Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ENSIKOT vko 34 *** ~ 20.8-26.8.2007 ~

20.08.2007 |

Huomenta ja mukavaa alkanutta viikkoa :)

Butterfly: Oliko hauska viikonloppureissu? Toivottavasti vuoto on jo loppunu

Pore: Laiskottelua nyt vaan sairaslomalla :) Onnittelut asunnon myynnistä. Onko teillä rakennusprojekti hyvässä vaiheessa?

Hermonie: Tsemppiä viimisimpiin työpäiviin

Gaiole: Koitahan välillä levätä, tekee varmasti hyvää. Töistä ei varmaan ole helppo irtaantua, varsinkin jos on projektit mitkä tulee vetää loppuun asti, toivottavasti saat pian sijaisen.

Hannah on vielä yhtenäkappaleena

Sanle on saanut kaiken hommattua tulokasta varten. Itellä kaikki vielä edessä, välillä käy mielessä mutta sitten siirtää niitä vaan eteenpäin.

Tipu: Alkaa täällä kuola valumaan ku mietin noita tuoreita vaniljamunkkeja, nam.

Dragondream: Rentouttavaa loman jatkoa

Naksu: Rennosti ottaminen tekee hyvää :) Meillä tosin isäntä välillä naureskelee mun nukkumiselle ku mä voin ottaa päikkärit ja sitten vielä mennä nukkumaan tyylin yhdeksän aikaan illasta.

Rauhallinen viikonloppu vietetty kotona. Sunnuntaina käytiin kaverin kanssa ikeassa, mä en ymmärrä miten sinne saa niin paljon rahaa aina tuhlattua vaikka ei juuri mitään tarvinu ostaa. Nyt jos saadaan verhotangot ikkunoihin, alkaa verhojen metsästys. Se on vaan paha ku en tiedä minkälaiset verhot mä haluun. Pitää muutama asia saada kotona vielä kuntoon ennen vaavin tuloa. Onneks tässä on vielä aikaa.

-Sara-Maria rv 14+4-

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomasin edelleen herääväni omassa sängyssä. eli eipä tullut yölläkään suppareita ja lähtöä laitokselle. tietty yks vessakäynti piti hoitaa tossa kolmen aikaan, mut muuten nukuin yön varsin rauhallisesti.

nyt jännäilen noitten suppareitten lisäks sitä et oonkohan tulossa kipeeks, eilen aamulla oli jo kurkku kipee ja tänä aamunakin hiukan sellainen " alkava flunssa" -olotila. nyt ei tarvis kyllä tulla kipeäksi, en usko että synnyttäminen flunssassa on mikään nautinto...

ja tästä taasen serranon perheen pariin tv:n ääreen...

hannnah 39+1

Vierailija
22/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdystä taas pitkästä aikaa. :)

Onpa taas tullut jotenkin laiska olo olla koneen äärellä kotona...ei vaan oo ehtiny eikä oo jaksanu.

Täällä on ehtinyt tapahtua jo vaikka mitä...en taida enään edes pysyä kärryillä. heh :) Oli ainakin puhuttu hankinnoista...meillä ei oo vielä mitään hankittuna..ne vaunut pitäs saada jotenki tilattua jostain ja tuolla Simon-pojallekin pitäisi hankkia vaikka ja mitä, mutta rahatilanne vaan on niin tosi surkea just, että ihan ahistaa senki takia. :( Pesutornin hankinta oli välttämätön ja se me jo tilattiinkin miehen kanssa, mutta muitapa ei sitten ookaan. Ei sitä edes ehdi oikein (oon netistä katellu kaikenlaista ja sitten kertonut miehelle, että tämmöstä ja tämmöstä pitäs hankkia), kun mieskin on aina ajamassa sitä rekkaa niin monta monituista päivää. :( Nyt tää viikko töiden jälkeen on väsyttäny ihan kauheesti ja töissä on tosi ahistavaa istua, kun jalat turpoaa tosi paljon ja on tosi vaikea olla. Nyt heikottaa tosi paljon...mullahan oli laskenut hemppa viime viikolla, ei kylläkään mitenkään kriittisesti, mutta silti...en tiiä johtuisko siitä nyt tämä heikotus-olo...eikä saa asentoa tässä tuolissa :D

kauhee Valivali....heh :D...noh, jos sitä vielä 6 viikkoa jaksais näitä töitä ja sitte pääsis mammalomalle. :) vaikka ei sekään varmaan mitään lomailua sitte loppujen lopuks oo ;) hehe..mutta ihanaa kuitenkin päästä jo odottelemaan että pikkuinen potkija tulis tuolta massusta pois ;)

viikonloppuna meni hermot kotona....lauantaina meille oli tarkoitus tulla miehen veli ja hänen 3-vuotias poika ja sitten meidän yks tuttavaperhe kylään syömään ja viettämään päivää....mutta kappas....miehen veli toikin pari ystäväänsäkin ja siitäkös se juhlistaminen alkoi...äijät meni parvekkeelle istumaan, laittovat musat täysille ja samalla sitten juopuessaan alkoivat keskustelemaan melko äänekkäästi...ja sisällä tv huusi vaikka ei kukaan kattonutkaan, ja pojat riehaantu..siis mun miehen poika (kohta 7v) ja sitten se veljen poika (3 v), siinä oliki melko paimentamista ettei koko kämppä mee ihan sekasin....noh, ruuat laitettiin kaikille ja syötiin ja jee...arvatkaa kuka joutui tiskaamaan todellisen tiskivuoren ja korjaamaan miesten sotkuja aina välillä?? Siinäpä sitte alko supistelemaan ja kun koitin mennä makuulle lepäilemään, niin eihän siitä tullu mitään...päätin, että nyt mä lähen tästä kämpästä pois käymään kaverin luona...että mitä minä täällä yksin turhaan yritän ison mahani kanssa rehkiä ja paimentaa kaikkia...:D ja niin tein ja aijai kun teki hyvää....heh...mutta jep, se siitä. Ei mua sinänsä haittaa että välillä juhlitaankin, mutta kun oli sovittu vaan syönneistä ja vähän seurustelusta ihan muutaman henkilön kanssa, niin se määrä olikin sitten yllättävää eikä todellakaan rentouttavaa, koska enhän mä päässyt missään vaiheessa edes seurustelemaan kenenkään kanssa, koska jouduin vaan korjailemaan jälkiä ja paimentamaan poikia. :O

Enivei, se siitä viikonlopusta...toivottavasti tuleva vkonloppu on hieman rentouttavampi. Sunnuntaina ei onneksi tehty sitten mitään..sain levättyäkin.

hermione: oon tervehtynyt, mutta tosiaan en vaan oo jaksanu oikein koneella istua ja on ollut sen miehen pojan hoitamisessakin ja paapomisessa ihan tarpeeksi tekemistä. Ja töihinkin on taas joutunut palaamaan, vaikka ei kyllä valitettavasti huvittas enään yhtään :P :)

Butterfly: tsemppiä kouluaherrukseen :)

Hannah: tsup tsup...toivottavasti jo pääset kohta synnärille :D

muillekin viimesillään oleville tsempityksiä :)...Tipulle ja oliko buuffa? ;)

Mitäs muuta...? Ei kait nyt tällä erää kummempia...pitää jatkaa tässä töidenkin tekoa....pläh ;)

Mutta olenpas kuulolla taas heti kun ehdin ja jaksan...viimestään huomisen neuvolakäynnin jälkeen. On lääkäri silloin...saa tietää taas sitten että onko kaikki kunnossa :)

Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille. :)

Malaika ja hyrrä...;) Rv 28+3 jos en oo laskuissa menny sekasin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan nukkusin ja nukkusin... Mies yövuorossa ja kiva kölliä aamulla sen vieressä mahdollisimman pitkään. Vasta sain aamupalan syötyä, kohta lähdettävä koiran kanssa kunnon lenkille ennen ku alkaa satamaan.

Malaika; laita vaan miehet ja lapset kuriin;) En minäkään jaksa yhtään ylimääräistä hulinaa, hermo menisi heti. Yritä keretä lepäämään jossain välissä.

Hannnahille malttia vielä. Kyllä se sieltä tulee, mutta odottavan aika on tunnetusti pitkä.

Sanle, ihanaa kun joku jaksaa tehdä vielä kotimehua. Ehkä mäkin laitan sit uuteen pihaan muutaman marjapensaan ja omenapuita ja ...

Gaiole; mun maha tuntuu myös kasvavan silmissä. Laitahan neuvolakuulumisia ja -tuloksia kunhan olet käynyt.

Dragondream; hyvin olet saanut painisi pidettyä kurissa. Mulla on jo nyt tullu enemmän, vaikka oon sua paljon jäljessä...

hermione; Onnittelut loman alkamisesta, ei huolta työasioista. Nauti! Mullakin auttaa maito ainakin jonkun verran närästykseen. Se on ikävä vaiva, onneksi mulla vielä aika harvinainen ja suoraan johdettavissa ruokaan mitä olen syönyt.

Lily; älä huoli, ei mekään olla vielä hankittu mitään vauvaa varten. Liian aikaista vieläkin. Uskoisin, että noita kerkeää hommata myöhemminkin. Ainahan ostelu on kivaa.

Buuffa; ethän kuitenkaan riko itseäsi supparimetsällä?

(.) Rakennusprojekti on kohtuullisessa vaiheessa, reilu 4 viikkoa aikaa saada loppuun. Sunnuntaina saavutin puolivälin raskaudessa eli tuuletus sille. JUHUU! Olo ihan ok, saikkua vielä viikko jäljellä ja mietitään sit taas eteenpäin. Reilu viikko vielä rakenneultraan ja aika mataa...

Mut nyt pesulle ja ulos!

Heippä enskat!

Pore&Papunen 20+3

Vierailija
24/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhehan on painosta eikä painista...

P&P

Vierailija
25/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtu sanoa, että lämmin maito on mulla ainakin auttanut närästykseen tosi nopeesti...tai siis oikeastaan oon lämmintä kaakaota juonut, kun en oikein muuten tykkää pelkästä maidosta ;)...mutta kantsii kokeilla. :)

Vierailija
26/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lyhyesti aamuiset neuvolakuulumiset:

Rv 38+0

Painon muutos +-0

RR 116/80

Hemppaa ei katsottu kun oli raudalla viimeksi noussut niin hyvin

Pissa puhdas

Sf-mitta 36, kasvanut edelleen sentillä (eli Buuffalle vastaus: vauva ei ole laskeutunut)

Raivotarjonnassa on ja pysyy ja kovasti liikkuu, leposykettä saatiin vähän odotella kun kuuntelun aikana Mini pyöri niin kovasti että syke veti tuhatta ja sataa. Ihmeen paljon se pään kiinnittymisestä huolimatta pääsee liikkumaan.

Hannahilla oli hetkellistä jännitystä supistusten kanssa. Mikäs on tilanne nyt, näyttääkö synnärille lähtö koittavan pian?

Hermione: luin Potterin loppuun, mutta enpäs paljastakaan miten siinä kävi. Kiitos, suppareita saa mieluusti toivotella tähänkin suuntaan. Olisin jo ihan valmis jakautumaan¿

Dragondream oli saanut rautalääkityksen. Mulla oli aikanaan vaikeuksia löytää sopivaa ajankohtaa raudan ottamiselle, kun ainakin Retaferin ohjeessa sanotaan että ¿aterioiden välissä¿ ja ainahan mä olen jotain puputtamassa. No, terkkarin kesäsijainen vinkkasi, että ota vessareissun yhteydessä yöllä, ja sehän osoittautui hyväksi keinoksi. Nyt kun olen syönyt rautaa jo muutaman kuukauden niin mahakin on siihen jo tottunut, mutta pitkään se kyllä aiheutti melkoista ¿sekaannusta¿.

Lily ja Gaiole ja muutkin miettivät vauvan tarvikkeiden hankintaa. Kyllä niitä ehtii loppupäässäkin hankkia, meille on ainakin kasaantunut ihan turhankin paljon vaatteita vaikka alkuun tuntui, ettei niitä mitenkään voi olla tarpeeksi. Meillä on hoitopöytä vauvan omassa huoneessa, josta joutuu sitten kantamaan sen pesulle kylppäriin, mutta kun sinne ei mitenkään mahdu mitään hoitotasoa. Saa nähdä miten se sitten käytännössä sujuu.

Malaika_vaavilla oli ollut rankka viikonloppu vieraiden kanssa. Kiva, että pääsit välillä kaverin luo rentoutumaan!

Poreelle onnittelut puolivälin rajapyykistä! Yksi hujahdus ja olet jo loppusuoralla¿

Omaa napaa: väsyttää! Eilen oli ihan saamaton päivä, mutta pakko oli raahautua jaloilleen kun oli illalla treffit kaverin kanssa kaupungilla. Tänään kävin neuvolan jälkeen kampaajalla ja sitten oli tarkoitus mennä leffaan, mutta suunnistinkin suoraan kotiin ja nukuin 2,5 tunnin päikkärit. Unta olisi riittänyt vielä enemmänkin, mutta pakotin itseni ylös.

Kohta mieskin kotiutuu ekalta työpäivältä pitkän loman jälkeen ja pitäisi lähteä kauppaan ja alkaa siivota. Meille tulee huomenna aamulla vieras Australiasta ja lähtee sunnuntai-iltana, joten pysyn ehkä loppuviikon pois koneen ääreltä kun joudun toimimaan 24H viihdytysjoukkona (ihan kivaa kyllä, mutta varmaan rankkaa). Sitten maanantaina vieraan lähdettyä annankin Minille jo luvan syntyä¿

Hauskaa loppuviikkoa, enskamammat!

Tipu & Mini 38+0 (ja sairaalakassi edelleen pakkaamatta)

Vierailija
27/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, että nyt voin kyllä pitkästä aikaa sanoa olevani tyytyväinen itseeni! Aamulla lähdin pyörällä kouluun ja pyöräilin takaisin. Sitten lähdettiin äipän kanssa mattorantaan ja sain pestyä meidän eteisen matot!:D

Sitten lähdettiin kaupoille ja kun äsken tulin, niin pesin vielä lattiatkin:)

Voi että kun tulis useemminkin näitä " viitsimispäiviä" !!

Nyt sitten kyllä huomaakin tehneensä jotain...väsyttää ihan kamalasti ja meinasinkin jo autoon nukahtaa...hohhoijaa..

