Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" kuuluuko" aikuisten lasten hoitaa

Vierailija
19.08.2007 |

kouluikäisiä sisaruksiaan? Voiko heiltä odottaa sitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin 19v ja vahdin 13v pikkuveljeäni palkatta sen ajan.

Vierailija
2/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kakkosella. Mutta kovin suurta velvoitetta en laittaisi isommille sisaruksille. Aikuisina heilläkin on oma elämänsä, eivätkä he ole mitenkään " syyllisiä" , jos vanhemmat ovat päättäneet hankkia suuren katraan heidän jälkeensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiensa hoitavan omia lapsiaan aikanaan. Vastavuoroisesti voisivat hoitaa sisaruksiaan.

Vierailija
4/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitsee myös velvoitteita. Olen yrittänyt omaa osaani hoitaa. Osat voivat vaihtua niin nopeasti. Toivon myös pääseväni tädin ominaisuudessa hoitamaan aikuisten sisarusteni lapsia.

Vierailija
5/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ovat lapset tehneetkin, joten voivat hoitaa niiden hoitamisenkin. Itse en ainakaan suostunut hoitamaan 19 vuotta nuorempaa sisarpuoltani.

Vierailija
6/6 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes asunut samassa kaupungissa vanhempieni kanssa täysi-ikäistyttyäni, olisi ollut todella erikoista jos he olisivat edellyttäneet mun työpanostani heidän perhe-elämänsä ylläpitämiseen. En myöskään saanut heiltä rahaa oman opiskeluni kustantamiseen - musta yksinkertaisesti kaikki tällaiset velvollisuudet loppuvat kun lapsesta tulee aikuinen.

Vapaaehtoisuus rakastamiensa ihmisten auttamiseksi kohtuuden rajoissa on tietysti ihan eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan