Testaa itsesi (leikkimielellä): Oletko psykopaatti?
Itse sain tulokseksi 13% psykopaatti. Mitä te saatte?
http://www.testimaa.com/testi.php?t=psyko
Kommentit (146)
Eysenck sanoi
11% (2/19) - Ulospäinsuuntautuneisuus
20% (4/20) - Psykoottisuus
70% (16/23) - Neuroottisuus
17% (4/24) - Valheasteikko
Mä tein kerran noita aika monta testiä,
http://www.testimaa.com/index.php
Tylsyys-testi, Psyko-testi,Friikki-testi.. Ja kaikista sain "olet täydellisen tylsä, sinua tylsempiä on vain 1%, ja "olet täydellisen friikki ja sinua friikimpiä on vain 1%..."
Millä perusteella? En taatusti valehdellut missään kohtaa. Miksi olisin, kun en testiä kellekään näytä?
joissa jokainen tekee väärin. Kaikki ovat joskus, edes pienenä lapsena, valehdelleet jotain, syyttäneet toista jostakin, varastaneet jotain, sanoneet toiselle rumasti jne. Jos vastaat noihin kieltävästi, saat korkeat valehtelupisteet.
Toinen juttu on sitten se, miksi valehtelet itsellesikin. Minäkin sain korkeahkot valehtelupisteet, ehkä siksi, että en tulkinnut kysymyksiä noin ehdottomiksi, vaan ajattelin lähinnä nykyistä aikuista minääni.
joskus varastanut mitään"... no olen: kakarana karkkia kaverin äidiltä. Mutta siihen vastasin kyllä. Olisiko niissä pitänyt ajatella koko historiaa eikä itseään nykyään?
Testimaan mukaan 22%
Eysenckin mukaan psykoottisuus 0%
Sitä mä vaan ihmettelen, että miksi tuo on nimetty psykoottisuudeksi, sehän on aivan eri asia kuin psykopatia...
Ulospäinsuuntautuneisuus 26%
Neuroottisuus 70% (heh heh)
Valheasteikko 54%
[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 20:01"]
vastustan kiroilun liittämistä psykopatiaan, koska se on luokkataustaan sidottu juttu. Epäsosiaaliseen luonteeseen se voisi paremmink sopia psykopaatti on eri asia. Onkohan tekijöille mennyt käsitteet sekaisin?
[/quote]
Tutkimusten mukaan psykopaatit kirolevat enemmän kuin normaalit ihmiset. Aloittajan linkittämän Testimaan testin kysymykset eivät liity psykopatiaan millään tavalla. Paitsi tuo kiroilu-kysymys oli ainoa, joka jollain tapaa ainakin etäisesti liittyy psykopatiaan.
39 % ja olen tosi iloisesti yllättynyt.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2012 klo 15:33"]
39%... Voisko nyt joku vähän psykompi liittyä tänne myös... :D
[/quote]
samat prosentit 39 % :D
Mulla tuli 48% psyko. Pöö vaan kaikille!
39 mullakin, ja virallisten testien mukaan olen tavallista empaattisempi ihminen :)
52% psykopaatti. Veikkaan, että musta huumori selittää tuon tuloksen :D
11% (2/19) - Ulospäinsuuntautuneisuus
Seurallinen, pitää juhlimisesta, keskustelee, kaipaa jännitystä, ottaa riskejä, toimii hetken mielijohteesta.
55% (11/20) - Psykoottisuus
Piittaamattomuus muista ihmisistä, eristäytyminen, sopeutumattomuus, empatian puute, vihamielisyys, piittaamattomuus vaarasta, julmuus, epäinhimillisyys.
83% (19/23) - Neuroottisuus
Ahdistunut, huolestunut, masentunut, mielialan vaihtelu, syyllisyyden tunteet ja alhainen itsetunto.
29% (7/24) - Valheasteikko
Mittaa taipumusta antaa vastauksissaan itsestään todellista terveempi tai sosiaalisesti suotavampi kuva.