Ei vittu. Poikani kaverin isä toi kaverin meille kysymättä, ja...
Eli meidän pojan joku ei-niin-läheinen kaveri tuli tänään meille varoittamatta. Isä toi autolla tänne, ja sanoi vaan pojalle, että tulenpas hakemaan kahdeksalta. Tulivat tänne neljältä. Poika ei ollut kysynyt kuulemma meidän pojalta lupaa. Poikani on 12-vuotta ja tämä toinen 9-vuotias. Tämä toinen poika on nyt saanut kaikkea sekamelskaa aikaan. Varmaan yksi pahin oli, että heitti meidän poikaa tikalla kylkeen. Ei onneksi tullut sairaalareissua. Tämän jälkeen yritti vielä kerran heittää meidän poikaa, mutta ohi meni. Poika tuli sanomaan minulle ja menin heti sanomaan tälle toiselle pojalle, että otan tikat pois ja että niin ei saa tehdä. Sanoi vaan, että se oli pelkkää leikkiä ja vitsiä jne.
Noin tunti sitten saatiin tämä poika kiinni sytyttelemästä tulitikkuja meidän kellarissa.
Päivällinen on jo syöty ( maustettuja lohkoperunoita, lohta, kermaviilikastiketta, kreikkalaista salaattia ja keitettyjä porkkanoita) ja ei kelvannut kaverille! Sanoi, että hyi kun on pahaa, ihan kauheeta, en pidä... Olin niin vihainen, että sanoin: "Jos ei ole hyvää niin ei sun tarvii syödä."
Onneksi tämän pojan isä tulee hakemaan poikaa tunnin päästä. Aion kertoa silloin tämän pojan isälle kaiken. Miten saisin varmistettua, että poika ei enää tee meillä tällaista eikä tule varoittamatta?
Anteeksi, jos on sekavaa tekstiä. Olen todella hermostunut.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
siis lapseni toisen kaverin isä, eikä toisen lapseni kaverin isä.
Palasit korjaamaan tämän vasta nyt, kun pojat ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin Meiile ei nyt sovi.
Itsekkin olin aikeissa sanoa, mutta pojan isä lähti suoraan pois. Yritin soittaa myöhemmin, mutta en saanut häntä kiinni.
Ehkä heillä oli joku perhekriisi-tilanne.
Ketju vuodelta 2012. Kuka kus näitä nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin olin aikeissa sanoa, mutta pojan isä lähti suoraan pois. Yritin soittaa myöhemmin, mutta en saanut häntä kiinni.
No lastensuojeluilmoitus, kun tapahtuu seuraavan kerran
Nyt olis hyvä tehdä se kun jannut on yli parikymppisiä.
Vaikutat kyllä hyvin vajaaälyiseltä. Ja niin vaikuttaa poikasikin ja hänen kaverinsa. Ja tämän kaverin isä myös. Oikein kunnon wt- sakkia olette!🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin isä olisi hoiviinsa annetun hankalan lapsen kipannut jonkun muun ongelmaksi aivan tarkoituksella.
Ihan tarkoituksella gangsterin alku toisten huoleksi. Ihan kamalaa. Ei kannata jatkossa olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä heillä oli joku perhekriisi-tilanne.
Ei ihme jos oli.
Vierailija kirjoitti:
Ketju vuodelta 2012. Kuka kus näitä nostaa.
Spämmibotit, eilen illalla oli liuta wanhoja ketjuja näkyvillä ja haulla ei löytänyt melkein mitään kun oli spammattu oikein perusteellisesti.
siis lapseni toisen kaverin isä, eikä toisen lapseni kaverin isä.