Mun piti kommentoida vaikka kenelle ja vaikka mitä, mutta kaikki " valmiit" kommentit hukkuin johonkin, kun ne tuossa ensin väsäsin wordiin...höh! että nyt ens sitten enää muista yhtään kenelle piti komentoida, mutta ainakin kaikille loppupääläisille paljon suppareita ja toivottavasti pääsisitte jo tositoimiin!:)

-Aleida

Vierailija
28/59 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin käyttö känny-yhteyden varassa nyt loman aikana, joten lyhyesti tulin moikkaamaan. Hermione oli jo huhuillutkin: vilkutukset sinne, täällä huilitaan vielä 1,5 vkoa. Kiva, että olit saanu saikkua, nauti ja lepää nyt. Hannah ootteli suppareita; niitä siis sinne ja jaksuja. Buuffa ja Tipu: sup, sup pikkuhiljaa teillekin ja jaksuja loppuviikoille. Kaikille muillekin ihanille enskoille hyvät voinnit ja halit! Dajm+Pätkis 26+6

Vierailija
29/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... taas takana yksi hyvin nukuttu yö! Sinänsä ihan mukavaa että saan yöt nukuttua lukuunottamatta 1-2 vessakeikkaa. Muistelen vaan kuinka olen joskus lueskellut täältä kuinka loppupääläiset kirjoittelevat täällä keskellä yötä ja valittavat etteivät saa kunnolla nukutuksi. Parempi kai se on että hyvin nukuttua, vaikka melkein jo voisin joku yö herätä siihen että saisi lähteä sairaalaan. Vaikka en kyllä vieläkään ole kyllästynyt tähän raskausaikaan tai mahaan, mutta pikkuhiljaa alkaa uteliaisuus kasvaa ja olisi jo kiva päästä näkemään mikä tuolla vatsanahan alla oikein möyryää.

hannnah 39+2

Vierailija
30/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannah: Ai täällä on joku muukin, joka on koukussa Serranon perheeeseen:) Suppareita sinne että saataisiin jälleen uusi enskavauva:)

Lily: Toi on kyllä kumma, että hoitopöytä tuottaa eniten ongelmia sijoituksen suhteen. Mäkään en oo keksiny sille vielä paikkaa, vaikka muuten olenkin jo miettiny minkä vois minnekin laittaa. Eipä mulla tosin vielä mikään kiire ole:) Kattelin huuto.netistä sellasta pinniksen päälle laitettavaa hoitoalustaa, että vois toimia meillä... Saapi nähdä.

Hermione: Kurjaa kun sua tolleen närästää. Onko yhtään helpottanut? Mä oon ollu onnellinen ku vissin pari päivää saanu olla ilman närästystä. Mulla siis se on vaiva, joka oli jo ennen raskautta. En oikein pystys syömään mitään rasvasia tai mausteisia ruokia. Lääkärissäkin käyty siitä vaivasta, mutta mitään ei löytynyt. Toivotaan että sulla vaiva pian helpottaa!!!

Dragondream: Voi kuulostaa hauskalta tuo luokkakokous? Ihanko ensimmäistä kertaa kokoonnutte sitten kouluajan? Meillä pitäis olla vasta vuonna 2012 luokkakokous, mutta saa nähdä järjestääkö sitä kukaan. Ois kyllä kiva:)

Gaiole: Teillä taitaa Piiperö olla pinei muusikon alku, kun tuolla tavalla siellä masussa rummuttelee;)

Sanle: Kuis kävi flunssan kanssa? Iskikö päälle vai menikö ohitse?

Pore: Kuulostaa tutulta tuo et haluis vaan nukkua:) Tänääki koira sai tulla tökki mua hereille et jaksoin lähteä lenkille. Nukkuminen ois vaan niin kivaa. Mä oon kyllä muutenkin aika unikeko.

Malaika_vaavi: Voi teillä muuttu suunnitelmat aikalailla illanvieton suhteen. Oli kyllä aika fiksuu lähtee vähäks aikaa poies juhlista=) Eihän me naiset mitään piikoja sentään olla:)

Tipu: Pidä hauska viikonloppu kaukaa tulleen vieraan kanssa:)

Aleida: Siellä oli harrastettu liikuntaa. Kuinka pitkä koulumatka on? Mulla tulee kouluun neljä kilsaa ja poljen sen matkan kesät ja talvet, kun autoakaan ei ole. Tiiä miä teen sitä tänä talvena, kun ei varmaan pyöräillä uskalla ison mahan kaa. Jos on liukastakin niin pianhan sitä kaatuilee. Jos vaikka auto saataisiin siihen mennessä.

ON: Ihanaa neljän päivän viikonloppu=) Ei ois oikeastaan ollu tänään vapaaata koulusta, mutta otin vähän omaa lomaa. Meinaa jos tässä vaiheessa jäädä töitä rästiin ni pakko saada ne tehtyy. Kauhee ku mä oon tuhma:)

Tänää pitäis käydä aukaseen miehen kanssa yhteinen säästötili, jos vaikka sitä autoa varten sais jokusen pennosen säästettyä. Ei kyllä hyvältä näytä kun laskuja vaan satelee. Äsken kävin just ilmottautumassa espanjan kurssille ja siihen menis 47 euroo. Noh täytyy yrittää taikoo halvempia ruokia.

Ihanaa tänää tulee varmaan mun äippähousut postissa=) Viime aikoina joutunu välillä availee nappia koulussa, ku on niin kiiristäny. Nyt mä vaan ruokoilen että noi housut mahtuu jalkaa tai muuten täytyy suuntaa kohti Helsinkiä ja H&M:ää.

Nyt suihkuun ja sitten ahkeroimaan=)

-butterfly- rv 12+2 (apuaaa huomenna ultra...)

Vierailija
31/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllähän se flunssan päälle sai. Eilinen meni maatessa, eikä tänäänkään ole kovin kummosiin kopeutunut. Kurkku ei onneks oo enää kipeä, karvas vain. mutta pää on ku heliumpallo ja otsassa painetta. Nokka tukossa ja limaa irtoaa joka rööristä. Yölläkin sai vähän väliä nousta niistämään. Mullakun ei oikeastaan ikinä tuota kuumetta nosta. Jos pikkusen lämpöä nostas niin saattas mennä äkimmin ohi koko tauti, mut nyt varmaan saa viikko kaupalla potea. Mies hikoili yhden yön kuumetta pois ja on nyt jo ihan työkykyinen vaikka samaan aikaan sairastuttiin.

Sain kuitenkin äsken postissa käytyä paketin hakemassa. Tilailin kestovaippajuttuja: pesuaineita, harsoja ym. Kyllähän tuo kestovaippahommeli on aika paljon monimutkaisempaa kun kertisten käyttö, mutta uskon että on vaivan väärti. Ja kyllähän se helpottuu kun tekemisen kautta automatisoituu kaikki, eikä tarvii miettiä että mitä sai nyt pestä miläkin aineella ja mikä kuuluu mihinkin.

Taidanpa lähteä mehun lämmitykseen, jos vaikka auttais hetkeksi.

Sanle ja Dj 28+2

Vierailija
32/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Tulin vaan ilmoittautumaan että elossa ollaan mutta neiti tahtoo viedä kaiken aikani, joten en yksinkertaisesti ole ehtinyt kirjoitella tänne. Ja nyt muutenkin taidan jo siirtyä pysyvästi tuonne vauva-puolelle, joten tapaamisiin kaikkien kanssa siellä sitten! Kirjoittelu voi olla vaitonaista ainakin tässä vaiheessa vielä sielläkin, mutta eiköhän sitä jossain vaiheessa ehdi jotakin kirjoittelemaan... Onnea vielä kaikille jakautuneille! En ole pinoja lukenut niin en ole kärryilläkään ketkä on jo nyyttinsä saaneet, mutta onnea joka tapauksessa! Ja onnea myös vielä jakautumattomillekin!

T:Titi ja Vimpula 1kk

Vierailija
33/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannahille tsemppiä ja suppareita. Ompas mukavaa että saat yöt nukuttua hyvin! Mullakin on sellainen ajatus päässä ettei ihan viimeisillään sais nukuttua öitä hyvin. Yksilöllistä varmaan sekin.

Dajm lomalaiselle vilkutukset ja haleja myös sinne päin!

Tipu, en mä olis udellutkaan Potterista =) Tarkotin lähinnä et oliko se hyvä? Harkitsen vaan et ostaisko sen itselleni vai maltanko odottaa suomennosta? mulla englannintaito ei ole niin hyvä että sen lukeminen tulis olemaan ihan helppoa.. Koitahan jaksaa taas kestitä vieraita.

Sanlelle paranemisia!!

Pore, onnittelut puolivälin saavuttamisesta =) Kiva että taloprojekti etenee hyvin!

Malaika, mites lääkärissä meni? tulehan kertomaan kuulumiset. Ikävä oli toi teidän viikonloppu-jupakka. Sanohan sille miehelles ettet enää halua tollaisia bileitä pidettävän. Saisivat hieman ajatella sinunkin jaksamista! Tsemppiä töihin.

Titi-uulle vilkutukset ja onnellsta vauva-arkea!

Butterfly, tulikos housut postissa? oliko sopivat? Kiitos kysymästä, närästys on hieman helpottanut, liekö maidon ansiosta. Eilen tuli kyllä syötyä pitsaa (kotipitsan opera-tarjous..) ja närästys oli kamalaa. Mut sepä oli itse aiheutettua joten ei auta valittaa.

Gaiolelle myös tsemppiä töihin. Olit suunnitellut tukivyön ostamista. Mulla on ollut rv23 asti käytössä Patrician tukivyö. En olis ilman sitä pystynyt oleen töissä, supisteli niin paljon. Paras ostos pitkään aikaan, nukuin jopa viime yön se tukivyö päällä kun edellis yön supisteli paljon. Taidan nukkua ens yönkin.. Se tukee mahan tosi napakasti. Harmi vaan et mulle sanottiin ettei sitä enää valmisteta, hajakokoja löytyi ja ihan tuurilla löysin sopivan kokoisen mulle. Onhan niitä varmaan vastaavia muilla valmistajilla ja mä ainakin suosittelen lämpimästi!

Lopuks vähän omaa napaa. Kyllä on jotenki outoa olla kun ei ole mitään velvollisuuksia hoidettavana. Saa vaan olla.. Aamulla heräsin tunteeseen että tänään on joku pakollinen homma tehtävänä ja hetken mietittyäni muistin että mähän olen lomalla eli EI tarvii pakosta tehdä mitään. Olen kyllä tänään touhunnut vauvan vaatteiden kanssa ettei niiden laitto jää ihan viime hetkiin. Jaksoin jopa silittää ison kasan vauvan vaatteita, olen kyllä aika 100% varma etten toista kertaa ala silittämään. Uskoisin että meidän vauveli suostuu käyttämään silittämättömiäkin vaatteita. Tai eihän sitä tiedä miten paljon ylimääräistä aikaa tulee olemaan kun vauvan kanssa kotiutuu (joopa joo..) mut jos vaihtoehtona on vaikka silitystä tai omat päiväunet niin uskon että ennemmin nukun ne päiväunet. Ja pienen vauvan kans pyykkiä varmaan tulee ihan kiitettävästi enkä aio silittämisestä ottaa ylimääräistä stressiä. Sehän on jokaisen oma asia silittääkö vai ei joten se siitä.

Toissa yön nukuin ihan hirveän huonosti,supisteli tosi usein. Ei mitään kivuliaita ollut mut sen verran epämukavan olon aiheutti etten missään asennossa oikein saanut nukuttua. Eilinen päivä meni sit pötkötellessä kirjan kanssa. Ja viime yö meni mukavasti, nukuin jo tossa aiemmin mainitsemani tukivyö päällä =)

Buuffalle vielä toivottelen suppareita!!

hermione ja Onni 34+2

Vierailija
34/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Vimpula

http://www.aijaa.com/v.php?i=870816.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=870789.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=870806.jpg

Vimpula 1kk

http://www.aijaa.com/v.php?i=870782.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=870786.jpg

Sori, en osaa laittaa niitä niin että kaikki näkyis yhtä aikaa vaan ne pitää jokainen avata erikseen...

Vierailija
35/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko onkin vierähtänyt tosi nopeesti. Töissä on pitänyt kiirettä ja koiran kanssa ollaan illat oltu liikenteessä.

Hannah: Mukavaa ku saat yöt kuitenkin vielä hyvin nukuttua. lähetellään suppareita sinne suuntaan, jotta saisit pian hakea nyytin kotia :)

Sanle olit saanut pinniksen maalattua, valkoseksiko maalasit? nyt se odottaa vaan käyttäjää :) Ikävä flunssa oli löytänyt sinne, paranemisia

buuffa ja mies oli laittanut kodin elektroniikan uusiksi. Kalusteita kannattaa käydä kattomassa livenä ja vielä kierrellä mahdollisimman monessa liikkeessä. eiköhän sitä mieleiset löydy. Mua ei haittaa ollenkaan vaikka jonkin sisustusvimman saiskin :) Meillä kun pitäis vielä sitä sun tätä laitella, muuton jäljiltä on vähän sitä sun tätä siellä.

Hermonie: Lepäile nyt rauhassa saikulla ja nauti siitä ettei oo mitään pakko tehdä :)

Tipu: pitääpä tutustua tuohon kirjaan minkä olit lukenu. Mä taas tykkään sellasista hömppäkirjoista, jotka on keveitä lukea.

Butterfly: Tsemppiä huomiseen ultraan. Mulla alkaa omat vaatteet kanssa oleen siinä ja siinä mitä voi käyttää. Tosi inhottavasti osa kiristää ja painaa. Mulla housut odottaa kaapissa käyttäjää :) Toivottavasti oli hyvän kokoset tilaamasi housut.

Lily: eiköhän tuo kodinhoitohuoneessa oleva hoitopaikka ole toimiva, ainakin vesipisteet on lähellä. Mä oon ajatellu, että meille tulee hoitopöytä alussa ainakin meidän makkariin, myöhemmässä vaiheessa varmaan jonnekkin muualle.

Dragon oli saanut vaavin vaatteet laitettua, kiva. Kerkeehän niitä myöhemmin ostella ja oletettavasti lahjana tulee jotain vaavin syntymän jälkeen.

Gaiole: En ajatellut koko kämppää verhottaa, ainoastaan olkkarin. Meillä ei siellä vielä ole ollenkaan verhoja eikä oo mitään vanhojakaan mitä sinne vois laittaa. Niin kuka sano että virkkuna maanantaiaamuna alottelen pinoa ;) Teen päivätyötä ja alotan yleensä päivän lukemalla kuulumiset, samalla tulee sitten avattua pino jos ei kukaan sitä ole kerenny aikasemmin tekemään :)

Malaikavaavi: Eihän sitä aina tarvi yllätysjuhlia kestää, hyvä että sait kuitenkin viikonloppuna levättyä.

Pore: onnittelut puolinvälin johdosta. Kerkesikkö lenkkeilemään

Aleida: Sähän olit ahkeroinut päivän aikana. Mistä tuollasta energiaa saa?

Dajm: Hauskaa loman jatkoa :)

Titi: Hauskaa kuulla sustakin ja mainioita kuvia :)

Tänään pitäis illasta taas mennä koiran kanssa jäljelle. Eilen sain hiukan mustelmia tottistreenissä ku neiti kerkes napata lelun ja vielä samalla maistaa hiukan mun kättä. Mahakivut yms vatsavaivat on hiukan vähentyny ku oon löytänyt gefilus-tuotteet ja koittanu vähentää kahvin juontia. Eiköhän se siis tästä pikkuhiljaa. Ens viikkoon joutuu odottelemaan että pääsee neuvolassa käymään.

Sitten kohti kotia.

-Sara-Maria rv 15+0 (ja täydet viikot lisääntyy)-

Vierailija
36/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butterfly: Juu, ihka ensimmäistä kertaa kokoonnutaan ja ylä-asteen loppumisesta on jo n.12 vuotta¿huh, huh, kylläpä aika rientää¿.Toivottavasti vaan kaikki tulis!

Äitiysvaatteiden osto onkin aika hankalaa. Ainakaan täällä meidän kaupungissa ei oikein ole ja aina joutuu lähtemään muualle. Netistäkin on joskus vaikea löytää hyviä, ainakin mun kun näitä ylimääräisiä kiloja on ennestään. Onneksi oon ihan kohtalaisen varaston jo saanut aikaiseksi vaatteita tähän loppuaikaan.

Tipu: Mukavaa viikonloppua vieraan kanssa. Harvinaisia noin kaukaiset vieraat.

Sanle: Pikaista paranemista sulle. Kesällä ei ole kiva olla kipeä ja vielä raskaana. Mä sairastin 2 viikkoa, toivotaan, että pääset vähän helpommalla. Kestovaippoja oon kanssa hankkinu kun ajattelin niitä opetella käyttämään. Saa nähdä miten käy¿.kunpa olis joku neuvomassa.

Titi-Uu: Ihania vauvakuvia¿.Kiitos niistä!! Voi että kun osaa pieni olla sitten söpönen.

Ihanaa kun viikonloppu taas tulossa. Vaikka lomalla ollaankin niin se on kuitenkin erilaista kuin arkipäivät. Huomenna olis appiukon 60v. synttärit tiedossa ja lauantaina juhlitaan venetsialaisia, joten ohjelmaa riittää. Hyvä vaan, että aika kuluu nopeesti¿tosin huomasin, että enää ei ole kuin 10 viikkoa laskettuun aikaan. Voi silti olla, että sekin aika vielä tuntuu pitkältä ;)

No, nyt sohvalle rentoutumaan¿.koko päivän kyläilly vanhan kaverin luona.

Dragondream 30+1

Vierailija
37/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas ollu sellanen päivä että ei oo tullu tehtyä oikeen mitään.

Aleida: sullahan on energiaa vaikka muille jakaa. (oon kade) Tuukko meillekkin siivoon :)

Dajm: Mitäs kaikkee oot lomalla touhuillu?

Titi: Vimpulasta oli kivoja kuvia. Juu kyllä täältä kohta sinne vauva-puolelle tullaan...ainakin toivotavasti.

Sanle: Paranemisia. Mäkin niistelen täälä vieläkin vaikka pahin flunssa meni jo viimeviikolla ohi. Ei oo todellakaan kiva tauti näin kuumilla säillä.

Buttefly: Tuuhan huomenna sit kertoon ultrakuulumiset.

Hannah: Siis eiks sun tartte tosiaankaan käydä yöllä kun 1-2 kertaa vessassa? Mä joudun ravaan varmaan 5 kertaa ja illalla enne kun saan ees unta niin varmaan toiset 5 kertaa. Onkos uusia suppareita kuulunut?

Hermione: Juu mä en silittäny ekaakaan kertaa niitä vaatteita. Olivat ihan pehmeitä muutenkin. Vauvalakanat kyllä silitin kun olivat niin rypyssä. Oon ihan samaa mieltä että asiat kannattaa laittaa tärkeysjärjestykseen, koska ei se aika kuitenkaan riitä kaikkeen.

Poreelle onnea puolenvälin saavuttamisesta.

Sara-Maria: oho sullakin on viikkoja jo 15 ja aattele et reilun kuukauden päästä oot säkin jo puolessavälissä. Tuntuu et vastahan sä tänne puolelle tupsahdit. Kyllä tää aika vaan menee nopsaan.

Huomenna meen hemmotteleen itseeni jalkahoitoon. :) sitä odotellessa...

T: Buuffa ja Nuuro 38+4

Vierailija
38/59 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä tuli pitkä katko taas kirjoitteluun reissun jälkeen. niin vaan kävi että palattuamme arki imaisi mukaansa aikas lahjakkaasti, että ei juuri muuta kun töitä oo taas kerennyt tekemään.

palasimme siis rooman reissulta jo viime viikon tiistaina. matka meni hyvin, ihana kaupunki! niin paljon nähtävää ja koettavaa, haluaa päästä sinne joskus vielä uudestaan. ainoa miinus reissun aikana oli hirveät turvotukset jaloissa ja käsissä. oikeastaan ne alkoi jo silloin suomessa alkuviikolla kun oli kovat helteet, mutta lisääntyivät vaan entisestään siellä. oli pakko ensi töikseen ostaa sellatteet crocs-kenkien jäljitelmät (jollaset oon töissäkin havainnut hyviksi..) niin eipä tuo turvotuskaan sitten haitannut. lennot meni hyvin ja ilmat oli tosi suotuisat, puolipilvistä ja alle +30 astetta, eli jaksettiin miehen kanssa kävellen kulkea ja kiertää joka päivä. niin ja olihan se pakko olla viä sissi ja pietarin kirkon kupoliinkin nousta portaita pitkin, olisko ollut 551 porrasta suuntaansa;) mutta hieno reissu siis kaikenkaikkiaan, suosittelen! nyt sitten haikeilla mielillä, koskahan seuraavan kerran pääsee reissuun, ja koska ihan kahdestaan..

