Olisiko porkkanaa tai vinkkiä. Miten saada itsensä sen verran
hereille aamulla, että pääsee ylös sängystä?
Muuten elämä ok. Mutta näin illalla jo mietin miten saan itseni ylös.
Nukun riittävästi, ehkä vähän liikaa.
Aamulla en jaksa herätä. Jos saan itseni ylös suht. aikaisin eka tunti menee heräämiseen.
Onko kellään ollut vastaavaa? Miten piristyit?
Kommentit (7)
Tuntuu, että olen aina väsynyt ja nukuttaa
En tee mitään erityistä, elämä jaktkuu...ja taas ensi syksynä olen väsynyt :o)
mutta hän saa itsensä hereille sillä, että ei anna sitä ajatusta edes, että jäisi sänkyyn hetkeksi.. vaan suoraan nousee ylös.. Kännykkä on niin kaukana että joutuu nousemaan ylös.. ja suoraan menee istuu vessaan.. Joskus kyllänukahtanut sinne hetkeksi.. hih.
Liikkeelle vaan ja heti!! Paras kai olis jos joutuisit heti esim. hakemaan lehden kauempaa tai veisit esim roskat roskiin niin saa sellaisen raittiin ilman sokin. Lisäksi kahvi edellisenä iltana jo valmiiksi pannuun, että laitat vaan päälle kun heräät..
hommaa lamppu ja/tai lähde kävelemään valoisaan aikaan aamupäivällä puolisen tuntia
Toi liika nukkuminen vois viitata siihen.
Tuota yksinkertaista konstia kokeilen heti huomenna, en jätä puhelinta yöpöydälle. (Itse en ole tajunnut! Näin lähellä on omaa ongelmaansa, ettei osaa ratkaisua löytää.)
Hemoglobiinista ei ole tietoa, aiemmin ollut hyvä.
En koe olevani masentunut, en itkeskele, ei "masenna"...
Muuten olen entiseni, tämä heräämöttömyys on nyt tänä syskynä jotain aivan uutta.
Kroppa on jumissa, huonontaako unen laatua? Pohdiskelen tässä, mutta ihana kun ei tarvitse yksin miettiä. Kiitos avusta, aamulla nousen pirteänä=}
Nyt kun olen raskaana niin se aamulla jaksaminen ei onnistu yhtään!