Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen on se lääkärin kovakouranen sisätutkimus jolla saa vauhtia synntykseen?

Vierailija
14.08.2007 |

eli mitä se tekee erilailla kun tavallisesti kun tutkii kohdunsuun tilannetta?

käyttääkö se jotain välineitä? vai paineleeko vai miten?

sattuuko se?



eilen oli tarkastus eikä sattunu tai tuntunu missään



rv 20+5

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kamala peräsuolitesti Naistenklinikalla maaliskuussa -03. Vauva oli perätilassa ja tutkittiin onko alatiesynnytys mahdollinen!!

Vierailija
22/28 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että vain kalvoja on irroteltu, koska se ei tosiaankaan koskeu. Kun aletaan tosi toimiin niin epäilen, että myös hänen kipukynnystä lähestytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö lääkärit aina tuon kovakouraisen tutkimuksen yliaikaiskontrollissa?

vai voisiko tollaista tutkimusta pyytää yliaikakäynnillä jos eivät muuten ala käynnistelemään? .....

Vierailija
24/28 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on alkaneet synnytykset nopeasti tämän käsittelyn jälkeen. Ei siis pelkän kalvojen irrottelun vaan myös " kiskomisen" . Se tuntuu ikävälle, mutta tehoaa. Olen sellainen lasten panttaaja, että saa kaikkensa tehdä, että tulevat ulos.

Vierailija
25/28 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lääkärit ei sitä tee mutta se pitäisi tehdä. Samaten kun huolellinen gyne kokeilee sitä kautta muutenkin tutkimuksen yhteydessä. Terv. Kotka 2003



Mitään kovakouraisia tutkimuksia mulle ei sen sijaan ole tehty koskaan vaikka kuopus oli yliaikainen ja sain kyllä ravata kopeloitavana. Käynnistettiin 41+6 mutta kukaan ei sorkkinut kovasti.

Vierailija
26/28 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KENELLÄ KAIKILLA TÄLLÄINEN OPERAATIO TEHONNU?



jos tästä sais vaikka gallupin jatkoks :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ois lisää kokemuksia uusilta tyypeiltä :)

Vierailija
28/28 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en sitten sanonut siihen juuta taikka jaata (vähän hölmistyin), niin asia jäi siihen.

Lapsi syntyi pari päivää lasketun jälkeen ihan omin avuin ;).

Peräsuolta ei ole ronkittu kummassakaan raskaudessa ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän