Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun esimiehet vainoaa mua

Vierailija
12.08.2007 |

Olen tainnut joutua kahden esimieheni hampaisiin. Ensinnä toinen piti mulle vakavan puhuttelun koskien sellaisia asioita mitä kaikki harrastavat työpaikalla eli esim. internetin käyttö ja toisinaan venähtävät ruokatauot. En mitenkään ole ainoa mutta puhuttelu pidettiin vaan mulle. Toinen on se kun on sellaisia asiakkaita jotka valittavat kaikista (edellisestä kävijästä nykyiselle kävijälle jne.) ja yhtäkkiä se olikin juuri mun kohdalla tosi vakavaa.

Nyt oli vielä tosi kiva juttu kun kaikki pitää sairaslomia milloin mistäkin syistä ja mä olen vaan sinnitellyt. Nyt sitten kuitenkin jouduin yhden päivän ottamaan niin esimies soitti vielä perään ja sanoi, että herää vähän epäilykset että olenko sairas ollenkaan! No, menin sitten käymään lääkärissä vaikkei olis tarvinnut... Eräs työkaveri muuten aamulla ei tullut töihin. Joskus tunti työajan alkamisen jälkeen pomo soitteli sille, että etkö töihin muistanut tulla? Tämä sitten sanoi, että hän on kipeä jolloin pomo toivotteli paranemista ja pyysi anteeksi kun oli keskeyttänyt unet!!!! Itse kuitenkin ilmoitin asianmukaisesti, että olen sairas enkä tule töihin mutta siitäkin sai paskaa niskaan...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän tapauksen myös tällaisesta esimiesten hampaisiin joutuneista. Kysymys kuitenkin loppujen lopuksi on tosi mukavasta tyypistä, joka vain kertakaikkiaan on omasta mielestään suojatyöpaikassa: ei tee kunnolla hänelle annettuja toimeksiantoja, ei tee kaikkia esimiehensä määrittelemiä töitä, kieltäytyy osasta töistä, tekee omaa liukumaa yms.

Hänkin todennäköisesti sanoo olleensa " uhri" kun hän sai varoituksen. Kuitenkin koko organisaatio tietää hänet työvieroksujaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme