Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS elokuussa, onko muita??

14.08.2007 |

Eli meillä ihan eka PAS, tuoresiirrosta kemiallinen raskaus joka ei siis tietenkään jatkunut. Luonnolliseen kiertoon tehdään, eka ultra on ensi viikolla.=)

Onkos muita samoissa hommissa??

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, että kävin vielä koneella. Kiitos Babykeijulle ihanan rohkaisevista sanoista. Nyt on hyvä käpertyä vällyjen alle. Onnea ovulaatioon ja siirtoon! Tulehan taas kertomaan koska siirrellään.

Kiitos myös teille kaikille muille jotka olette tsemppaamassa. Vertaistuki se paras tuki!

Hyvää yötä,

Noora

Vierailija
62/182 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jännä päivä! Odottelen soittoa klinikalta onko sulatus onnistunut ja jotain siirrettävää. Meillä siis pakkasessa 6 blastokystaa ja niiden sulatus on aika epävarmaa puuhaa. Voi olla ettei mitään siirrettävää ole. Piinaavaa odotusta siis.

Lugeja olen laitellut nyt jo neljättä päivää ja oireita pukkaa. Rinnat kiristää, paleltaa ja väsyttää. Ja alkio ei siis ole vielä edes kyydissä! Lugejen aiheuttamia siis kaikki tuntemukset.

Tätä kirjoittaessa sain soiton klinikalta ja siirto on tänään klo 13! Koitin kysellä lisätietoja, mutta sanottiin, että kertovat sitten paikan päällä, että saan viimeistä tietoa. Ei kuullosta hyvältä, mitähän tuo tarkoittaa? Solu on juuri ja juuri elossa vai mitä? Vai kaikki alkiot meni, mutta yksi on nipin napin elossa? Argh! Paniikki!

Palaan raportoimaan, heti kun pystyn.

Piinailuvoimia toivotellen,

Mittumaari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Täällä kaikki hyvin. Toistaiseksi. Kaksi blastokystaa oli sulatettu, toinen selvisi hyvin ja siirrettiin. Testipäivä tiistaina 11.9. Taisin sitten hypätä suoraan piinapäivään nro 3.

Aurinkoisella mielellä,

Mittumaari

Vierailija
64/182 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Mittumaari, että siirto onnistui hyvin. Sulla onki kivasti joo piinis aika lyhyempi=).

Mä oon koittanu olla ajattelematta koko asiaa, mut kumminki kokoajan mieles..Ja miten voiskaan unohtaa ku tissit vaan kipeytyy entisestään, muuten ei minkäänlaisia oireita, ei edes menkkakipuja. Mut mullahan onki vasta kp19, et eikait ne vielä oo alkamassakaan.

Onnex huomen jo pe ja tämäkin työviikko takana. Pitäs vaa keksii viikonlopulle jotain mielekästä tekemistä, et menis pari päivää sillee huomaamatta ohi=).

Terkuin Helmis pp6

Vierailija
65/182 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vain puskea positiivisuutta kehiin, vaikka mikä olisi. Eilen oli kyllä sellainen päivä, että tuntui ettei tää nyt onnistu, ja ajatus uudelleen aloituksesta jo masensi. Pinna oli kireällä ja itketti. Kuuluu kai tähän vuoristorataan, että olot vaihtelee jatkuvasti.

Oloni: normaali. Ei mitään tunnu missään, onko se sitten hyvä vai huono, sen kun tietäisi?!

Siis tänään siskot on ihana päivä, me teemme kaikki sen, että onnistumme raskautumaan ja alamme kasvattamaan vatsa-asukkia. Näin täytyy uskoa! Nauttikaa ihanan kirpeästä ja aurinkoisesta päivästä ja ajatelkaa positiivisesti!!!

pp9 jo ; )

Vierailija
66/182 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Mittumaari ja Pakkaspieni! Nyt vaan piinailemaan joukkoon!

Täälläkin on vähän positiivisempi olo tänään. Eilen takkusi kyllä oikein urakalla. Mitä nyt kehitin isukin kanssa pienet kärhämät, mutta suotakoon se mulle anteeksi. Yleensä en meinaan moista harrasta.

