Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa muistaa...

12.05.2009 |

että jotkun tupakan aiheuttamat vahingot voivat ilmetä vasta vuosien päästä oppismisvaikeuksina yms. Toisinaan vahingot ovat sellaisia joista on mahdoton sanoa, että ne johtuvat juuri tupakasta (sillä toki oppimisähiriöitä esimerkiksi voi tulla myös tupakoimattomien äitien lapsille). Itse lopetin tupakanpolton kun tulin raskaaksi, ja tiedän ettei se välttämättä ole helppoa.

Onko kuitenkaan riski röökien arvoista? Itse en ainakaan pystyisi antamaan itselleni anteeksi jos olisin tupakoinut ja myöhemmin lapsi taistelee läksyjen kanssa jotka vaan ovat niin vaikeita. Olisi ikävää edes joutua miettimään johtuvatko ongelmat minun valinnoistani. Sitähän ei koskaan voisi sanoa varmaksi, mutta ikävää olisi joutua edes epäilemään.

Ja kannattaa muistaa, että vaikka edelliset lapset on terveitä voi tämä pienokainen olla se onneton, johon tupakka vaikuttaa pahastikin.

Toivotan kuitenkin todella paljon onnea odotukseen huolimatta siitä minkä päätöksen teet! Tupakkaa tai ei raskaus on aina riskipeliä. Tsemppiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaan vastata toieen keskusteluun. Enemmän innokas kuin älykäs...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla