Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt viikonlopuan ajan yirttänyt sulatella ja ymmärtää neuvolasta saamaani shokkiuutista

Vierailija
12.08.2007 |

Odotan siis esikoistani rv12 ja sain pe neuvolassa tietää niiden alkuraskaudessa ekalla-tokalla käynnillä otettujen rutiiniverikokeitten tulokset.

Kaikki arvot oli ok mutta se pahin näytti plussaa eli minulla on elimistössä HIV-virus:´´(.

Lapsen isä ei ole kantaja, hän käynyt testeissä jo ennen kuin aloimme suerustelemaan joten mulla on nyt sitten miettiminen kuka niistä 4 miehestä joiden kanssa olen ollut yhdessä on tämän mulle tartuttanut.

Eilen soittelin heille kaikille ja kerroin tilanteesta, 2 heistä on naimisissa joten testeihin joutuu myös heidän vaimonsa.

En ole pahemmin nukkunut pe jälkeen ja itkuakaan ei enää tule, oma mieheni on aivan lamaantunut.

Th ei pahemmin edes yrittänyt puhua jatkosta kun huomasi mielentilani vaan antoi uuden ajan heti huomiseksi. Lohdutteli sillä että sairaus ei useinkaan tartu sikiöön mutta oman lääkitykseni aloitus on saatava käyntiin.

Oon ihan sekaisin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun aloitte seurustelemaan, niin etkö käynyt itse ollenkaan testeissä?

Vierailija
62/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun eivät tapaa elämänsä miestä 15-vuotiaana =). Olen ap:n ikäinen. Mulla on ollut 12 seksikumppania ja niistä 4 vakavaa suhdetta. Vieraampien kanssa oli aina kumi ja 4 suhteessa ei. Mieheni kanssa olen elänyt uskollisena jo 10 vuotta.

Ajatteleekohan tämä jakajaksi nimittelijä miehistä samalla tavalla?

Onpa naurettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja potilas saa kieltäytyä

Vierailija
64/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä oli testauttaa vaan mies. Me kävimme aikanaan molemmat.

Vierailija
65/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaissa lääkitykset ovat parantuneet ja paranevat jatkuvasti ja HIV on siirtynyt pikkuhiljaa " krooniseksi" sairaudeksi. Eli rinnastettavissa esim. sokrutautiin.

Ymmärrän ap:n shokkia ja itsekin olisin aivan sekaisin asiasta. Tärkeintä on nyt jäljittää tartunnan alkuperä ja estää leviäminen, ja ennen kaikkea huolehtia lapsesi hyvinvoinnista. Lääkityksellä ja avulla lapsi syntynee ilman virusta!

Vierailija
66/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleeni jotain kohtia asiasta, miksi tarina ei täsmää.

-miksi vain miehesi testattiin ennen seksuaalista kanssakäymistä?

-oletko jossain töissä? Eikö sairaanhoitaja / lääkäri kirjoittanut sinulle sairaslomaa? onhan kyseessä aikamoinen shokki / kriisi.

-oletko kaikkien aikaisempien kumppanien kanssa puheväleissä? Siis sinulla heidän numerot kännykässä? vai jouduitko etsimään ne numerotiedustelusta.

-pelkääkö miehesi että hänella on HIV?

- kirjoitettiinko sinulle mitään rauhoittavia lääkkeitä? kyllä luulisi että kriisiin kirjoitetaan vaikka 5 kpl resepti jotain rauhoittavia, ettei nyt ihan paniikkiin joudu?!

Jos tämä ap:n kirjoitus oli totta, niin vilpittömät pahoitteluni sinulle ja toivottavasti saat käsiteltyä asian! Voimia teille koko perheelle jatkoon!

ps. tällä palstalla vaan on niin huima määrä provoilua....

Vierailija
67/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko mukana/näitkö tulokset?

Ainahan voi SANOA käyneensä.... Mies ehkä haluaa puolustautua että no en se MINÄ ainakaan ole se tartuttaja..

Vierailija
68/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sanotko samaa vaimolle, jokasaa taudin mieheltään, jälkiviisaus on pahinta " viisautta"

Vierailija
69/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan mustilla on paljon hiviä.

Todellakin kait pitää ottaa varmistuskoe onko oikea +

Vierailija
70/71 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väitti että hänen miehensä on testattu suhteen alussa. Jos ap:ta ei testattu samoihin aikoihin niin hänellähän on pitänyt olla hiv jo suhteen alusta asti kerta on sen saanut muka exiltään(joten miten kauan ap on seurustellu, onko hiv ollut sinulla jo vuosia ja vuosia) tai sitten se tarkoittaa sitä että ap on miestään pettänyt ja saanut tartunnan suhteen aikana jostain! Tai sitten ap:n mies pettää!

Joten kerrohan nyt ap totuus. ;)

Vierailija
71/71 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu ap????