Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi ollut sairaalassa?

Vierailija
09.08.2007 |

Minkä ikäisenä?

Oliko öitä yksin siellä? miten meni?

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin sairaalaan yöksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sairaalassa 5kk vanhana ekan kerran, useita kertoja sen jälkeenkin. Aina yksin yöt, koska sairaalassa ei ollut yöpymismahdollisuutta.

Vierailija
2/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vee, viime keväänä monta päivää. olin lapsen kanssa koko ajan, en olisi mitenkään voinut jättää yksin sairaana vieraaseen paikkaan. musta se yksin jättäminen riippuu niin lapsesta ja tilanteesta, ei niinkään iästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, myös vanhempana. Ollut sairaalassa öitä yksin myös 1v, 2v ja 3v. Oli aina osaston hoitsujen lellikki eikä näyttänyt kärsivän tilanteesta.

Vierailija
4/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön oli, ja minä nukuin hänen vieressään lattialla. Lapseni oli siis jo aika iso, muttei olisi halunnu jäädä yksin yöksi. Ja kyllä minun ainakin kävi sääliksi pieniä, noin 2-4 vuotiaita lapsia, jotka itkivät yksin sängyissään ja välillä vain hoitajat kävivät kysymässä mikä on hätänä. Kenelläkään ei kuitenkaan ollut aikaa ottaa syliin tai lohduttaa:(

Vierailija
5/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut teho-osastolla 2 kk

ei saatu olla siellä.

Keväällä oli pelko että esikoinen joutuu keuhkokuume-epäilyn takia, mietittiin jo kauhuissamme miten järjestämme sen että jompikumpi on kokoajan sairaalassa kanssa, nuorempi oli vielä silloin imetyksellä.

isä olisi ollut yöt ja äiti päivät, jos kumpikaan ei olisi pystynyt mummi olisi ollut paikalla, onneksi lääkäri erehtyi eikä tällä kertaa jouduttu osastolle.

Vierailija
6/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä? 1kk ja 9kk

Oliko öitä yksin siellä? miten meni? Ei ollut, olin mukana. Hyvin sujui.

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin sairaalaan yöksi? Riippuu ihan sairaalaan jäämis syystä. Ensimmäiset vuorokaudet haluaisin olla mukana vaikka olisi vanhempikin jos vointi heikko (keuhkokuume, ym). Kun vointi kohentunut ja jos lapsi tottunut henkilökuntaan niin noin 9-10 vuotiaan.

Vierailija
7/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä? 2kk (4vrk), 10kk (3vrk) ja 3-vuotiaana (3vrk).

Oliko öitä yksin siellä? Ei.

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin sairaalaan yöksi? En jättäisi minkään ikäistä yksin.

Vierailija
8/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotias ili kerran yhden yön yksin.

Nukahti illalla ja olimme taas paikalla kun aamulla heräsi.

muuten olemme aina olleet paikalla.

Myös 14-vuotiaan kanssa.

Vierailija
9/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minkä ikäisenä?

Oliko öitä yksin siellä? miten meni?

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin sairaalaan yöksi?

Lapsi oli 8v ja olin hänen mukanaan vain päivisin (8-17 välisen ajan). Hoitoaika oli 6vrk. Ihan hyvin meni, vaikka ikävä tietysti vaivasikin. Toisaalta lapsi oli jo niin iso, että ymmärsi äitiä tarvittavan kotonakin.

Vierailija
10/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5v oli yhden yön, isä oli yön hänen kanssaan siellä

Vierailija
11/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut öitä siellä, mutta päivät olin.

Vierailija
12/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää syntymänsä jälkeen 3 päivää tipassa keskolassa.

7 kk ikäisenä muistaakseni 5 päivää. En käynyt katsomassa kuin kerran, tietyistä syistä.

Saman ikäisenä viikko edellisestä ripulin takia 3 päivää. Kävin joka päivä hetken aikaa katsomassa, öitä en voinut olla, samoista tietyistä syistä.

Vierailija
13/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut lapseni luona 24h, jos vain olisin saanut!

Vierailija
14/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä? n. vuoden ja sit ainakin pari vuotiaana.

Oliko öitä yksin siellä? miten meni? Oli, hyvin meni

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin sairaalaan yöksi? Kaikenikäisen, ei ne siellä vaarassa ole

t: itsekin sairaalan " asukkeja"

Vierailija
15/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä? juuri syntyneenä +3 päivää

Oliko öitä yksin siellä? miten meni? ei ollut

Minkä ikäisen lapsen jättäisit yksin sairaalaan yöksi? en osaa sanoa

Vierailija
16/16 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mahdollista vanhempien jäädä yöksi. Ei se ollut pahinta, ettei voinut olla yötä lapsen vierellä, mutta sitten itse sairastuin flunssaan, enkä päässyt ollenkaan lapsen luo. Kun sitten vihdoin sain luvan mennä hänen luokseen, voi sitä pientä ressukkaa. Ikää oli puoli vuotta ja lapsi oli mennyt niin tunnistamattoman näköiseksi, että oli ihan luettava lappu siitä sängyn päädystä, että kuka siellä makaa. Kun sitten hän näki minut, tuli uutta eloa, palasi ruokahalu ja tarrasi niin kovaa kiinni.

Itse olen ollut lapsena sairaalassa myös, mutta olin sitten jo isompi 3-8-vuotias, eikä minulla ole mitään pahoja muistoja siitä, vaikka jouduin kerran aika kauas vanhemmistani, Helsinkiin asti sairaalaan. Muistan vain kerrankin kuinka minua ärsytti selkäydinpunktio, jonka jälkeen ei saanut liikkua pitkään aikaan ja satutädin kuulin olevan osaston leikkihuoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi