PAS elokuussa, onko muita??
Eli meillä ihan eka PAS, tuoresiirrosta kemiallinen raskaus joka ei siis tietenkään jatkunut. Luonnolliseen kiertoon tehdään, eka ultra on ensi viikolla.=)
Onkos muita samoissa hommissa??
Kommentit (182)
Onnea Inka matkaan huomisaamuksi! Sulla varmaankin on tavallinen testi? Kyllä siihen ainakin haalea viiva pitäisi jo tulla. Toivon tikkuusi kahta viivaa!
HH: Oireesi kuulostaa siltä, että josko olis tärpännyt. Mullakin ajoittain alamahassa kovia kipuja. Jospa ne pienet siellä raivaa tilaa itselleen...
Kaikkea hyvää,
Noora
INKA73 - Ai, sulla on jo huomenna pp12 Nooh, siinä tapauksessa voikin jo testata:) Toivotaan +++++++ !!!
NOORA - Niin...tuntemukset on kummallisia mutta en tästä nyt kuitenkaan iloitse vielä kun kaikki on mahdollista.
Töissä ollaan..vielä 1h 15min ja pääsen kotiin katsomaan Viettelysten saarta? Oletteko muuten seuranneet...? En mitenkään tajua miten joku menee sellaiseen, tieten tahtoen kokeilemaan josko vaikka pettäisi..Käsittämätöntä mutta he ovat jenkkiläisiä:)
HH edelleen pp 8:)
Inka: Miten meni? Toivottavasti saadaan hyviä uutisia!
Mun viiva ei ainaskaan voimistunut. Saapa nähdä. Ihan hullua, mutta mulla on kumminkin luottavainen olo. Migreeni on päällä nyt täällä. Varmaan pähkäämisestä. Savu vaan nouseee päästä...
Kuinkas teitin oireisto? Hyvää pyhäpäivää,
Noora pp 9
NOORA - Kyllä se viiva vahvistuu Tiedän sen:)
INKA - joko olet testaillut??????????
ON - Ei erikoista. Olen varma, että negaa tulee. On vain sellainen fiilis ja aina on tämä fiilis pitänyt paikkaansa. Tulisi jo se testipäivä , pääsisi tästä olosta ja voisi jatkaa taas ....elämää tai jotain...Blaah..
Työt taas kutsuu..
HH pp9
Testi tehty ja se oli PLUSSAA!! Täällä ihan ihmetyksestä ja onnesta sekaisin. Miehen kanssa naureskellaan ja ollaan ihan ettei voi olla totta?? Mutta totta se on. Yritetään itseämme topuutella, että ollaan niin alussa, että mitä vain voi vielä tapahtua, mutta kuitenkin me onnistuttiin!!! Aah, mikä ihana tunne!
Hyvä INKA !!! Onnea ++++++++++++++++:sta.
Hienoa, että näillä huurunenilläkin plussaa voi tulla.
Sitten oireet??????
HH pp 9 ei mitään oireita
HH: Kiitos onnitteluista. Mullakin oli omat epäilykseni onnistuuko huuru-ukoilla, mutta kyllä vaan voi.
Oireita ei oikeastaan ole mitään. Jos hakemalla hakee niin viluttaa, olen kyllä muutenkin aika vilukissa. Päätä on särkenyt parina päivänä ja vatsaa nippailee. Mut siis aikast normaali olo. Ei se oireettomuus tarkoita ettei mitään tapahtuisi. Mäkin ajattelin koko ajan ettei ole onnistunut kun rinnatkaan ei arista yhtään, mutta ei se sitä näköjään vaadi.
inka pp12 ja plussannut
Nyt lisää plussia kehiin kaikki!!!
" Tule, lennä, tuuli puhaltaa.
Tule mukaani, sinuun uskon
ja uskallan enemmän taas.
Salaisuudet meitä odottaa,
tätä elämän tarinaa tahdon kanssasi kirjoittaa.
Tuuli puhaltaa."
-Kaija Kärkinen ja ile Kallio-
Myötäistä tuulta teidän yhteiselle matkalle.
Taas itkettää...
Noora pp 9
Älä sie NOORA laittele tänne tuollaisia runoja kun alkaa itkettämään:) ja olen töissä..Ihana runo.
ON - Hiivaa pukkaa...Tekisi mieli työntää astianpesuharja......Tuntemusta ollut jo pari päivää ja nyt sitten oikein innostui..Inhottavaa. Tätä se Progesteron tekee.
HH edelleen pp 9
Eli suuren suuri onnitteluhalaus *halaa* inkalle ja Nooralle!!!!=D Upeaa tytöt! Ja kyllä se haamu on plus, toivottavasti vahvistuu pian niin uskot itsekkin!;)
Ja helmivenla: pp 8 on tosi aikaisin, älä vielä luovuta!
HH: vai et tiskiharjaa...=D koitahan kestää, vaikka ei se mukakavaa ole!!
ON: Minä lähden ukon kanssa kohta ajamaan (Ikean kautta :)) naikkarille, siirto yhdeltä jos sulavat ok. Luget aloitin eilen. Pitäkäähän peukut ja varpaat pystyssä, et mekin päästään piinailemaan!!
Mukavaa maanantaita toivottelee babykeiju
Täällä peukut ja varpaat pystyssä bdbdbdbdbdbdbdbdbdb tervetuloa piinailemaan:))
ON - Samaa..ei uutta täällä...
HH pp 10
babykeijulle onnea siirtoon ja pitkää pinnaa piinaan!
HH: Oletko lääkinnyt sitä hiivaa? Apteekin lääkkeitä saa mun mielestä käyttää raskaanakin. Hiivahan tulee raskaana helpommin...
Mulla loppui ne herkät testit eilen ja tänään piti olla testaamatta, mutta... Otin sitten semmoisen oikean testin ja tärähti siihenkin kaksi viivaa! Ihanaa! Soitin jo siinä onnenpuuskassani klinikallekin. Pitävät varmaan vähän hupsuna, kun ei perjantaita jaksa odottaa. Tästä se pelkääminen sitten alkaa. Nyt yritän tosissani olla pelkäämättä ja nauttia jokaisesta päivästä. Saa nährä kuinka ämmän käy.
Tsemppiä loppuviikon testeihin!
Noora pp 10 ja 3+4
Mä tiesin sen että plussa vahvistuu..Hienoa ! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb
Suihkuttelen vedella tuota alapäätä ja vähän helpottaa kutina...Kyllä se tästä.
ON - Olen niin iloinen teidän plussanneiden puolesta mutta rehellisesti kade..kun en usko, että meille sellaista onnea suodaan , että kaksi viivaa tulisi testiin. No, mutta ehkä tämän tarkoitus on että me olemme miehen kanssa kahdestaan....mutta te, ihanat plussanneet äläkää välittäkö mun horinoista :) nauttikaa ja iloitkaa munkin puolesta :)))
Näillä mietteillä töitä jatkava HH pp10
Yritä jaksaa pitää toivoa yllä. Vaikka kyllä se plussa tärähtää ilman toivomistakin! Tiedän tuon kateuden tunteen, se kuuluu asiaan. Ihmehän se olisi jos moista et tuntisi. Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin. Ei ole enää montaa yötä kun pääset testaamaan.
Ollaan kaikkien aikojen ensimmäinen ketju josta kaikki vetäsee plussan!
Noora
Olen seurannut teidän keskustelua mutten ole rohjennut kirjoittamaan ennen tätä. Viimeiset PAS piinapäivät täälläkin menossa. PAS oli 22.8 ja keskiviikkona saisi testata. Alavatsassa pistelee ja koko ajan on pelko että menkat alkaa. Ajoittain taas on sellainen tunne että ehkä tällä kertaa onnistuukin. Kyllä tämä homma ottaa mielestä totaalisen yliotteen.
Vähän taustaa:
Ensimmäiset kaksi hoitoa tehty 2001 josta toisella kerralla tuoresiirrossa tärppäsi. Tästä 5 vuotias tyttö.
Tämän vuoden keväällä tuli sellainen tunne että nyt on yritettävä jos ollenkaan sillä täytän kohta 35 ja kello tikittää. Toukokuussa tehtiin tuoresiito joka epäonnistui pakkaseen jäi 7 alkiota :) joissa toive nyt elää.
Palaan asiaan pian
lycka till kaikille !
Mammasnälla: tervetuloa joukkoon. Ja viimeiset piinapuristukset, meinaatko testaille kotona ennen testipäivää? Onnea testaukseen!!
Noora: kiitos ihanasta runon/laulun pätkästä. Ja yes, kylllä se haamusi vain tummeni, kyllä se plussa on : )
HH: Älä lannistu, usko vaan plussaa tulee.
Kaikille muillekkin myötätuulta piinailuihin ja testailuihin...
Oma oloni: päätä taas tänään särkenyt ja vatsaa mukavasti nippaillut. Mutta kaikki otan vastaan, kunhan raskaana pysyn. Huomenna sitten selviää raskaushormonien arvo, toivottavasti arvo jo tosi korkea. Ja saa sen viimeisen varmuuden, että mä todella odotan. Ei meinaa vieläkään uskoa.
inka pp13 (4+2) ; )
Mammasnälla: Tervetuloa minunkin puolestani!
Noora: Ihanaa kun viiva vahvistui!=) Olen niiiiiin iloinen sinun puolestasi.:) Kuten myös Inkan. Perässä tullaan.;)
HH: Voi sinua...=( Tiedän niin tuon fiiliksen, kun tuntuu, että kaikki muut... Mutta minä ainakin uskon vielä plussaan ja nauran makeasti, kun sen saat!!
ON: Masussa killuu kuusisoluinen kuulema kaunis ja loistava yksilö. Toinen alkoi oli monitumainen ja siirtokelvoton, että nyt sitten pakastin on tyhjä. Mutta tätä pientä täällä kasvatetaan ja toivotaan kaikki mahdolliset raajat pystyssä, että tarraa tiukasti kiinni! Ja kun lukee teidän hyviä uutisia niin toiveet on tosi korkealla! Samaa se lääkärikin sanoi, et mahikset on tosi hyvät... apua, nyt tulee ihan suorituspaineita.;) Verikoe olisi 17.9, mutta en tiedä milloin teen kotitestin. Olen tuon edellisen viikonlopun Tanskassa, joten tuntuu kamalalta siellä rueta testailemaan. Mutta jos sitten maanantaiaamuna.
Ja kertokees siskot vielä se, että onko pp 1 tänään vai huomenna, ei muista enää!!
T: Iloinen (vähän mahakipuinen) babykeiju =D
Onnea vielä matkaan ja pitkää pinnaa! Valitettavasti se pp 1 on vasta huomenna, mutta eihän siihen ole kuin yksi yö. Aika hauska, kun meän klinikalla ei käydä ollenkaan veritestissä. Kotitesti ja sitten alkuraskauden ultra. Käyttekö te kaikki muut veritestissäkin? Mulla ei missään hoidossa ole otettu veritestiä, ellen itse negan jälkeen ole halunnut käydä. Käytännöt vaihtelee näköjään.
Hyät yöt,
Noora
Itse tiedän, että pettymys on edessä. Mulla on tosi selkeät PMS-oireet, ja tiedän takuuvarmasti ettei onnistunut taaskaan.
En haluaisi mennä edes testiin, ajattelin lopettaa luget omavaltaisesti tänään, mitä mä niitä enää tungen. Pääseepä sitten menkat alkamaan ja tuska kunnolla päälle, kun on kerran tullakseen.
Uskon että haluatte tsempata, mutta kyllä sen vaan tietää, miten asiat on. En tiedä miksei me olla onnea ansaittu mutta ehkä se joskus selviää. Koitan olla kahdehtimatta muita mutta vaikeaa se välillä on, silti tahdon toivottaa paljon onnea onnistuneille.
Noora: onnittelut heikosti positiivisesta, kyllä se siitä vahvistuu!!!
HaikaraHukassa: kyllä mä ajattelin huomenna testata, on vapaapäivä, saa sitten kotona olla, jos tulee huonoa tulosta.
Luulisi sen jo paria päivää ennen näyttävän jotain viitettä, vai mitä mieltä olette?! Tietysti toivo elää verikokeeseen asti, näytti mitä näytti.
Oma olo on hyvä, välillä edelleen vatsaa nipistelee, mutta ei muuta.
Huomenna olen ehkä hitusen viisaampi....
pp11 ; )