Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko se sosiaalidemokraattinen puolue vai sosiaalidemograattinen?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
no mitän luuletonko se demokratia vai demogratia
no mistäs helvetistä minä sen tiedän?
jos ihan oigeasti edes joutuu miettimään,
onko se demokratia vai demogratia
tai agvaario eikä akvaario. mistä sen voi siis tietää?
t. ap
Sehän on, kuten kaikki tietävät; soziaalidemograattinen puolue.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllähän granaattiomena äännetään eri tavalla, kuin jo se olisi kranaattiomena.
Itse taisin joskus tokalla luokalla opetella g-äänteen..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toivottavasti edes joku meni halpaan... d:+)
Alue: Aihe vapaa
no mitän luulet
onko se demokratia vai demogratia