tuskaili huutiksen sotka-sohva-paljoutta. Siellä tosiaan köyhä kansa myy halpoja lastulevyrotiskoitaan ja hintaa pitäisi saada puolet ovh:sta. Harvoin siellä mitään oikeesti laadukasta ja uudenveroista on. Katselin juuri taannoin ruokaryhmiä ja siellä oli just näitä pirttikalusteita ja jotain 80-luvun pehmustettuja pyökkituoleja ja hintapyyntö monta sataa...

Jos ap laitat sohvat myyntiin, niin anna ostajalle vielä oikeus tulla katsomaan paikan päälle ja perua kaupat jos sohva ei olekaan niin priima kun itse ajattelet.

Vierailija
22/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan paha pyynti sohvista, jotka ovat vielä täysin muodinmukaiset! Hyvin voisin itse maksaa... Kokeile ap, hintavaraus vain huuto.nettiin, niin ei ole pakko myydä, jos ei tule kunnon huutoja.

Ja joku arveli sohvan pesukoneen olevan kallis vuokrata... Väärässä on. Itse vuokraan kerran vuodessa pesulasta koneen, jolla pesen sängyt, isot matot ja sohvat. Maksaa 32e/viikonloppu, sis. litran pesuainepurkin. Sol:n pesula Vaasassa kyseessä, mutta tiedän, että muillakin tarjolla. Kone on virallisesti kokolattiamatonpesukone ja pesee vaahdolla: samalla suihkussa kovalla paineella kosteaa vaahtoa kankaaseen, samalla imee vaahdon pois kuin imuri. Todella kätevä ja pesee puhtaaksi! Sängyt, sohvat ym. kostuvat vain pinnalta, parissa tunnissa ovat täysin kuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole liikaa. Jos ei kukaan osta sillä, niin älkää myykö. Tai laita myöhemmin uudelleen myyntiin 350e varauksella.

Vierailija
24/26 |
18.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut sohvastasi.

elliq82@yahoo.com

Vierailija
25/26 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpä on ollut sekä lutikoita että hometta ja silti myyn paljon huutiksessa ja ihan pokkana hyväkuntoisena/uutenakin. Kas kun ne tavarat ei siitä mikskään muutu jos meillä jossain nurkassa on ollut tippa hometta joskus vuonna viisi. Järjen käyttö sallitu, hysteerikot!

Vierailija
26/26 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoista syistä kuin tuo yksi. Ties mitä sillä on tehty (aikuiset keskenään, lapset tai eläimet) hyh.

Mutta nähtävästi jotkut ostaa.

Eli laita toki huuto.netiin ja hintavaraus. Jos ei ylity, pidä itse. Eihän se tyhmä ole, joka pyytää.