Idols:Kuka tippuu tänään?
Mun mielestä Daniel tai Wellu, varsinkin Wellu lauloi hieman ikävän kuuloisesti.
Vesa oli todellinen yllätys, ihana ääni!
Kommentit (6)
Lauloi muuten paremmin, kuin olin odottanut.
Koop oli tän illan kunkku, vaatimaton luonteeltaan, mutta tuolla äänellä pyörii sukat jaloissa
valitettavasti ulkonäkönsä vuoksi tule tippumaan ei sitten millään vielä aikoihin. Lauluääni sillä on aika tavis ja esityskin oli aika pliisu.
Daniel lauloi hyvin, mutta sen biisi oli noista ainakin itselleni tuntemattomin, eli se voi senkin vuoksi tippua.
Vesa lauloi myös tosi hyvin, mutta ei ehkä vetoa kaikkiin trendipelleihin.
Kalle ei ollut hyvä, mutta onhan se jotenkin lutunen ja tässä hevimaassa pääsee varmaan jo tyylinsä vuoksi jatkoon.
Pete ja Koop nyt varmana ainakin jatkossa.
Koop oli iloinen yllätys...