Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin risteilyllä..

Vierailija
29.10.2009 |

..sellaista melkein 70v. mummua. Seisaalteen ja takaapäin. Semmoisella pitäisi jo olla melko väljä värkki, mutta tämä tuntui melkein yhtä tiukalta kuin kesällä nussimallani parikymppisellä. Sillähän oli jalatkin levällään, joten ei tiukkuus voinut siitäkään johtua, että rehevät reidet olisivat olleet puristuksessa. Mutta oli miten oli, pillu maistuu aina...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko hän?

Vierailija
2/23 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..varmasti sanoa, mutta kyllä melkoisesti läähätti.

Tietty voi johtua muustakin. Vedin siltä tissiliivit ylös tissien päälle, ne olivat melkoisen isot tissit ja niitäkin tuli aika tavalla leivottua. Roikkuivat siinä kumara asennossa melko mukavasti ja niitä oli helppo käsitellä. Ja kai hiukkasen se siiderin jotakin vaikutti.. Mutta naisen liha maistuu aina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain nussia 55 vuotiasta naista ja sain mieletöntä kyytiä.

Vierailija
4/23 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sitä muijaa 50-kymppiseksi, mutta sitten satuin näkemään sen eläkekortin....Eipä haittaa, ihan hyvä pano.

Vierailija
5/23 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50-kymppisiltä saa mielettömän hyvää seksiä.

Vierailija
6/23 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..elikkä ihan hyviä ovat ...ja osaavia. Toiseksi parasta herkkua ovat ne ihan juuri hiljan sakkoiän ohittaneet. Mun terska tykkää vietävästi avata viivapilluja. Ja joka kesä sitä joutuu tekemään...festareilla...asuntovaunussa.

Vierailija
7/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä risteilyllä vanhaa naista. Minun tuuria vain oli se, että pääsin helposti sen hyttiin ja puseron alle, mutta paljasta jalkoväliä ei antanut hipelöidä. Silleen kuitenkin sai kankaan läpi kouria, mutta ei se paljonkaan anna semmoinen. Tissit taasen olivat vapaasti käytettävissä. Sillä vaan oli niin isot ja tukevat liivit, että tissejä ei pystynyt kuin yläkautta kourimaan. No, en minäkään sitten antanut sen paljasta kulliani koskea.

Vierailija
8/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 20 vuotta sitten.. ulkomaanmatkalla. Nainen oli 44, ja minä 25, pantiin hotellissa ison peilin edessä ensin takaa, sitten edestä. Hyvä muisto jäi!

Vierailija
9/23 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä mielellään sellaista hyvin säilynyttä 50-kymppistä rakastelee, mutta aamuvalossa vähän selvempänä se herätys siitä vierestä....

Vierailija
10/23 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

^puhumattakaan siitä, minkälainen järkytys sille naiselle on herätä sun vieressä ja nähdä sun krapulainen naama ja tuntea se haiseva hengitys.

Vierailija
11/23 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuu, että olen krapulassa todella seksikäs.

Mutta olenkin tällainen urheilullinen adonis.

En mikään naamasta levinnyt tuurijuoppo.

3-kymppinen hyväkäytöksinen adonis on 5-kymppiselle elähtäneelle riippatissille taatusti itsetuntoa hivelevä kokemus, myös krapulaisena. Tällainen kokemus on itsellä.

^puhumattakaan siitä, minkälainen järkytys sille naiselle on herätä sun vieressä ja nähdä sun krapulainen naama ja tuntea se haiseva hengitys.

Vierailija
12/23 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sentään on vielä harkintaa jäljellä, että minä koskaan ole koko yötä viettänyt noiden eläkeläis mummujen kanssa. Sen verran vaan säpinää, että pääsee kiinni paljaaseen ja sitten nopeasti pois.

Ja sitten vielä...silloin kun jahtaan pelkkää pillua, niin melko varovasti sitä siideriä nautiskelen. Usein kyllä pitää hiukkasen liiotella.

Tykkään hipelöidä paljaita tissejä ja pillun kumpua, ja mikäs sen riemukkaampaa kuin sitten lopuksi kastella kärkeä siellä..ja riittää, jos se onnistuu sieltä takaapäin..

Vierailija
13/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania, ei haitaa jos on ikää kertynyt. On todella upeeta naida vähän vanhempaa hyvin säilynyttä, kaunista naista

Vierailija
14/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, et mulle kävi sillä tavalla. Laivaristeilyllä tuli otettu muutama drinksu liikaa ja päädyin panemaan yhen ihanan meihen kaa. Oma poikakaveri oli laivalla mukana, mut oli flunssanen ja jäi nukkumaan hytiiin.

Kyl näin jälkeen päin ihan hirveesti kaduttaa. Annoin vielä kännykkäni numeronkin. Nyt alkaa tuntua siltä, et se kaveri on ihan sairaan houkuttava. Joudun koko ajan pinnistelemään, ette sorru pettämään uudemman kerran. Viestitellään tosi tiiviisti. Puhelinseksiäkin oli jo kerran.

Vierailija
15/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se päälle parikymppinen mies ottaa, kun muuta ei saanut. Kovasti mamma muodoistani tykkäsi, rintaruokintaakin sai. Seksiä koko yö. N42

Vierailija
16/23 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kyllä nainen vahetessaan paranee lähtee turhat estot ja tietää mitä haluaa..vanhin mitä olen pannu on 79 vähän liukkaria ja kyllä toimii...

Vierailija
17/23 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se päälle parikymppinen mies ottaa, kun muuta ei saanut. Kovasti mamma muodoistani tykkäsi, rintaruokintaakin sai. Seksiä koko yö. N42

minkä kokoiset rinnat omistat?M44

Vierailija
18/23 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää, et mulle kävi sillä tavalla. Laivaristeilyllä tuli otettu muutama drinksu liikaa ja päädyin panemaan yhen ihanan meihen kaa. Oma poikakaveri oli laivalla mukana, mut oli flunssanen ja jäi nukkumaan hytiiin.

Kyl näin jälkeen päin ihan hirveesti kaduttaa. Annoin vielä kännykkäni numeronkin. Nyt alkaa tuntua siltä, et se kaveri on ihan sairaan houkuttava. Joudun koko ajan pinnistelemään, ette sorru pettämään uudemman kerran. Viestitellään tosi tiiviisti. Puhelinseksiäkin oli jo kerran.

Mikset ota siitä itsellesi salaista seksiseuraa?

Vierailija
19/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 jälkeen nainen hallitsee parhaiten seksin ja tietää mitä miehellä tehdään ja millä tavalla. Kävin taas eilen tuikkaamassa yhtä 55:sta kuumaa tytsyä ja voi vitsi mitkä vaihdit sain.

Vierailija
20/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä kokoiset rinnat omistat?M44

Mitä väliä sillä on sinulle?