Aiotteko te muut odottaa virallista testipäivää? Oliko se HH joka ainaskin odottelee. Mulla ne testit polttelee kaapissa jo pahasti. Onhan se kyllä sikäli tylsä, että asia selviää aiemmin. Pitäisi vissiin osata

toivoa niin sanotusti koko rahan edestä!

Kyllähän ne päivät tässä yksitellen kuluvat. Voimia teille kaikille. Nautitaan ihanan kirpeästä syyssäästä!

Noora pp6

Vierailija
67/182 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pikaisesti vain ON - Pahaolo koko päivän, flunssaa pukkaa päälle..Kävin kaupassa ja sen jälkeen nukuin 3h päikkärit ja kun kello herätti mut tossa klo 16 niin jouduin kiskomaan itseni ylös. Päätä särkee ja olo aivan töttöröö...Alavatsaa vihlaisee silloin tällöin kuten aina ennenkin...

Nyt alan tekemään ruokaa kun mies tulee aikasemmin töistä kotiin...

Teille kaikkille piinailuvoimia ja ^^^^^^^kiinnittymissäteitä^^^^^^eikös sen pienen olisi jo pitänytkin kiinnittyä kun mennään jo pp6 ?

Noora kyseli tuosta testaamisesti..Jep , minä odotan sinne 8.9 lauantai-aamuun saakka..Silloin on neljä vapaata ja olen päättänyt että jos nega tulee niin tämä nainen vetäsee sitten illalla persekännit:))

Näillä fiiliksillä HH siirtyy keittiönpuolelle..

Vierailija
68/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on kärvistelty jo monta päivää! HH:lla kuulostaa oireet kyllä siltä, että nyt on tärpännyt. Pukkaako flunssaa vai jotain muuta...

Uskomatonta, että on jo perjantai. Isäntäkin leppyi eilen, joten viikonloppua on mukava aloittaa yhteistuumin!

Täällä lämpö jatkuvasti koholla (tiedän että on hölmö mitata), alamahaa ja selkää juilii ajoittain, ja tissit vähän arkana. Eli samoilla oireilla mennään, eikä niistä oikein mitään voi päätellä! Lisäksi viime yönä alkoi levottomat unet, mikä on tosi hyvä merkki. Sekin tosin voi johtua siitä, että muksut on kipeänä ja heräilee usein yölllä.

Kaikkea hyvää päiväänne,

Noora pp 7

Vierailija
69/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOORA - No, se flunssa ei sitten iskenykkään..Tänään olo hyvä. Heräsin jo ennen 8:saa kun oli hirvee nälkä joten teinkin sitten fetamunakkaan ja hyvältä maistui:)eli se niistä oireista...Taidan ihan itselleni kehitellä kaikenlaista...

ON - Eilen tuli melkein itku kun mies tuli kotiin ja mukanaan oli 3 pitkää vaaleanpunaista ruusua ja kaksi pientä sydäntä jossa toisessa luku Muru ja toisessa Minä rakastan sinua. Voih..Oli niin herkkää kun useasti ei meidän perheessä kukkia tule:)

Tänään ajattelin lähteä jumppaan..Olen käynyt ennen siirtoa 4 krt viikossa ja nyt on jo pakko päästä..Vaikka lääkäri sanoi, että voin tehdä mitä ennenkin niin en ole kuitenkaan uskaltanut mennä aerobiciin mutta nyt..ei enää kestä tätä laiskuutta:)

Fiilis on hyvä ja ajatellen negaa..Nooh, elämäähän tää on Jos tulee niin sitten tulee eihän sille mitään voi...ja sitten kokeillaan uudelleen ...

Nää fiilikset kyllä menee ees taas..joskus hyvä fiilis ja joskus ihan hirveä..mutta nautin nyt tästä hyvästä olosta niin kauan kuin sitä kestää:)

Voimia naiset puolessa välissä melkein kaikki olemme bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Kertokaas te kaikki nyt oireista mitä kenelläkin on?

Täällä nada ! ei mitään..muutakuin noista lääkkeistä.

HH pp 7

Vierailija
70/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vapaapäivää vietellään pojan kanssa! Poitsun sain nukkumaan ja heti katsomaan, että mitäs tänne kuuluu...=)

Hyvältähän nuo teidän olot kuulostaa, vaikka luget pirulaiset osaa huijata liiankin hyvin. Mutta lippu korkealla loppuun asti!

