Millanen on se lääkärin kovakouranen sisätutkimus jolla saa vauhtia synntykseen?
eli mitä se tekee erilailla kun tavallisesti kun tutkii kohdunsuun tilannetta?
käyttääkö se jotain välineitä? vai paineleeko vai miten?
sattuuko se?
eilen oli tarkastus eikä sattunu tai tuntunu missään
rv 20+5
Kommentit (28)
Ole onnellinen, että vain kalvoja on irroteltu, koska se ei tosiaankaan koskeu. Kun aletaan tosi toimiin niin epäilen, että myös hänen kipukynnystä lähestytään.
Tekeekö lääkärit aina tuon kovakouraisen tutkimuksen yliaikaiskontrollissa?
vai voisiko tollaista tutkimusta pyytää yliaikakäynnillä jos eivät muuten ala käynnistelemään? .....
ja minulla on alkaneet synnytykset nopeasti tämän käsittelyn jälkeen. Ei siis pelkän kalvojen irrottelun vaan myös " kiskomisen" . Se tuntuu ikävälle, mutta tehoaa. Olen sellainen lasten panttaaja, että saa kaikkensa tehdä, että tulevat ulos.
Kaikki lääkärit ei sitä tee mutta se pitäisi tehdä. Samaten kun huolellinen gyne kokeilee sitä kautta muutenkin tutkimuksen yhteydessä. Terv. Kotka 2003
Mitään kovakouraisia tutkimuksia mulle ei sen sijaan ole tehty koskaan vaikka kuopus oli yliaikainen ja sain kyllä ravata kopeloitavana. Käynnistettiin 41+6 mutta kukaan ei sorkkinut kovasti.
KENELLÄ KAIKILLA TÄLLÄINEN OPERAATIO TEHONNU?
jos tästä sais vaikka gallupin jatkoks :)
jos ois lisää kokemuksia uusilta tyypeiltä :)
mutta kun en sitten sanonut siihen juuta taikka jaata (vähän hölmistyin), niin asia jäi siihen.
Lapsi syntyi pari päivää lasketun jälkeen ihan omin avuin ;).
Peräsuolta ei ole ronkittu kummassakaan raskaudessa ;).
tämä kamala peräsuolitesti Naistenklinikalla maaliskuussa -03. Vauva oli perätilassa ja tutkittiin onko alatiesynnytys mahdollinen!!