Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS elokuussa, onko muita??

14.08.2007 |

Eli meillä ihan eka PAS, tuoresiirrosta kemiallinen raskaus joka ei siis tietenkään jatkunut. Luonnolliseen kiertoon tehdään, eka ultra on ensi viikolla.=)

Onkos muita samoissa hommissa??

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, elikkä negaa se oli perjantainaki, niinku tiesin. Tässä nyt ootellaan et vuoto alkaisi, ni saa taas alottaa progynovat uutta siirtoa varten. Et sellasta tänne.

Haikarahukassa, jokos olet testannut? Tsempitykset sinne!!!

Toivottelen kaikille plussanneille hirmusti onnea matkaan, ja neganneille jaksamista uusiin yrityksiin!!

Onnea myös Babykeijulle testaukseen, en nyt muista monesko pp sul menos, mut kyl se testipäivä sielt pian koittaa.

-Helmivenla-

Vierailija
122/182 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen testiin aamulla piirtyi. Uskomatonta:)

Olo ok ei pahemmin oireita. Vähän alavatsaa välillä nipistelee ja rinnat enenevässä määrin kipeät. Maanantaina verikokeeseen.

Jännittää..pelottaa...kauheaa..ihanaa...ihanaa.....IHANAA...

sekaisin oleva HH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin kauan

ihmettä tulevaa.

Kaikki sanoivat:

" Vahva oo,

nauti elosta jo."

Läpi tuskien pimeyden,

kuljin tieni mä sen.

Sanottiin mulla aarteita on,

silti olin onneton.

Uinu,

valon jo kirkkaana nään.

Voinko ees uskoa tään.

Tiedän sen tunsin

kosketuksen Enkelten.

Sade pelkoni pois kaikki

viedä saa,

sade puhdistaa Äiti Maan.

Muurit murtaa jo hauraat

se eilisen.

Nyt oon onnellinen.

-Celine Dion: New day has come-

Meidän Vera suomensi tämän kun odotin kaksosia.

Myötäistä tuulta yhteiselle matkallenne!

Tulettehan kaikki plussanneet tuonne Odotus puolelle Toukotuhisijoihin! Olisi niin mukava jatkaa tätä matkaa kanssanne. Voimia kaikille vuoroaan vielä odottaville.

Taas itketään,

Noora 4+2

Vierailija
124/182 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Helmivenla.

Huomasin vasta nyt viestisi. Voimia tuleviin koitoksiin. Ehkä sitten ensi kuussa! Kiitos myötäelämisestä. Kaikkea hyvää,

Noora

Vierailija
125/182 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Noora ihanasta runosta. Olen aivan sanaton.

Uskallankohan vielä tulla sinne odottajiin kun en edes verikokeessa vielä ole käynyt? Mitä sen muutan pitäisi olla maanantaina kun silloin on pp 17, että arvo olisi hyvä?

HH pp15 (en tohdi laittaa raskausviikkoja enkä edes tiedä mikä olisi kun alkio oli 3pvän ikäinen?)

Vierailija
126/182 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH: Uskallat kyllä! Niin kuin sanottu, mulle ei ole koskaan tehty sitä veritestiä ja klinikalta on sanottu että PLUSSA ON PLUSSA! Väestöliitolla ei veritestiä tehdä, paitsi epäselvissä tapauksissa.

Minäkin olen laskenut viikot menkkojen mukaan eli ekassa ultrassa (jos kaikki on hyvin) taidan saada sen kolme päivää armonpullia. Niin kävi Herttulin kanssa. Nyt lasken kumminkin varman päälle ja kaikki lisäpäivät on plussaa. Vielä olis reilu kaksi viikkoa ekaan ultraan.

Olen ajatellut nauttia koko rahan edestä. Iloitsen tästä raskaudesta kunnes toisin todistetaan. Siksi liityin jo tuonne odottajiin. En siellä tosin kovin paljon vielä viihdy. Kyllä tämä ketju on niin rakas.

Noora

Vierailija
127/182 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä uutisia!!!! ONNEA HaikaraHukassa, minä TIESIN, että se aurinko paistaa teillekin. Hih, onnea ihan hirmuisesti. Sinullahan on maanantaina verikoe? Tulehan kertomaan sitten arvot pian! Upeaa!!!!=D

Ratkis, voimia sinulle ja miehellesi. En edes tiedä mitä sanoisin, mutta voin uskoa, että surusi on murskaavaa.=( Toivon todella, että saatte asianne järjestymään!

Minttumari2, jokos olet testaillut?? Täällä on hyvä plussa-aalto menossa!

Ja helmivenlalle pahoittelut negasta, voimia siis teillekin uuteen koitokseen.=)

ON: Jaa, mitähän sitä laittaisi...;) Pahaa oloa on jatkunut viikonlopun yli, mutta tuntuisi hullulta, jos se jo nyt johtuisi raskaudesta! Mutta selvää yökötystä on ja varsinkin illalla. Samoin palelu on tullut kuvioihin ja kuumeinen olo. Rinnat on aikasta normaalit, vähän vaan vihlontaa. Mahassa nippailee silloin tällöin, mutta muuten masussa aika normaali olo. Että katsellaan.=)

Ajattelin testata torstaiaamuna, ennen reissuun lähtöä. Saa siellä sitten ottaa vaikka oluen, jos tulee nega.

Mukavaa viikonalkua kaikille!!

babykeiju, pp 6

Vierailija
128/182 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkis - Olen niin pahoillani:( En tiedä kuinka lohduttaisin. Ottaisin surun pois jos vain voisin.

Mittumaari - Joko olet testannut??????Jännittää....

helmivenla - ((((H)))))))voi, eikä:(mutta jos se seuraava on sitten SE PAS.Tsemppiä ja voimia uuteen koitokseen.

NOORA - En ihan vielä uskalla tulla sinne odottajien puolelle. Ehkä sitten kun saa sen verikokeen tuloksen , ehkä sitten..

babykeiju - Kiitos, onnitteluista. Tää plussa tuli kyllä todella yllätyksenä mutta ihanan sellaisena:) Sun oireet kuulostaa samnalaisilta kuin mulla oli/on , illalla paha olo(tosin nyt heti aamusta)paleltaa. Sun testipäivä lähenee..Viimehetken tsempit bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb Toivottavasti tulet mukaan tähän huimaan plussa-aaltoon joka tässä ketjussa on ollut.

ON - Elikäs pahaolo aamuisin, ei pysty juomaan kahvia vaikka olen hirväe kahvikissa...ellottaa..vaan..ellotus kestää tonne iltaan ja sitten pikku-hiljaa helpottaa..Eilen helpotti kun tuli oikein pahaolo niin otin jääkaappi kylmiä viinirypäleitä ja pahaolo meni pois:)

Olen onnellinen pahastaolosta..On tää elämä niin kummallista.

Yritän soittaa klinkalle mutta numero koko ajan varattu..Jos ei tänään ehditä verikokeeseen niin sitten huomenna aamulla...Sekin jo jännittää..

Kaikille Plussanneille Onnea

Neganneille ((((halaa lujaa))))

Piinistelijöille ^^^^^^^kiinnittymissäteitä¨^^^^^^^^^^^

HH oisko 4+3?

Vierailija
129/182 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testattu siis on. Kaksi päivää etuajassa, mutta tuskin tilanne siitä muuksi enää muuttuu. Huomenna tiistaina on vielä verikoe. Tulen siitä vielä kertomaan.

Pakkasessa on alkioita vielä kahteen yritykseen. Jotenkin toivoisin, että tää olisi kaikki nopeasti ohi. En jaksa tätä. Keskenkään en voi jättää, koska sitten miettisin lopun ikäni olisiko se toinen lapsi tullut, jos olisin jaksanut vielä vähän aikaa.

Sama pätee parisuhteeseen. Ehkä kaikki muuttuu hyväksi, kun jaksan vielä vähän aikaa.

Vierailija
130/182 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus sinulle!! Tiedän tasan miltä tuntuu, kun on jo yksi lapsi ja toivoisi niin kovasti sitä toistakin...=( Onneksi teillä on vielä yrityskertoja jäljellä, joten ehkä se seuraava tuo plussan tullessaan!!=) Vaikka ei se varmaan nyt paljon lohduta... Mutta voimia ja haleja sinulle!

Itsellä on tänään ihan normaali olo... Ei yökötä tai koske mihinkään. Eli alakulo hiipii kuitenkin nurkantakaa, jospa kuvittelen kaikki oireet? Laittakaahan tytöt oirelistaa tulemaan niin saan vertailla ja kiduttaa itseäni...=) Ja varsinkin se, että milloin teillä alkoi ekat oireet!!!

Tänään tilaan testit, jospa ois testannu jo ke?

Vierailija
131/182 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minunkaan kannattanut sinne odotuspuolelle uskaltaa. Aamupäivällä alkoi verinen (oranssi) vuoto. Olen aivan paniikissa. Huomenaamuna ultra, jossa katsotaan onko mitään jäljellä. Hertasta mulla oli kamalat vuodot, krampit, hyytymät ja silti hän jaksoi. Kunpa tämäkin loppuisi. Joka kerta kun olen käynyt vessassa, olen kiittänyt Jumalaa ettei vuoda. Olen yrittänyt iloita raskaudesta ilman pelkoja. Tässä on palkka.

Lapset on naapurinrouvalla. tärisen ja yritän pötköttää.

Noora

Vierailija
132/182 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vielä luovuta ! Kuten itse sanoit teidän Hertan aikanakin oli vuotoa ja kaikki meni kuitenkin hyvin. Uskon, että nytkin kaikki on hyvin.*halaa* yritä pitää positiinen mieliala(vaikeaa tiedän mutta)

Tule sitten kertomaan huomenna heti ultran jälkeen.

ON - Huomenaamulla klo 8 on verikoe aika ja ehkä iltapäivällä klo 15-6 välillä saa tulokset, kätilö soittaa.

Mitens muut plussanneet? Kaikki muut ovat täältä hävinneet paitsi me Nooran kanssa.

HH

Vierailija
133/182 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(((((((M))))))))voi, paska En voi muuta sanoa kun näitä negoja lukee niin pahamieli tulee:((((On niin väärin...niin väärin..

Voimia..ystävä(((((halaa))))))

HH

Vierailija
134/182 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Mittumaari ja HH ootte saaneet ne veritestien tulokset? Jännityksellä odotan tuloksia ja toivon, että mittumaarinkin numerot yllättävät vielä positiivisesti.

Meidän masusta löytyi oikeasta kohdasta sikiöpussi, ruskuaispussi ja pieni sikiökin (noin 1mm, eli kovin tarkkaa profiilia ei saatu...). Ihanaa! Jännitys jatkuu siis vielä etiäpäin! Kahden viikon päästä seuraava ultra ja jos vuoto taas ilmestyy niin sitten heti. Meän lääkäri on niin super, kun se ymmärtää pelon ja ultraa aina tarvittaessa.

Tänään levollisin mielin,

Noora 4+5

Vierailija
135/182 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se siitä taas tällä erää.

Kaikenlisäksi ensi kierto pitää jättää väliin NKL:n remontin vuoksi, labra on pari viikkoa kiinni juuri kriittisessä vaiheessa. Ja lisäksi kuulemma koko syksyn ovat punktioitavat etusijalla PASilaisiin nähden, koska punktioita ei ole voitu tehdä muutamaan kuukauteen ollenkaan.

Olin henkisesti valmistautunut, että pari kuukautta ja sitten homma on kokonaan ohi ja jatkuva piina on päättynyt, oli tulos sitten mikä hyvänsä. Mutta ei. Saa nähdä kauanko tässä nyt sitten roikutaan löysässä hirressä.

Hyvää jatkoa kaikille piinasiskoille ja onnea matkaan kaikille onnellisille plussanneille!

Mittumaari

Vierailija
136/182 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi,että meni noin. Ainoa toivo epäonnistuneen hoidon jälkeen on se seuraava kierto. Tosi inhottava odotella jonnekin tulevaisuuteen. Toivon, että päiväsi kuluvat nopeasti ja yllättäen klinikalta jo soitetaankin uutta aikaa. Ainahan sitä voi ainakin toivoa...

Noora

Vierailija
137/182 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa odotusta helpottunein mielin.

Surku juttu Minttumaari2, kun veritestikin oli negaa.=( Tekin olette hoidossa naikkarilla? Mekin ollaan!=) Mutta kurja kuulla, että joudutte odottamaan... mitenhän meille käy, jos plussaa ei tule. Voi kökkö, rupes harmittamaan jo valmiiksi. Tosin meillä on edessä seuraava IVF, mutta koska se on jo toinen niin tuskin ollaan jonossa ekoja.

Tesemppiä sinulle tuleviin koitoksiin!

Minäkin odotan kovasti HH:n veritestin tulosta!;D

ON: Pahaolo hävisi... liekö ollu jotain muuta. Tosin kun on nälkä niin on huono olo, mutta eikös se ole normaalistikkin, vaikka ei ole raskaana!?

Kun on oikein nälkä... pöh. Taidan liioitella oireitani.

Rinnat on nyt tänään ollu hiukan raskaan tuntuiset, mutta kuka niistäkin selvän ottaa.... Muuten olo on AIVAN normaali. Selkää eilen jomotteli menkkamaisesti, mutta sekin loppui yöuniin.

Testit tuli tänään postissa, ajattelin testata huomenaamulla eka kerran. On varmaan liian aikasta, mutta onhan noita testejä monta.

Tarkkailusta hulluksi tullut babykeiju

Taidan muuten kohta jäädä tänne höpöttelemään yksikseni...?

Vierailija
138/182 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITTUMAARI - (((((M))))))Todella inhottavaa kun joutuu vielä odottamaan seuraavaa siirtoa.(((((voimia)))))

NOORA - Hienoa, että siellä kaikki hyvin !

ON - Blaah..eivät soittaneet tänään veritestistä . Sanoivat että klo 15-16 välillä ja se aika meni jo joten joudun odottamaan huomiseen ja kiva jos ne soittaa kun olen duunissa ja jos on huonoja uutisia niin mä en kestä ! Sanoivat että jos 500-> niin hyvä arvo jos 400 niin uusinta koe viikon päästä ja jos niin huono kuin 25 niin voi lopettaa lääkkeet ja keskenmeno tulossa..Lohduttavaa kuulla..ja koko helvetin yö pitää kärvistellä..Eihän tästä nyt mitään tule ..mutta pakkohan se on venata...

HH 4+6(ainakin vielä)

Vierailija
139/182 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittumaari: pahoittelut negasta, tsemppiä tulevaan

Babykeiju: onnea testailuihin

HaikaraHukassa: hurjasti onnea plussasta, toivotaan korkeita arvoja. Ai sulle annettiin tuollaiset " viite" arvot. Mulla arvo oli n.280 ja hoitsu sanoi, että ihan hyvä, ei puhunut uusinnasta mitään, tuli jo sellainen olo, että voi ei, oonko sittenkään.... kyllä olen, täytyy vaan uskoa

Noora: voi mitä sulle on tapahtunutkaan, onneksi kaikki nyt hyvin, koita ottaa rauhallisesti, kyllä se siellä pysyy.

Oma: kamalaa odotusta ultraan asti, sinne vielä pari viikkoa. Välillä on ihan että mä en jaksa odottaa, oonko mä tosiaan muka raskaana, ei meinaa uskoa, ja kuvittelee kaikenlaisia kauhukuvia.. Koitan malttaa mielikuvitukseni ja olla rauhallisin mielin.

Rintoja välillä vihloo, rintsikat ahdistaa, ei kuitenkaan kipeät. Mahaa nippailee ja vihloo välillä. Päätä on särkenyt ahkerasti ja välillä tulee sellainen paha olo, kun vatsa tyhjenee, mutta olen koittanut syödä tasaisin välein. Kahvi vielä maistuu. Ei kuitenkaan loppujen lopuksi mitään ihmeellistä, toisaalta toivoisi kunnon ellotusta, että tietäisi että tosiaan siellä vatsassa on elämää. Tälläistä tänne.

Plussa-aaltoja toivottelen kaikille

inka 5+3

Vierailija
140/182 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oli negaa. pp nyt siis 9... kyllä kai se jotain jo näyttäs. Testi on semmoinen herkkä, jolla Noorakin testasi. Pöh...

HH: Jos olet saanut selvän plussan niin kyllä arvosikin on varmasti kohdallaan. Itsellä sen kemiallisen kanssa oli niin, että sain positiivisen testin clearbluella, vaikka hcg arvo oli vaan 23, mutta oli tosi haamu. No, kuukautiset alkoi sitten samana iltana. Uskon, että kaikki on hyvin siellä!

Ja Nooralle tarrasukkia matkaan masuasukin kanssa!

Hoh, hoijaa... aamupalan syöntiin kärsimään tappiosta...=(