Minäkin vihdoin sain positiivisen tuloksen ovistestiin! =) Kyllä sitä odoteltiinkin... mutta vielä ei tunnu erikoiselta eli ovis on varmaan huomenna. (Tunnen oviksen aina vähän liiankin hyvin...) Mutta maanantaina käy tie naistenklinikalle ja saadaan yksi kyytiläinen mukaan. Molemmat alkiot sulatetaan, mutta toinen menee takaisin pakkaseen jos on hyvälaatuinen. Kun eivät vissiin siirrä mielellään kahta... mutta kun edes yksikin! Toivotaan, että huurunenut selviää sulatuksesta!

Luget kehiin sunnuntai-iltana, yöks.

Viikonloppuja!

Vierailija
71/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki,

Oireita tai oireiden odottelua kaikilla meillä. Tätähän tämä; jokaisen vihlaisun rekisteröi, joka kerran jotain painavaa nostaessaan muistaa pelästyä, joskus jopa oikein terävä aivastus (tiedättehän, sellainen joka lähtiessään raapasee mahan pohjaa) saa huolestumaan, ja kun oikein pohjalla pelkojen kanssa ollaan, itselleen saa ahdistuksen kehitettyä vaikka kunnon pierusta! Eihän tällä ole mitään tekemistä järjellisen ajattelun kanssa, joskus pelot ja huolet saa mielestä sellasen ylivallan ettei mitään rajaa. No, onneksi sellainen olo ei voi olla jatkuvasti, hetkittäin pystyy jopa elämään sitä kuuluisaa normaalia elämää ja olemaan ihan iloisella mielellä ja uskomaan, ettei elämä lopu, vaikkei elämä alkaisikaan...

Oireina itselläkin ajoittaisia tuntemuksia rinnoissa ja nipistelyä mahassa. Voisiko tän piikkiin laittaa myös sen hillittömän raivontunteen, jossa eilen kiehuin???

Meille tuli sillon keskiviikkona ihan järkky riita miehen kanssa niistä migreenilääkkeistä, kun kärvistelin kauheaa kipua mutten kuitenkaan uskaltanut lääkettä ottaa. Mies käytännössä katsoen pakotti mut sitten sellasen ottamaan, ja kun seuraavana päivänä vielä olin asiasta kovin huolissani, se suuttu kun mun pelolle ei ole " järkevää syytä!"

Siis voi #¤¤¤" !!!

Asia sai järkyttävät mittasuhteet. Kun se ei eilenkään tajunnut (saati tajunnut pyytää anteeksi), mä sain sellasen raivarin, että olin räjähtää. Olin kävelemässä kotiin ja varmaan puhisin itsekseni ja potkin maata kun joku uhmaikäinen, mun sisällä todella riehui ja rytisi!

Miten se mies voi olla niin TYHMÄ?? Saako pelätä vaan jos syystä on mustaa valkoisella, todiste siitä että se on faktaa? Mähän sanoin kokoajan miehelle, että mua pelottaa että se lääke vaikuttaisi kiinnittymiseen / alkioon, en että tiedän varmaksi niin tapahtuvan!

Huh. Parisuhde joutuu kovalle koetteelle, ei tällanen hermopaine voi olla vaikuttamatta, ja kun kumpikin suhtautuu niin totaalisen eri tavalla tähän (ja vissiin yleisemminkin elämään), minä murehdin ja märehdin, mies ottaa löysin rantein, odottaa parasta ja uskoo siihen.

Joo, no onneksi menen illaksi töihin, ja on tässä omakin kiukku jo vähän sulamassa, ja aamulla mies jo tuli mua silittelemään ennenkuin töihin lähti. Eiköhän tämä tästä, mutta koville ottaa!!!

Ja taas huomaan valittaneeni... Lupaan että plussan ja sittemmin vauvan saatuani kiittelen ja hehkuttelen yhtä paatoksella kuin nyt paaa oloani.

Aurinkoista viikonloppua kaikille, sisältäen mielen ja ilman aurinkoisuuden :)

Vierailija
72/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee ja vatsaa nippailee välillä. Että sellaista olotilaa täällä tänään...

Testauspäivästä oli juttua, taidanpa rohkaistua sunnuntaina tekemään testiä, verikoe-päivä kun on tiistai, joten vähän ennakointia. Saa sitten joko hehkuttaa kotona tai parkua. Mieluiten tuota ensimmäistä!!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussia, plussia, plussia...

Vierailija
73/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan miltä sinusta tuntuu! Että ne voikin välillä olla tyhmiä!!!!

Itsekkin puhisin tänään kiukusta miehelle ja ajattelin, että voikohan sitä vielä vaihtaa...? Mutta onneksi on keksitty myös sopimisen jalo taito, nyt täälläkin asiat paremmin. Mutta ihanaa, kun on kohtalotovereita ja yhtä tyhmiä ja rasittavia aviomiehiä.;)

Ja meilläkin on just niin, että minä murehdin ja mies vasta sitten, kun on todella pahasti asiat.

Tänään minä taas iltapäivällä ajattelin, että nyt tyssäs nämä hoidot tähän ja, että ei jaksa enää tätä...

Aamulla sain vihdoin positiivisen tuloksen testiin, tosin huijasin vähän naikkarin henkilökuntaa...=) Hyi minä. Testi ei nyt aivan ollut positiivinen, mutta tiesin kuitenkin, että ovis on tulossa. Niinpä sanoin testin olevan positiivinen, että päästään siirtoon maanantaina. (Nyt on kovat oviskivut päällä, että hyvin arvasin...)

No, sovittiin maanantain yksityiskohdista ja sairaanhoitaja kysyi, että onko mies tulossa. Sanoin että ei viitsi olla viiden minuutin takia pois töistä ja et tulen yksin. Siihen vastasi, että kun miehen pitäisi tulla allekirjoittamaan papereita. Nyt 1.9 astuu se uusi laki voimaan ja se velvoittaa molemmat osapuolet allekirjoittamaan papereita ja et siirtoa ei voi tehdä ilman miehen suostumusta! Voi perkele... vähänkö manasin. Miehen on tosi vaikea saada vapaata ja nyt näin lyhyellä varoitusajalla...

Soitin miehelle ja oli tosi riemuissaan... möykkäs puhelimessa niinku olis minun vikani. Pomo oli kans tosi nihkee sitten miehelle, ei olis millään vapaata antanu. Se on muutenkin aina tosi vaikee...=(

Minä tihrustin itkua ja ajattelin, että tähänkö se nyt tyssää, mies ei saa vapaata ja siirto jää yhdestä hemmetin nimestä kiinni!!!!!

Onneksi vapaa järjestyi, mutta olo oli tosi turta. Miksi tämän pitää olla näin vaikeeta?? Ja jotenkin suututtaa koko ajan hoitaa näitä hommia yksin ja minä olen se joka murehtii ovikset sun muut. Perkele!

Empä ollu miehelle sitten kauheen ystävällinen puhelimessa ja kiukuttelin vielä kotonakin. Eli sota valmis...

Suututtaa sekin, et toinen ei jotenkin ollu yhtään sen kuulonen että laittas keikan helsinkiin tärkeemmäksi kun työt. Oli vaan niin lammas ja sanoi et jos ei saa vapaata niin sit ei saa. Hitto, minä ilmoitin töihin vaan kylmästi asiasta enkä ruennu kyselemään mitään. Koska minusta tämä asia on tärkeempi kun työt!

No, onneksi asia siis järjestyi. Ovis tuli vaikka aamulla testi ei näyttänytkään super vahvaa viivaa ja mies pääsee mukaan. Nyt vaan toivotaan hyvää limistä ja et alkiot sulaa kunnolla.

Kyseli jo sairaalasta, että mites jos on negaa tai alkiot kuolee. Ja minä sanoin saman tien et uutta yritystä vaan päälle! Eli olinko sittenkään valmis luopumaan yrityksestä?=)

Onko teillä muilla tullu uskonpuutetta sillee pahan kerran?

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille, jos se tästä iloksi muuttuu!

Vierailija
74/182 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole ihmisten puuhaa! Me ihanaiset naiset olemme aivan hermoraunioina ja laidasta laitaan vedetään että kolisee!

Tätä hoitoon lähtöä jouduin ensimmäistä kertaa miettimään. Mulla on kumminkin ne elävät ihmeet joita pitäisi pystyä iloiten hoitamaan. Hermot on kuin viulun kieli ja tekisi vain mieli olla yksin ja pohdiskella onko raskautunut vai ei. Niinkun se jotain auttaisi. Mutta ei kai tämmöistä prosessia kukaan kestä ilman että se missään näkyy. Tai ehkä se on parempi, että tuulettaa saman tien tunteensa, eikä jää niitä hautomaan.

Mutta sen ajatteleminen, että nämä kaksi rääpälettä ei lähde kasvamaan ja joudun jättämään hoidot tähän, niin tuntuu aivan musertavalta. Samalla tiedän, että meidän varat ja voimavarat ei riitä hoitoon alusta saakka. Vaikka eihän sitäkään voi varmaksi sanoa. Vauvan kaipuu on mulla niin suuri. Munkin mies, kuten jo aiemmin on sanottu, on sitä tyyntä sortimenttia. Ei tästä kriisiä tehdä vai mitä?

Haluan kiittää teittiä, että kestätte kuunnella näitä mun ruikutuksia, vaikka mulla on jo nämä lapset. Teillä monella on lisäksi harteilla se kokonaan lapsettomaksi jäämisen pelko. Muistan vaan niin hyvin ne katkerat fiilikset, mitä mulla oli lapsellisia kohtaan joitakin vuosia sitten. Ja joskus lapsettomuuspalstalla ihmiset on loukkaantuneet siitä, että koen vielä itseni lapsettomaksi. Joten, tuhannet kiitokset, että saan teiltä tukea. Se on mulle tosi tärkeää.

Hyvää yötä,

Liikuttuneessa tilassa oleva Noora pp 7

Vierailija
75/182 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELMIVENLA - Huomasin, että sulla siellä tissit kipeytyy:) ja sehän on HYVÄ merkki bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

MITTUMAARI2 - Onnea siirrosta ! Hienoa, saitte blaston kyytiin. Sekin meillä edessä kun tämä hoito ei onnistu.

RATKAKAPU - Niin samoja fiiliksiä kuin mulla..Jokaista vihlaisua, tuntemusta miettii mikroskoopin tarkasti ajatellen: Oisko tämä nyt sitä? ja hermot menee totaalisesti. Ei miehet ymmärrä missä mylläkässä me naiset tässä ollaan..Ei heidän tarvitse syödä hormooneita tai laittaa alapäähän monta kertaa päivässä puikkoja..He eivät vain yksinkertaisesti tiedä millaista tämä on. Jos olisi niin että miehet tekisivät kaiken tämän niin luulen, että hoitoja ei paljon tehtäisi:)

INKA73 - Sulla onkin testipäivä lähellä. Jännittää....Meinaatko oikeesti testata jo huomenna? Mä kyllä pidän sen testin sinne viikon päähän en yhtään aikaisemmin testaa, en uskalla ja toinen syy kun se nega taas tulee niin olen 4 pvän vapailla ja otan sitten illalla vähän mielen tyhjennys juomaa:)

BABYKEIJU - Ai, se muuttuu noin että pitää johonkin nimi laittaa..Miksi ihmeessä. Mehän ollaan jo kertaalleen allekirjoitettu paperit..On tää nyt sitten helvettiä. Kaikki tehdään vaikeemmaksi ...Päättäjät just joo...Helppohan siellä pallilla on lakeja tehdä kun itse ei tiedä tästä yhtään mitään*tulee tooosi vihaisesksi*** Onneksi miehesi kuitenkin sai sen vapaan.

NOORA - Tottakai, me jaksetaan kuunnella sun " ruikutuksia" :) kun periaattessa samassa tilanteessa olet kuin me joilla ei ole lasta. Ja täällähän me olemme kaikki ystäviä ja tuemme toisiamme on sitten toisella 10 lasta tai ei yhtään:)*haluas*

ON - Ei niin mitään ja oikeesti..PITÄISI sitä olla jo oireita jos raskaana olen. Se on mun mielipide ja olenkin 110% varma että negaa katselen viikonpäästä mutta...sitten katselen. Moni sanoo, ettei välttämättä ole oireita mutta mun päässä on tää ajatus että PAKKOHAN sen on jossain tuntua. PAKKOHAN plussan on tuntua erinlaiselta kuin negan.PAKKO !

Työt kutsuu...teille rakkaat siskot toivottelen hyvää lauatai-päivää ja koettakaahan jaksaa

HH pp8

Vierailija
76/182 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on isännät lepytelty...? Ne ei vaan todellakaan tiedä, millaista myllerrystä nainen tässä rumbassa käy kroppansa ja ajatustensa kanssa.

Joko teistä kukaan on uskaltautunut testailemaan. Mun mies siis on sillä linjalla, että ennen perjantaita ei testata. No, uhmasin hänen tahtoaan ja menin aamulla vessaan niissä tarkoituksissa. Olin ihan varma negasta. Ja negaa se olikin, kunnes hetken päästä huomasin aivan haalean viivan sen tumman viivan vieressä. Apua! Nyt tästä siis alkaa se joka-aamuinen testaaminen ja viivojen vertailu. Suurin osa raskauksistahan keskeytyy ennen testipäivää. Siksi testaamista näin varhain ei suositella. Mutta, nyt ainakin tiedän, että se raukka on yrittänyt kiinnittyä. Tilasin jo lisää niitä herkkiä testejä... Pitää vaan toivoa, että Sulo jaksaa pysyä kyytissä kotio saakka.

Mullakaan ei ole mitään uusia oireita. Olo on suhtellisen " normaali" , jos se näissä olosuhteissa voi olla. Älkää siis masentuko vaikka missään ei tunnukaan! Ei tätä mistään voi huomata, paitsi testin viivoista. Toivottavasti teidän testeissänne komeilee tummanpunaiset viivat, kun testauslinjalle lähdette.

Kuulumisianne odottaen ja onnea toivottaen,

Noora pp 8

Vierailija
77/182 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovaiset onnittelut haamusta. Tänään on kyl aika aikasta testata, mut menin minäkin testaa negan..testi ei ollu ihan herkimpiä, et kait sitä viel jotai toivoa on, mut kyl se kuiteski vähä latistaa mieltä.

Oireita ei ole ilmaantunut edelleenkään enempää, ku se ainainen tissikipu.

Lämmöt myös hieman koholla norm. n.36.4, nyt ollu 36.8-37.1, mut voihan se johtuu siitä että flunssa yrittää iskeä.

Helmis pp8

Vierailija
78/182 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nehän lähti kun tykin suusta! Pikkuisen sitä käy ylikierroksilla.

Helmivenla: Jos sulla ei ollut herkin testi, niin ei voi kylläkään näkyä! Mulla oli niitä netistä tilattuja, jotka huomaa jo 10 yksikköä/ml. Siitä seuraavat on 25 ja Predictor taitaa olla 50. Eli mullakin juuri ja juuri näkyy tuolla superherkällä. Eikä tässä vaiheessa välttämättä näy silläkään, joten älä masennu. Kyllä sie vielä sen plussan nappaat parin päivän päästä.

Tsemppiä myös muiden piinoihin ja testailuihin,

Noora

Vierailija
79/182 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOORA - menit sitten jo testaamaan..ja haamu paukahti...voihan jee...bdbdbdbdbdbdbdbdbdbd Toivotaan, että viiva vahvistuu.

Mä en siis TODELLAKAAAN ajatellut testaavani kuin viikon päästä...

Ei tee pätkääkään edes mieli.

Yrittäkää nyt malttaa sen testaamisen kanssa rakkaat siskot:)))

HH pp 8

Vierailija
80/182 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä oloa??eli

ON - Tissi on kipeytynyt ihan yhtäkkiä tänään ja tuntuu että puskevat liiveistä ulos. Alavatsassa paineen tunne ei niinkään kipeä mutta olo kuin että menkat juuri alkaa..Inhottavaa:((( eikai ne vielä voi alkaa kun vasta pp8 ja mulla on AINA lääkkeet pitänyt vuodon poissa. Nyt just vihlasi niin että piti irvistää.. Tässäkö tää nyt oli..Pärkele !

Töissä ollaan....ja ajatukset ..tiedätte missä..*huokailee hiljaa*

HH pp 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi