Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS elokuussa, onko muita??

14.08.2007 |

Eli meillä ihan eka PAS, tuoresiirrosta kemiallinen raskaus joka ei siis tietenkään jatkunut. Luonnolliseen kiertoon tehdään, eka ultra on ensi viikolla.=)

Onkos muita samoissa hommissa??

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni sitten pahimman kautta :

Hcg oli jo 28000 ja siitä suoraan Naikkarille. Alkio oli oikeanpuoleissa munajohtimessa ja pyörätuolilla osastolle olin kuulemma kävelevä aikapommi.

Illalla 21.30 leikkaukseen, oikea johdin poistettiin. Kaikki muu oli kunnossa, vasen johdin , kohtu yms.

Näin kuvankin meidän " vauvast" ja isohan se jo oli..siinä munajohtimen päässä:( lääkäri sanoi että parisen milliä väärässä paikassa:( ja että meillä oli todella huono tuuri. Niinpä niin..

Nyt kotona, kivut on melkoisen ja henkinen olo.....hohhoijaa..

Nyt ei kiinnosta vauvat ei hoidot....

Näin meni meillä meidän ensimmäinen plussa ja toista en edes halua..koska päin helvettiä sekin menee..

HH

Vierailija
182/182 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että nyt ei paljon vielä tulevaisuuteen pysty katselemaan. Tärkeintä onkin selvitä päivä kerrallaan eteenpäin. Ehkä joskus tulee se päivä, jolloin olette vielä yrittämään. Olen varma, että toista kertaa ei sama asia tule kohdalle. Nyt kun olet kerran raskautunut, niin sen pitäisi olla toisella kerralla helpompaa. Ja jospa silloin vauva päättäisi jäädä masuun, eikä sen viereen.

Toivon teille voimia tähän ja tuleviin päiviin. Haluaisin kuulla jatkossakin kuinka tarinanne etenee. Jos haluat ja jaksat, niin kirjoittele mulle noorarosberg@luukku.com. Olisi niin kiva kuulla kuulumisianne jatkossakin.

Kaikkea hyvää,

Noora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi