Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on sellanen tunne että ihan kuin kesä olisi jo ohi.

Vierailija
28.06.2026 |

onko kellään toisella? Oon vielä kesälomallakin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tunne. 

Vierailija
2/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä siitä tunteesta kiinni. Me muut kyllä iloitsemme kesästä päivät pääskytyksen ja riemut rinnassa huokuen. Thomas: Kesä on lyhyt, Tero: vielä on kesää jäljellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hold that thought.

 

Ja me muut, jatkakaamme kesänviettoa  🤩

Vierailija
4/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tunne että kesä on ohi juhannuksena. Johtuisiko tunne kesäpäivänseisauksesta joka ajoittuu yleensä juhannuksen aikaan ja yhtenä päivänä eli on vuoden pisin päivä ja sitten sen jälkeen päivät lyhenee ja yöt pitenee. Siis jo kesäkuun loppupuolella päivät lyhenee.

Vierailija
5/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla outo tunne. Normaali kesäsää Suomessa.

Vierailija
6/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on isokesä, ei mitään hätää, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaanon  just kivasti kesää jäljellä.

Vierailija
8/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joka kesä ollut tuollainen tunne. Ensimmäisen kerran oli vuonna 1996 tai 1997. Aina on kesä kuitenkin jatkunut, ja erityisesti viime vuosina on pitkälle syyskuuhun jatkunut. Tänä vuonna ja 2024 kesä alkoi oikeastaan jo toukokuussa lämmön suhteen, erityisesti tuolloin 2024. Joinakin vuosina myös, tais olla 2018.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on ohi elokuun 31.

Vierailija
10/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Vaikkei kesäkuukaan ole vielä mennyt. En tiedä, mistä mahtaa moinen olo johtua. Ei ole kyllä ikinä ennen ollut tällaista fiilistä jo kesäkuussa. Ehkä se johtuu siitä, ettei asiat ole taloudellisesti ihan kunnossa, eikä sen takia voi ostaa ja tehdä asioita rauhallisin mielin. Mansikoittenkin ostaminen juhannuksena meinasi perikatoon viedä. Piti muusta nipistää, koska menin ostamaan mansikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulla ja olen myös kesälomalla. Tulin eilen mökille kun hölmönä uskoin "helle tulee" otsikoita ja sääennusteita,  nyt istun mökissä kolitsiasussa ilmalämpöpumpun lämmittäessä :) aamulla sentään oli kiva kun oli ihan tyyni ja olin hetken suppailemassa. Nyt tuulee kovasti suoraan rantaan ja on kylmä.

Vierailija
12/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama tunne että kesä on ohi juhannuksena. Johtuisiko tunne kesäpäivänseisauksesta joka ajoittuu yleensä juhannuksen aikaan ja yhtenä päivänä eli on vuoden pisin päivä ja sitten sen jälkeen päivät lyhenee ja yöt pitenee. Siis jo kesäkuun loppupuolella päivät lyhenee.

Tuohon auttaa se, että menee aikaisemmin nukkumaan, niin ei ehdi nähdä, kun pimeys tulee yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne. Vaikkei kesäkuukaan ole vielä mennyt. En tiedä, mistä mahtaa moinen olo johtua. Ei ole kyllä ikinä ennen ollut tällaista fiilistä jo kesäkuussa. Ehkä se johtuu siitä, ettei asiat ole taloudellisesti ihan kunnossa, eikä sen takia voi ostaa ja tehdä asioita rauhallisin mielin. Mansikoittenkin ostaminen juhannuksena meinasi perikatoon viedä. Piti muusta nipistää, koska menin ostamaan mansikoita.

Minulla on ollut tuo aloituksessa mainittu tunne jo kesästä 1996 tai 1997 lähtien, mutta aina on kesä jatkunut.

Vierailija
14/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun vasta puolessa välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ostaan mansikoita :)

Vierailija
16/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kun vasta puolessa välissä.

Ei vielä puolivälissäkään, kun niin monta kertaa viime vuosina kesä jatkunut pitkälle syyskuuhun. Puiden lehdetkin alkaa enempi kellastumaan vasta lokakuun alussa. 

Vierailija
17/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jouluruokia tässä jo mietin.

Vierailija
18/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, jouluruokia tässä jo mietin.

🤭 

Vierailija
19/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa olen ihmetellyt..kesä ei oikein ole edes alkanut ikinä ja nyt jo alkaa kohta olla loppupuolella. Ei tullut mitään semmoista alkukesän ihanaa innostusta kuin muina vuosina, vaan puolimasentavaa oloa. 

Vierailija
20/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna auki mukavasti tuulee mutta ilma ei ole raikasta on aivan tunkkainen tuoksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi