Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Syyssissien ke-to***

08.08.2007 |

Alotan nyt sit tän kahen päivän pinon kun siitä oli puhetta.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips Sissit!

Mielenkiintoinen päivä takana. Synnytystapa-arviointi oli siis tänään äitipkl:lla ja neidon sektio aika on nyt meidän tiedossa. Vauva syntyy siis keisarileikkauksen avulla 27.8, raskausviikolla 39. Mitään epäselvää siitä, että sektio on synnytystapani ei tutkivan ja hoitavan lääkärin mielestä ollut. Vauva on edelleen raivotarjonnassa ja koneen mukaan paino-arvio on 3200g tällä hetkellä. Noin nelikiloiseksi arvioi vauvan syntymähetkellä, mikäli siis sinne suunniteltuun sektioon saakka vauva odottelee. Synnytyshän voi tosiaan myös käynnistyä aikaisemmin, mutta synnytystapaan ei tietenkään se asia vaikuta millään tavoin.

Käytiin läpi mun edellisiä leikkauksia ja pieniä komplikaatioita, joita etenkin toisessa sektiossa ilmeni. Ihanan ystävällinen ja asiallinen oli tämä naislääkäri ja jotenkin nyt on varmempi olo kaikenkaikkiaan. Tapasimme myös kätilön lääkärin jälkeen, jonka kanssa käytiin läpi sektioon valmistautuminen, itse toimenpidettä ja sektion jälkeistä aikaa synnärillä. Nyt todellakin on mieli rauhallisempi. Loppuajan voi keskittyä nauttimaan tästä uhkeasta olemuksesta ja vatsassa möyrivästä tyttösestä. Sellasta.

Nyt tuli pelkkää omaa napaa, mutta sulattelen kaikessa rauhassa näitä asioita ja palailen myöhemmin.

Haikarapolska ja neiti masukki 36+2

Vierailija
22/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaemo: sain mäkin omppupiirakkaa tänään. Äitini oli leiponu pellillisen meille. Sain sit laittaa ne pakkaseen. Ja pitihän sitä toki muutama pala maistaakin... Kyllä se äitin piirakka on vain parasta.

Tänään ollut taas aivan liian kuuma päivä. Huono olo ollut melkein koko ajan. Kävin äsken äitini kanssa iltatorilla ja sinne meinasi läkähtyä. Mutta kannatti mennä. Löysin aivan ihanan 56 cm kevyttoppapuvun. Tai no ei sitä toppapuvuks voi sanoa. Sellanen fleece-pintanen. oon kattonutkin niitä kaupasta ja ovat maksaneet noin 20. No tämä oli ihan sen näkönen, niinku sitä ei ois koskaan edes pidetty ja hintakin oli vain 3 euroa! Lisäks ostin ihanan neuletakin neljällä eurolla. Oli kokoa 74. Kiva kun välillä tekee löytöjä.

Paljon ollut nyt synnytyksistä puhetta. Mulla ei oo mitään pelkoja ym sen suhteen. Ehkä siks kun ekakertalainen oon , enkä tiedä mitä kaikkee on eessä. Saattaahan olla et pelko/jännitys vielä iskee jossain vaiheessa. Nyt ainakin vielä olen ihan rauhallisin mielin. varsinkin kun näyttää siltä et mies kerkee hyvinkin tulla synnytykseen. En nimittäin usko et poju täs viikon sisällä on tulossa. (täytyy koputtaa puuta)

Ihanaa kun on taas siistiä kun vanhempani kävivät siivoamassa täällä. Oikein silmä on levänny ja saanu nauttia tästä raikkaudesta.

Mutta nyt täytyy päästä jo iltapalan kimppuun. Huomena sit lisää.

Uma81

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tänään on ollut huomattavasti paljon parempi päivä kuin eilen. Tai sitten se johtui siitä että tänään on tullut otettua rennommin kuin eilen..

[b]PippuriMammallahan[/b] kutkuttava tilanne! Joko sieltä toinen SyysSissi päättää tulla katsomaan maailmaa :D No sullahan on jo paikat kypsänä ja ehkä se pääkoppakin valmiina ottamaan vauvan vastaan! Mutta odottelemme kuulumisia.

[b]Poklo[/b], Voisit vähän hemmotella itseäsi ansaitun saikun johdosta :P Tuli kyllä todella oikeaan osoitteeseen! Huh, kun ajattelenkin sun työtaakkaa..

[b]Typykälle[/b] jaksuja vielä viimisiin työpäiviin! Ei ole helppoa sinullakaan.

[b]Rakkausvauva[/b] ja [b]Haikarapolska[/b] on myös minusta oikein hehkeitä masukuvissaan :D Ja [b]Rakkausvauvalla[/b] ihania juttuja vauvalle!

[b]Colatoffee[/b], (kuvista puheen ollen) Pieni mie olenkin, joka suunnasta ;) Pituutta 155 ja lähtöpaino tosiaan ollut n. 38kg, mutta ei se ollut kuitenkaan ihan normaalin rajoissa. Nyt painan ehkä sen verran että olisin ilman raskautta normaalipainoinen. Mutta aina siis ollut tuollainen ”keijukainen”, paino ei nouse kuin raskaana ollessa ;)

Kiitokset muuten ihanista kommenteista kaikille masukuvastani, tuli hyvä mieli! *niiaa*

[b]Haikarapolska[/b] Voi, jänskää kun tiedät jo päivän, milloin saat prinsessan syliisi :D Rauhoitti varmasti mieltä tuollainen ihana käynti äippäpolilla. Kuulosti ainakin mukavalta. Tuli hyvä olo puolestasi..

Päivät on kuumia - ja yöt on kuumia. Vaatii jo pieni taikatemppuja, jotta saa olonsa pysymään hyvänä :) Eilen oli kyllä jalat tulessa - mutta voin vain syyttää itseäni monen tunnin kävelystä kaupungilla. Jotain hyvää kuitenkin siinäkin, saatiin tytölle mieluisia eskari-tarvikkeita; penaali, viuhkakynä ja kirjoitusalusta. Tänään käytiin vielä uudemman kerran heti aamusta ja löysimme vihdoin hyvät housut eskariin ja syksyinen farkkuhame! Tuolle rimppakintulle on niin vaikea löytää housuja, että nyt olen kyllä tyytyväinen :)

Moni oli rannalla oleskellut tämän päivän - Ja niin myös mekin :D Ruoka käytiin vain kotona syömässä shoppailujen jälkeen ja astian-/pyykinpesukoneet nakkasin päälle. Vähän ennen kuutta vasta kotiuduimme. Mikäs siellä on ollessa, kun saa vaan varjossa köllötellä ja napostella eväitä :I Lapsille vielä kun ottaa muutakin puuhaa mukaan, kuten värityskirjoja ja pelejä, jaksaa nekin puuhailla välillä muualla kuin vedessä.

Jaahas - Pitäis aloittaa iltapuuhat. Mekin nyt yritetään pikkasen aikaistaa nukkumaan menoa (itse kukin!). Kun huomenna on (jännittävä) eskariin tutustumispäivä ja ens viikollahan ne aikaiset aamutkin sitten alkavat. Tosin tyttö on hyvä noissa rytmien vaihteluissa - nopeasti tottuu :)

Dumle rv 33+6 *poksuu* viikot huomenna

Vierailija
24/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä käymään koneella ennen iltatoimia...

HAIKARAPOLSKA: Saanee kysyä, miksi sinulle on tehty sektioita? Lienee samasta syystä nytkin? Eiks niihin aina kuitenkin joku " syy" oo, miksi tehdään. Nyt varmasti sinulla helpottaa, kun tiedät kauanko saat vielä mahastasi nauttia ja milloin vauvasi tulee maailmaan.:)

Tietääkö joku, paljonkos PippuriMammalla on viikkoja?

Vierailija
25/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih, naurattaa teidan kuuman voivottelut; ei kuitenkaan pahalla! Meilla se vaan on ihan normaalia, heh hee! Tanaankin oli koko paivan tollasta +35 - +38° varjossa! Nyt illanmittaan alkoikin ihana tuulenvire etta kelpaa istua ulkosallakin!

Pippurimammasta; etta hanella oman muistini mukaan (joka nyt ei oo ehka kaikkein luotettavampia, heh) on yks noista ekoista lasketuista, olisko ollu perati 1.9 joten vauva onkylla ihan valmis jo maailmaan naillakin paivilla!!!

Oma napa voi ' normaalin' hyvin, eli supisteluja ei oo turvotusta sitten aivan tarpeeks ja tanaan ihan uus ihka vaiva eli kohdunsuulla jomottelee selvasti! No viimeks kun oli jo auki (tiedan ettei merkkaa mitaan uudelleen synnyttajalla) mutta saahan sita makustella, heh!

Nelosestakin oli kaks viikkoa kahelle sormelle auki ja lekuri biela ' venyttelikin' paikkoja sisatutkimuksessa eika silti lahteny yksin alkuun tulemaan...

