Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on finni " siellä" APUA!

Vierailija
08.08.2007 |

Miten sen saa pois? En uskalla puristaa ja treffit perjantaina!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristin eilen ja nyt punoittaa pahasti.

Vinkkejä?

Kaikki " mönjä" lähti mutta on edelleen punainen ja koholla. Yritin vielä hieman puristaa, tulee verta.

AP

Vierailija
2/25 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää finnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaise lääkäriin, saat antibioottikuurin.

Vierailija
4/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mene gynekologille niin se puhkaistaan. Ehkä. Todennäköisesti se kuitenkin puhkeaa itsestään. Jos se kutiaa ja/tai on kipeä niin puhkeaminen lähestyy.

Paiseita tulee kun karvatupet tulehtuu. Joskus niitä tulee alueelle jolla ei luulisi karvatuppia olevankaan... mutta paiseita eli ajoksia ne silti ovat. Ja ihan yleisiä.

Vierailija
5/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On treffit ylihuomenna ja pitäis olla paikat kunnossa!!

AP

Vierailija
6/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helpottaa, niin mulla oli finni " siellä" kun menin synnyttämään! Että sen ehkä näki jokunen ihminen...

Mutta kas, ei lähteny henki eikä kerenny edes hävettämään. Muistin vasta jälkikäteen, että joo se finni.....

Vierailija
7/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottien vaikutus näkyy suolinukassa vielä puoli vuotta kuurin jälkeen.

Vierailija
8/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluis tehdä sitä pimeässä ja en ainakaan että se näkee ton finnin tai mikä paise sit onkaa! Voisko sen peittää meikkivoiteel?

AP

Vierailija
9/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on karvatupessa, nypi karva pois ja purista varoen. Jos se on limakalvolla, älä tee mitään, pahennat vain asiaa.

Voi kyllä olla, ettet tuolla aikataululla saa sitä pois. Varaudu valitsemaan seksin ja finnin piilottamisen väliltä.

Vierailija
10/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon posliini ja siinä tuo töröttää. iso on ja punainen.

AP

Vierailija
11/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten. Se oli VALTAVAN iso ja kipeä. Yhden kerran menin vessaan ja puristin varovasti. Se riitti ja rusehtava märkä oikein purskahti pois! Ällö kuvaus, mutta sen jälkeen kipu ja kutina lievittyivät nopeasti. Yritä siis puristaa sitä varoen, jos se ei puhkea, niin ei ole vielä tarpeeksi " kypsä" .....

Vierailija
12/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdista sen jälkeen tyhjäksi. Jos et uskalla sitä niin sitten annat sen olla siinä ja sekstailet pimeässä. En usko että saat sen kovin hyvin piilotettua meikkivoiteella ja viimeistään voi poikaystäväsi miettiä jos menee sinne nuolemaan ja maistuu meikkivoide... Näkyy se senkin jälkeen :D

Vierailija
13/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis puuduta jääpalalla ja purista tyhjäksi. Putsaa sitten sen jälkeen näppy kunnolla. Mut jos ei helpolla tule mömmöä pihalle niin se ei ole vielä kypsä ja saatat tehdä vaan enemmän hallaa joten siinä tapauksessa annat sen muhia vielä.

Vierailija
14/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa jo nyt niin paljon... Nyyh... Odotin tapaamista kovasti.. Yh-äiti olen ja 2vuotta ilman seksiä. =(

Nyt mukava mies kuvioissa ollut 3kk ja sovein lapsille hoitopaikan että saadaan olla kaksin ja nauttia.

Piloille meni! Mokoma finni.

Itkettää.

AP

Vierailija
15/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on puhkaisun jälkeen avoin haava. Punottaa kyllä varmasti vielä viikonlopun yli.

Nytpä se suhde sitten testataan muulla tavoin kuin seksillä! Onnea matkaan!

Vierailija
16/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuollaisia olen puristellut joskus omastakin pimperosta. Jälki kyllä näkyy varmaan vielä pe mutta ei siinä nyt mitään isoa haavaa mollota.

Joko olet häpeämättä sitä ja nautit seksistä (voittehan te tunnelmavalaistuksessa olla) tai sitten suret mokomaa finniä ja pilaat perjatai-iltasi!

Vierailija
17/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näkyy...

Olen jo puhelin kädessä ja mietin miten ilmoitan peruuntumisen.

Odotin niin paljon tuota iltaa.

Kaksi vuotta ilman seksiä ja nyt tämä...

AP

Vierailija
18/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvo paranee hetkessä. Ehtii hyvin laskeutua ennen treffejäsi.

Vierailija
19/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman tekosyitä säkin latelet!

Jos mä himmennän täällä kotona nyt valoja niin tasan tarkkaan ei ole kauhean valosaa enää, oletko huomannut että ulkona on PIMEÄÄ??

Taidat olla vaan provo!

Vierailija
20/25 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että makuuhuoneesta tulisi pimeä?

Ei tää ole provo!

Olkaa itse 2v ilman seksiä ja sitten kun olisi mukava mies jonka kanssa haluaisi peuhata niin finni alapäässä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi