Tapasin vanhan poikaystäväni tänään lentoasemalla
Olin viemässä 7-vuotiasta tytärtäni lennolle mummolaan ja samassa odotusaulassa sitten istui vanha poikaystäväni. MInulta meni kaikki pasmat aivan kertakaikkisen sekaisin. Tunsin itseni epävarmaksi, vaatteet alkoivat puristaa ja kaikki normaali itsevarmuus karisi lattialle. Vaikka en yleensä välitä tuon taivaallista mitä muut ihmiset ajattelevat, yhtäkkiä harmitti, että minulla oli vain kevyt meikki ja tukka ponnarilla jne. Mikä ihme tuossa miehessä oikein minut sekoittaa? Olin kuin pahainen kakara!
Seurustelustamme on 10 vuotta aikaa ja yhä reagoin häneen kuin pikkulikka. Itse olen naimisissa ja minulla on kaksi lastakin, hän puolestaan kulkee yhä poikamiehenä ja lentävänä lääkärinä pitkin maailmaa. Erosimme aikoinaan, koska juttu jotenkin itsekseen hiipui mutta se tietty seksuaalinen säpinä näytti yhä olevan tallella.
Itse törmäilen silloin tällöin (vuosiakin voi olla välissä) ensirakkauteeni. Vaikka suhde oli aivan mahdoton ja ero väistämätön, tulee mulle nuo samat oireet välittömästi. Kaipa mies pääsi ihoni alle eri tavoin kuin myöhemmät suhteeni. Ensirakkaus on niin vilpitöntä varmaan. En kyllä tosiaankaan haluaisi palata tuon eksän kanssa yhteen!