mutta nyt jotain kommenttia kuulumisiinne, mitä jäi mieleen kun pinkan lukasin.

ja heti iski silmään tuo buufan ihana jalkahoitopäivä huomenna! voi että, tollasta kaipailisin tännekin päin.. nauti kunnolla!

dragondream: nauti sinä myös viikonlopusta ja mukavasta ohjelmasta. venetsialaiset kuulostaa varsinkin ihanalta, itse en oo koskaan kokenut sellaisia. meillä myöskin oli viime viikonloppuna ohjelmassa häät, kivaa kun pääsee välillä irti kunnolla arjesta ja juhlimaan!

sara-Maria: niin ne viikot nopeesti lisääntyy, ja tuplautuu, tuut huomaamaan..:)

ihania kuvia titi-uu! oikea söpöläinen!

hermionen -ei oo pakko tehdä mitään- oloa mäkin jo odottelen. vielä ois 13 työpäivää tän reilun parin viikon sisällä ja sit sais kokeilla tota kanssa. huoh. menispä se nopeeta. ja silitysrumba jää varmaan meidänkin vauva-arjessa hyvin pieneen. tällä hetkellä silitän vain ja ainoastaan jos on ihan pakko.. viimeks varmaan joskus keväällä jonkun paidan silittänyt.. ei siis mitään mun lempipuuhaa.

sanlelle tsemppiä ja voimia sängyn pohjalle. sairastaminen on tylsää. varsinkin kesäkuumalla. kestoilua taidetaan täälläkin alkaa sit kokeileen, olin jä vähän päättänyt etten siihen ala mutta lähipiirissä on yksi " kestoilija-aktivisti" jolta saan sekä henkistä että konkreettista tukea aloitukseen et pakkohan se sit on.

butterflyella on huomenna ihanaa tekemistä kun pääsette kurkkaan masu-asukkia.

hannnahille paljon suppareita, vaikka sitten päiväsaikaan niin oot täysissä voimissas synnytteleen hyvin nukutun yön jälkeen. samoin tipulle!

poreelle onnittelut puolivälin rajapyykistä, nyt se aika vasta alkaakin sitten juoksemaan, saat nähdä. ja taloprojekti kuulostaa lupaavalta myöskin.

malaika_vaavilla oli samanmoisia huolia ja suunnitelmia kuin meillä. meillä olisi myöskin vaikka mitä enemmän ja vähemmän tärkeää ostettavaa, varsinkin nyt kun ollaan tuohon isompaan asuntoon vaihtamassa. pakkohan noita menoja on nyt tärkeysjärjestykseen laittaa ja aloittaa just kanssa tosta pyykkitornista. että miehelle vaan tiedoksi et se uus telkkari ei taida olla ihan eka hankintalistalla meillä;)

ja vielä omaa napaa sen verran että töitä ei tosiaan olisi enää kuin hassut pari viikkoa, mutta aikas poikki alan olemaan. maanantaina olin vielä ihan varma että haen saikkua, sen verran nivusia ja häpyluuta särki työpäivän jälkeen ja henkisesti tuntuu olevan myös jo valmis luovuttaan. mutta niin vaan kävi että tiistaina menin töihin ja nyt parin vapaan jälkeen oon huomenna alottamassa kuuden päivän aamuputkee. jotenkin sitten ei kuitenkaan luonne anna periks kun on niin vähän enää jäljellä ja kun tietää et sijaisia on melki mahdoton saada, eli muut joutuu sit mun hommat tekeen.. mutta nyt taas tässä vannotin itselle et jos alkaa tuntua pahalta niin luovutan. juujuu.. eipä oikein muuta tähän eloon, muuttoa pikkuhiljaa järkkäillään, viikon päästä sunnuntaina päästään siis kantaan kamat tohon naapurirappuun. saa nähdä millä voimilla ja energialla töitten lomassa noi laatikot pakkaa.

öitä enskat!

heltsy ja kaveri 32+4

Vierailija
39/59 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tässä vähän pinoa, kun kävin pikapikaa silmäilemässä teidän turinoita ennen töihin menoa..

Oon ruvennut valvomaan öisin, herään eikä uni tule enää silmään.. Raivostuttavaa!! Silmäpussit kasvavat mahan kanssa samaa tahtia.. Onko muilla uniongelmia nyt tai ollut näillä viikoilla?

Mutta palaan paremmalla ajalla uudelleen!

Hyvää viikonloppua!

Gaijis ja piiperö 22+1

Vierailija
40/59 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

gaiole: täällä myöskin nukutaan huonosti. liitoskivut vaivaa ja sitten kun vihdoin saa nukahdettua niin kohta saakin jo herätä pissalle. aamuyön saa aina paremmin nukuttua mutta lyhyeks jäi nytkin unet kun ennen kuutta piti nousta jo töihin. pyh.

heltsy