Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa osallistua työpaikan juhliin, kun on äitiyslomalla?

Vierailija
08.08.2007 |

Mietin vaan, kehtaanko osallistua työpaikan syysjuhliin, kun oon ollu jo muutaman kuukauden pois. juhalatha on niinkuin palkkio työstä, enkä oo hetkeen mitään sen eteen tehny.

Miten muut, ootteko osallistunut pikkujouluihin tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten vuorotteluvapaalla, äitysvapaalla tai millä tahansa. sama kohtelu myös pitkäaikaisille sijaisille. Kukaan ei ole koskaan pitänyt outona.

Vierailija
2/5 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle kyllä ole tullut koskaan mitään infoa siitä koska mitkäkin pippalot olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän siis menemättä.

ap

Vierailija
4/5 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään onnittelua naimisiin menosta tai vauvan syntymästä. Mutta siellä oltiin aika suurpiirteisiä. Pomo tarjosi äitiysloman jälkeen, että mulle olisi enää osa-aikatyötä tarjolla. Sanoin, että täytyy miettiä ja puhua miehen kanssa, että sopiiko se meidän elämäntilanteeseen. Pomo lupasi soittaa takaisin ja kysyä mietinnän tulosta. Ei koskaan soittanut. Ja hassuinta siinä oli se, että se oli suunnitellut kaiken sen mukaan, että minä jatkan siellä osa-aikaisena, vaikka en ollut edes luvannut! En sitten jatkanut siellä, koska siellä oli kaikki asiat niin epäjärjestyksessä, että työntekijät voivat huonosti.

Vierailija
5/5 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla vaihtuu suht tiuhaan väki. Halusin käydä katsastamassa uudet työkaverit. Itse firman pomo ei minua juhliin kutsunut, mutta esimieheni kyllä. Kun päätin jatkaa hoitovapaalla loppuun asti, en enää käynyt juhlissa. Nyt olen taas äitiyslomalla. Poissa töistä olen ollut jo yli 3 vuotta. En enää kehtaa mennä juhliin, koska en varmaan enää työpaikalle edes palaa.