Ghoustaus tarkoittaa EI
Kommentit (134)
Ihmisillä soisi olevan edes alkeelliset käytöstavat ja kunnioitus muuta ihmisiä kohtaan.
Ghostaaminen osoittaa "sinä et ole edes sen arvoinen, että vaivautuisin enää puhumaan sinulle kuin ihmiselle".
Ghostaus tarkoittaa olen paskapäänarsisti ja ansaitsen kuolla kivuliaasti.
Henkistä väkivaltaa,vallan käyttöä ja toista halveksuvaa AKTIIVISTA toimintaa.
Ghoustaus ei tarkoita ei. Sinä vain jätät toisen arvailemaan ja miettimään seuraavaa siirtoa. Jos sinulla ei ole rohkeutta ilmoittaa ei, niin se on sinun häpeäsi. EI on ei.
Joo. Miksi ihmeessä jotkut roikkuu ja roikkuu odottamassa vastausta? Jatkakaa elämää kivampien tyyppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miksi ihmeessä jotkut roikkuu ja roikkuu odottamassa vastausta? Jatkakaa elämää kivampien tyyppien kanssa.
Koska joillain on tuttuja, joiden kanssa voi palata entiseen, vaikka vuosien tauon jälkeen.
Onko sulla yleisestikin ongelmia kertoa haluistasi ja ottaa muut huomioon?
Loukkaavakin teko ja loukkaavat sanat on helpompi sietää ja käsitellä kuin yhtäkkinen hiljeneminen.
Mulle vasta tehtiin tämä ja mähän mietin jatkuvasti mitä mä tein ja mitä tapahtui ja miksi.
Aloin myös miettimään, että jos tämä on tapa niin mistä tietää jos oikeasti tapahtuu jotain?
Oon eronnut pitkistä suhteista ja saanut melkoisen törkytekstiä niskaan, mutta tää katoaminen on vaikeampi käsitellä juuri sen takia kun oon epätietoisuudessa eikä mulle anneta sen verran arvoa, että kerrottaisiin missä mennään ja saisin itsekin pähkäiltyä asian ja siirtyä eteenpäin yhtä hyvillä mielin kun se katoaa.
Ennen wanhaan mun nuoruudessani toimittiin niin, että ei vastattu puhelimen pirinään. Ei sitä silloin tulkittu väkivallaksi. Se vain tarkoitti, ettei kiinnosta ja kaikki ymmärsivät mistä on kyse.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavakin teko ja loukkaavat sanat on helpompi sietää ja käsitellä kuin yhtäkkinen hiljeneminen.
Miten suhtautua sellaiseen ihmiseen joka vuosien hiljaisuuden ja vastaamattomuuden jälkeen kyselee kuulumisia?
Kaffebulla kirjoitti:
Ennen wanhaan mun nuoruudessani toimittiin niin, että ei vastattu puhelimen pirinään. Ei sitä silloin tulkittu väkivallaksi. Se vain tarkoitti, ettei kiinnosta ja kaikki ymmärsivät mistä on kyse.
Miten tiedettiin kuka lankapuhelimeen soittaa? Tarinassa on nyt aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtautua sellaiseen ihmiseen joka vuosien hiljaisuuden ja vastaamattomuuden jälkeen kyselee kuulumisia?
Kertoo kohteliaasti ja lyhyesti asiansa. Kiitos, ihan hyvin menee. Toivottavasti sinullakin, hyvää kesän jatkoa.
Kyllä se joskus on ihan järkevä keino päästä eroon ihmisestä, jos monenkaan kerran suoraan sanominen ei auta. Pitää vaan estää ja blokata ja jättää huomiotta,
Ghostaus on joskus ainoa keino saada älykääpiölle viesti perille että EI tosiaankin tarkoittaa EI ja halutaan jätettävän rauhaan kun mikään muu keino ei auta. Ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin siitä ajattelee, kaikkein vähiten joku läheisriippuvainen tai muuten vain perässä kaikista sanomisista huolimatta hiihtelevä mielenterveyspotilas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvatin Ghoustaus ?
Ette suomea osaa. Maahanmuuttajiako ?
Valaise toki meitä muitakin, mikä on "ghostauksen" suora suomenkielinen vastine. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se joskus on ihan järkevä keino päästä eroon ihmisestä, jos monenkaan kerran suoraan sanominen ei auta. Pitää vaan estää ja blokata ja jättää huomiotta,
Tässä ei nyt ollut kyseessä siitä, että jollekin on sanottu "ei", muttei osaa hyväksyä sitä, vaan että yhtään mitään ei ole sanottu. Se mitä kuvaat taas on enemmänkin stalkkaamista tai jotain vastaavaa.
Miten se on niin vaikeaa aikuiselle ihmiselle sanoa suoraan?