Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~3-kuumeilijat viikko 33

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tuli megaluokan oviskivut. Pystyin kävelemään vain kaksikerroin ja tyttöä (8,5 kg) en pystynyt nostamaan ollenkaan.

Onneksi huomenna Gyne, jos vaikka jotain selviäisi.

Viola kp 14/29-30

Vierailija
2/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko, uudet kujeet =)

Täällä viikko alkoi myrskyisissä merkeissä, kauhia ukkonen riehui täällä suunnalla yöllä. Onneksi mökki säilyi pystyssä!

Omaa napaa kipristelee ja jomottelee, juuri niin että ota tässä nyt sitten taas selvää!!

Kp:t laskin juuri 32/28-30, hmm... pitäisiköhän testejä rueta kaivelemaan. Mutta tosiaan mahaan jomottelee juuri niin, että taitaa täti kurvata paikalle, mutta eihän sitä tiiä =)

Eilen illalla oli todella syksyinen olo, kun kävin yhdentoista maita ulkona, satoi ja oli pimeää. Sinäänsä hassua, kun päivällä grillailtiin ja oli ihan hiivatin kuuma, hiki tuli pelkästä syömisestä. =)

Mutta jos tämä ilma vielä pysyisi hetken vähän lämpimänä =)

Hauskaa viikon alkua

-E-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan rauhallista. Eilen ukkonen jyrisi ja oli tosi hiostava ilma. Ja minua huippasi sen takia (alhainen verenpaine).

Ei tänne mitään erikoista. Rauha maassa. :)

Plussatuulia kaikille! =)

Vierailija
4/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt näihin kahteen ketjuun vastailen ja suunnilleen samoja asioita (haaveilijat toinen)

Eli meillä on " edistytty" niin, että mies sanoi, että otan kierukan sijaan pillerit, jotain edistystä ;)

Ja niin, mulla on menkat, mä en ymmärrä miksi? Mulla siis on pillerit kaikki otettu ajallaan ja ne loppuu huomenna ja samoin loppuu menkat, tää on hassua, sillä ikinä ennen ei ole käynyt näin.

Mä yritän kovasti pidätellä vauvakuumettani, mutta lauantainen vaunujen katselu ei paljoa auta :p

Vierailija
5/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kaikille, unohdin poistaa alkuperäisen viestin kun muistini tueksi ne siihen otin, kyllä multa onnistuu!

Syyskuuta odotellaan täällä ja tietysti ensimäistä vuotoa, että voisi sanoa edistystä olevan. Toisaalta on kauheasti alkanut pyöriä mielessä, että jos onnistaa niin kuinka sitä uskaltaa luottaa neuvolaan ja niihin niiden tutkimuksiin, musta tulee varmaan vielä hermoheikko. Vaikka th sanoi puhelimessa, että km:n jäljiltä ollaan tositarkkana ja kaikki epäselvyydet tutkitaan huolella seuraavassa raskaudessa. Mutta silti...

Arki pyörii ja marjoja keräillään ja anopin matot lähtee seuraavaksi pesuun, yksi oma odottaa vielä pesua. No, siinäpä se =)

Rilla-ma-rilla

Vierailija
6/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Webmaster olikin tehokas! Kiitokset sinne viestin muokkauksesta!

Vierailija
7/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ruvennut miettimään, että onkohan tässä kolmannen yrityksessä mitään järkeä. Muutaman mielenkiintoisen työpaikkahaun olen bongannut ja tekisi mieli hakea, vaikka viihdyn enemmän kuin hyvin nykyisessäkin. Olen kuitenkin jonkin verran " työorientoitunutkin" , toisaalta, eipä nuo työpaikalta varmaan tule vanhainkotiin minua katsomaan, lapset ehkä toivottavasti kuitenkin. No, kolme päivää kierukan oton jälkeen alkoi reipas vuoto, joten eipä tässä vielä mitään yritystä olekaan ilmassa.

Lapset ovat kotona kipeinä mummin kanssa -viikkohan tuota ehdittiin harjoitella hoidossa... Jee, jee...

Vierailija
8/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekee jonkun päätöksen niin heti pukkaa jos jonkinlaista tilaisuutta.

Vierailija
9/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei täälläpäin olla saatu ukkosta eikä sadetta, luonnolle tekisi sade jo hyvää..

Menin sitten hätiköimään, elloksen nettikaupassa oli mammavaatteita alessa, tilasin farkut.. Miehelle en uskalla kertoa, vaikka itse kuumeilee kovasti tuskin ymmärtäisi ennen tärppiä ostettuja äitiysvaatteita.

Viikko on kierukan poistosta, vuoto loppui ja toiminta makarissa alkoi;-) Toivotaan, että ei oltaisi " turhaan" puuhailemassa;-)

Meillä on toinenkin kuume saapunut kylään, talo kuume. Ok-talossa asutaan tälläkin hetkellä, mutta varsinaisia makkareita ei ole kuin 3 eli yksi lisä huone ei olisi paha.. Meilläpäin vain tontit siis hyvät tontit on kiven alla, niitä ei tahdo saada oikein rahallakaan. No pienellä fiksauksella tähänkin taloon saa varmasti lisätilaa, neliöitä kuitenkin on ihan riittävästi.

Totesin tuossa äidilleni, että laitoin meidän yhdistelmät myyntiin. Ihmetteli, että eikö niitä enää tarvitakaan.. Sitten jos ne sais pois jaloista ois ihan pakko ostaa uudet;-) Kukaan ei arvaa meidän vauvaprojektia, kiva, päästään yllättämään.

Plussaisia ja myötäisiä tuulia kaikille..

Vierailija
10/39 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt tyrkkään itseni myös mukaan tänne kolmoskuumeilijoihin, vaikka me ollaan vielä haaveiluasteella :) Mutta näkyy olevan muitakin samassa " jamassa" .

Kovasti sitä miettii järkisyitä, miksi pitäytyisi vaan näissä kahdessa. Alkaa jo elämä helpottaa, kun nuorin on just kaksi. Lasten hoitohommat on järjestyksessä ja itse työhön taas päässyt kiinni. Asunto riittää meille neljälle, mutta enempää ei tähän mahdu. Omat opiskelut työn ohessa kestää loppuvuoteen 2008...

Kaikki siis kunnossa, mutta silti jotain haikailen :) Ja kovasti mietitty ollaan, että yritys voitais ens vuoden puolella siis alottaa. Kai me se asunto sitten jostain löydetään.

T.Jaffa

Vierailija
11/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Meillä tietsikka hajos viikko sitten, mut nyt on uusi kehissä!

Olipas hurjasti uusia tullu mukaan! Aikas hurjaa tekstiäkin näytti olevan viime viikon pinossa... harmi! Olen jo vuoden kohta pyöriny täällä ja vastaavaa en ole nähny. Mut jokainenhan kirjottaa mitä kirjottaa... Täälä on tosi ihania tyyppejä!

Juu eipä mitään kummempaa tänne, uusi työ alko viikko sitten ja pää on ku haminan kaupunki uusista asioista. Ovis on vissiin käsillä (limoista ja kivuista päätellen) Primolutit alotan perjantaina. katotaan ny auttaako ne.

Jaksuja kaikille ja plussatuulia!!! (ei tainnu olla plussaneita viime vkolla?)

mp73, yk9, kp 12/n.30

Vierailija
12/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muuten jännittää tätä äitiä!!! Mun vauva alottaa tänään koulun... :-) Vastahan se syntyi ja tuossa sylissä pötkötteli! Kyllä aika menee nopeaan *huoh* Kuopus on vähän kade ja haluaisi myös jo kouluun :-) Kolmen vuoden päästä sitten.

Mä tässä pohdiskelin, että pitäisiköhän kuitenkin hommata niitä ovistestejä... Kierto on niin lyhyt mulla. Osaako joku sanoa, missä olisi halvimmat testit?

myLove kp5/24-26, yk5

Vierailija
13/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kummempia, eilen kävin jälkitarkastuksessa ja papa nappastiin samalla. Kaikki ok. Uutta saa yrittää..

Tervetuloa Jaffa76!

Emma04: testaa jo, hyvänen aika! ;0)

Pupuiluintoa oviksen bonganneille! Ja plussatuulia kaikille!

vuma yk 1, kp 20

Vierailija
14/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on -vähän- vauvakuume mennyt syrjään, kun asuntomessujen jälkeen tilattuja esitteitä on alkanut tippumaan postilaatikosta ja ikkunamyyjä soitteli eilen ja kun käytiin rautakaupassa niin otin sellasen rakentajan ABC:n mistä sain vähän infoa tekijöistä :)

Nyt pitäisi vaan pankissa käydä juttelemassa, että antavatko lisää lainaa rakentamista varten ja sen jälkeen ruveta touhuamaan kunnolla noita tekijöitä, jätevesijärjestelmäsuunnittelijakin on tiedossa jnejne. :) Mutta jotain vikaa mussa on, kun mä en osaa sisustusta suunnitella vielä yhtään :D Ehkä se sitten kun on jotain konkreettista pystyssä.

Ja niin, sekin vielä, että vaikka lisätilaa tuleekin sitten 2huonetta lisää, niin siltikään ei taida vauvalle olla tilaa :( Vaikka sitä kuinka päin pohdin, niin se vaan on. Mutta kait pari lasta samaan huoneeseen mahtuu?? Ei mahdu :( :( Tietysti jotain kompromissiä voisi tehdä.

Ja rautakaupassa käytiin eilen -ehkä- tulevan karvavauvan takia, niin jos silläkin saisin vähän helpotettua. Ja kun tosiaan, talvivauva on haaveissa niin sitä yritystä olisi turha edes aloittaa vielä.

Ja niin, mulla on vielä noiden lisäksi autokuume... tää on ihan mahdotonta :D :D

Vierailija
15/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuolla toukotuhisijoissa, mutta huomasin, että täällä on enemmän samassa jamassa olevia. Itseltäni, niin monen teidän tapaan poistettu kierukka melkeen 3 vko sitten. Kierrosta ei ole tietoa, vuotoa tullut kierukan kanssa joskus ihan pikkusen, miten muilla? Ja kierukan poiston jälkeen tuli kunnollisempi vuoto ja nyt sitten jännätään, että petihommat ovat tuottaneet tai tuottavat tulosta. Meillä kaksi aiempaa tullut heti pillereiden poisjättämisen jälkeen.

Ihania petihommia ja plussia kaikillle!

Vierailija
16/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hieman tyynempi päivä. Esikko aloittaa tänään kerhon, täytyisi rueta pakkaamaan reppua. Ja itseni pitäisi käydä hammaslääkärissä, kauhistuttaa jo ajatuskin!!! =)

Napaa nippailee ja nappailee, tekisi mieli testata,mutta sitten ei kuitenkaan. Aamulla hyvä että en ollut testipuikko kädessä =) Meillä on takana niin monta (kahdeksan) alkuraskauden keskenmenoa, että oikeesti mie en halua tietää!! Jotenkin on helpompi sulatella, kun ei oikeesti tiiä. Voi vain epäillä.

Ja toisaalta, tiedän milloin tämä masuasukas on saanut alkunsa, ja se ei välttämättä vielä näissä kotitesteissä näy.

Joten maltamme mielen ja odotamme vielä tovin!

Ja ens viikolla taitaa muitain aloitellan piinailu, joten porukassa aina mukavampaa =)

-H-

Vierailija
17/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiemmin kyseltiin edullisia ovistestejä.. Toista tehdessä tilasin netistä, muistaakseni mammaksi.fi tai joku semmonen sivu ja hinta oli huomattavasti huokeampi, kuin apteekin clearblue testit. Ja ihan luotettavia taisi olla, kun tulosta tuli;-)

Vähän turhautunut olo, kun ei oikeasti ole mitään käsitystä milloin " kannattaisi" touhuta.. Kai nää sekavat tunteet ja tuhannet eri ajatukset kuuluu tähän rumbaan..

Oikeasti ihan sama, kumpi tulee, mutta mitä/millanen ruokavalio se oli jolla " tehtiin" tyttöä? Tuskin se sortti mihinkään muuttaa ja osaisiko sitä tytölle edes vaippaa vaihtaa, mutta.. Oishan se kiva välillä ostella mekkojakin;-)

Positiivisiä tuulia kaikille. Me lähdetään rantsuun.

Vierailija
18/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin taas tänään negan, eli eipä tainnut tässä kierrossa tärpätä. Kuukautiset ovat nyt myöhässä 3 päivää... Meillä on sisällä varmaan 30 astetta lämmintä, tänne meinaa tukehtua. Tulisi jo se kauan kaivattu sade. :)

Vierailija
19/39 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudesta oo vielä tietookaan ja mitä mä menin tekemään!! Ostin tänään sitterin!!! :-D Niin, no ku halvalla sain, ni pakkohan se oli kerätä talteen... Satuin ennen kuntoiluun menoa eksymään Jyskiin ihan muuten vaan. Siellä sitten satuin ensin bongaamaan ihania lastenkankaita. Ja kun selkäni käänsin, niin siinä ne oli, sitterit. Ja mihin hintaan, maksoivat vaan 7¿!!! Ovh liki 50¿... Hulluhan mä oisin ollu, jos olisin kauppaan jättänyt :-) Vai mitä? :-D Olis siellä ollut sateenvarjorattaatkin 20¿, puoleen hintaan. Mutta ne jätin suosiolla sinne. Ukkohan olis varmaan käännyttänyt mut kotiovella takasin ja sanonut, ettei tunne mua... :-) Kyllä se ilmankin vähän päätään pyöritteli.

Tytön eka koulupäiväkin meni oikein hienosti. On innoissaan ja tykkää, ainakin vielä :-)

Vierailija
20/39 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 8 menossa eli ovista odotellaan. Mutta muuten on kyllä niin

paskat fiilikset että. Toiset ne tulee raskaaksi vaikka ei haluaisi

ja toisilla ei tärppää vaikka yrittää :-( Eipä vielä olla pitkään

yritetty että ei siinä mitään, mutta ei kyllä tuollaisia haluaisi

nyt just kuulla...

Tuntuu että vauvamasujakin tulee vastaan koko ajan...

Mitenköhän sitä piristyisi?

Ihan omaa napaa tänään,

72mama, kp 8/28, yk4