En ma kylla ihan viela tasta masusta luopuiskaan, kylla pari viikkoa voisin viela olla mahakkaana!

Rakkausmammako se laitto kuvan missa kasvot oli poispain? Oma masu (mista en saa anne kuvia lahetettya) on aika paljon samaa kokoluokkaa, hiukan alempana vaan roikkuu ja oon ite tietysti kookkaampikin ihminen!

etta tammosta tanaan

Voikaahan hyvin

- levinia kera Hope rv 35+5 -

Vierailija
26/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10957378&p=&mpage=1&tmode…

Itse näitä joskus kahlailen taaksepäin ja otan talteen omia juttuja...

Vierailija
27/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus ei ainakaan täällä vaienna masuasukkia yhtään. Niin kovasti muljuaa ja puskee, että ruokapöydässäkin pitää välillä siirtyä taaemmas kun maha osuu yhtäkkiä kipeästi pöytään. :) Eli aktiivista elämää täällä.

Alkuviikko on ollu aikamoista hulinaa ja menemistä ja touhua, ja onpa kyllä sen mukasesti väsyttänytkin sitten. Ja eilen meinasin ihan masentua, kun löysin luullakseni suonikohjun alakerrasta. :( Pari päivää ihmettelin että mikä siellä oikein jomottaa ja sattuu, ja sit ku vaivauduin peilistä vilkaisemaan niin suonikohjultahan tuo näytti. Oli kyllä eilen niin kipeä, että yhtään ei tehny mieli istua tai käyttää housuja. Ajattelin jo masentuneena että tähänkö loppuu meidänkin seksielämä (älkääkä nyt uskaltako nauraa mulle, meillä se on edelleen ollu varsin aktiivista). Mutta tänään on ollu jo ihan hyvä ja lähes kivuton päivä, ku oon ottanu tosi rauhallisesti ja pötkötelly sohvalla joka välissä. Pelottaa vain että paheneeko tuo kipu paljonkin tässä raskauden edetessä.

Jassoo, mies odottaa iltapäivälle joten tynkäkirjoitukseksi jää tämäkin ja kommentit myöhemmäksi!

Hyvää yötä!

Vierailija
28/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro pitkästä aikaa!

Syy on siis tämä, että kävin tekemässä pienen tytön, 2kg, syntyi rv 34+5.Huomenna ollaan jo viikon vanhoja.Vauva voi hyvin, on lähinnä seurannassa lastenosastolla.Maailman suloisin pikku-otus!Syö, nukkuu, kakkaa jne.Kylvyssä ollaan käyty.N. 2-4viikkoa on siellä kasvamassa näillä näkymin.

Nyt nukkumaan, että jaksan huomenna taas syötellä pikkuista.

Hansu ja Mytykkä (ent Hemppa)

Vierailija
29/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikasee lukemaan kuulumiset ennen nukkumaan menoa.Päivä onkin ollut TOSI pitkän tuntuinen kun yöllä 03.00 ylös nousin enkä ole jostain syystä saanut nukuttua edes päikäreitä.

Toivottavasti ens yö sujuu paremmin.

Kiitos kaikille kuva kommenteista.

Vauvan vaatteiden alla on viltti jonka tarvittaessa sitten laittelen vaavin päälle..

Huomenna neuvolalääkäri aamusta.Kiinnostaa kovasti tuo kohdunsuun tilanne.

Mitäköhän Pippurimammalle kuluu.?!

Huomiseksi samanlaista ilmaa luvassa tänne meillepäin:)

Tänään olin koko päivän ulkona lukemassa lehtiä.Oli kunnon patjaviritykset kun on tota massaa sen verran ettei ihan kovalla passaa olla:))

Mut nyt meen höpisemästä kun ei ole edes mitään asiaa...

EIKUN olipas.Mulla alkoi pari päivää sitten ne " kuuluisat" liitoskivut mitä en ole aiemmin kokenutkaan.Kyllä tuntuu tosi ilkeälle liikkuminen ja sängystä ylös nousu kun muljahtelee ja tuntuu kauhealle.

Noi on varmaan ihan hyvä juttu synnytyksessä mutta nyt olen alkanut miettiä että voiko noi muljahtaa silloin jotenkin pois sijoiltaan????lantio ja häpyluu,ajattelin vaan että jos kovin paljon joustaa ja venyy joka suuntaan...

Jännä juttu ettei aiemmin ole moista vaivaa ollu.

No mutta nyt nukkumaan.

Vierailija
30/56 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vauva-uutisia. Voi miten ihanaa Hansu! Tämä uutinen tuli ihan puun takaa. Lämpimät onnittelut! Kiva kuulla, että kaikki hyvin tytöllä ja sulla. Pistähän viestiä tarkemmista yksityiskohdista kun ehdit ja jaksat.

Kaksi SyysPrinsessaSissiä meillä on jo täällä! Pippurimammakin on jo varmaan pojan teossa. Dumlelle tulee töitä, kun päivität listaa syntyneiden osalta :)

Rakkausvauva; hienoja kuvia olit taas laittanut itsestäsi ja prinsessan kotiuttamisvaatteista. Näytit upealta ja vaatteet tietty myös erittäin nättejä. Ihania karkkivärejä siinä vaatekuvassa :).

Äiskäliini, vastaus kysymykseesi. Mulla on todettu/kuvattu ahdas lantio. En pysty synnyttämään alateitse ja sen takia siis sektio.

Huomenna palailen paremmalla ajalla. Nyt nukumaan. Hyvää yötä kaikille!

Haikarapolska

Vierailija
31/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea hansulle prinsessan johdosta! Ihana uutinen. Onkohan pippurimamma seuraava?

Mulla levoton yö takana. Nukkunu vain noin 5 tuntia. Mies soitti illalla myöhään ja sekoitti tiesti ajatukset täysin. Näillä näkymin ois kotona sunnuntaina. Puhelun jälkeen sit ajatukset pyöri vain siinä et saan oman kullan kohta kotiin! Nyt on sit pääkin ihanan kipeä. kaipais tiesti lisää unta...

neuvolakin ois tänään. Saa nähä mitä paino sanoo, kun nestettä kertyny niin paljon! Niin jo ja kun yritin yöllä nukkua niin sormet puutu koko ajan ihan tunnottomiks? Ei oo aikasemmin tehny sillä lailla vaikka nukkunu koko ajan samalla lailla. Sekin varmaan esti unen saamista.

Mutta nyt muihin puuhiin. Tulen sit iltapäivällä kertoon neuvolaterveiset.

Uma81 + Vesli 34+6

Vierailija
32/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Hansulle prinsessasta..

Meillä päin alkaa koulut tänään.. Taidan jännittää sitä lasten puolesta, kun heräsin klo kuusi keittelemään aamukahvia.. =) Niin se meidän vanhin tyttö lähtee ylä-asteelle.. Huips!

Vai sai se haikarapolska tietää vauvan syntymäpäivän.. Siis ellei neiti aio ottaa varas lähtöä.. =)

Mulla on vieläkin välillä epätodellinen olo siitä, että meille tosiaan tulee kohta vauva.. Hassua, sitä kyllä palaa todellisuuteen hyvin äkkiä kun masuansa katsoo.. Melkoinen pallo! Odotan aivan hirveästi ensi viikon äippäpoli käyntiä.. Kiva kuulla, missä mennään.. Nuo neuvolat käynnit ollut viimeiset pari kertaa aivan " turhia" .. Onneksi seuraavalla kerralla on jo oma terkka..

Uma saa kultansa pian vierelleen.. Oikein ihanaa! Älä silti unohda meitä.. =)

Eilen ei oikein kerennyt/jaksanut koneelle.. Päivällä oltiin uimassa ja ilta meni niitä näitä touhutessa.. Sisko kävi kyläilemässä jne.

Siivouspäivän ajattelin tänään pitää... Jos siis vain jaksan. Saan kaikki muut jaloista pyörimästä, mies lähtee pian töihin ja lapset koulun penkille.. Vielä olisi kaksi mattoa pestävänä.. Ovatkin kuivaneet näillä ilmoilla todella hyvin.. Ajattelin myös ottaa nuo vaunut jo valmiiksi tuohon eteiseen odottamaan vauvaa.. Alaosa on varastossa ja vaunujen yläosan tunkesin yläkerran vaatehuoneeseen.. Vaikka eipä tässä nyt merkkejä ole, että vauva olisi syntymässä.. Eiköhän tuo jossain vaiheessa kuitenkin ulos halua.. Toisaalta alkaa olla jo kovin malttamaton.. Wc-remontti edistyy hyvää vauhtia.. Itse asiassa mun pitäs tänään valita seinän väri..

Jaahas, myös masussa ollaan aamuvirkkuja.. Möyrintää tuntuu.. Teräviä liikkeitä ei ole ollut edelleenkään.. Ahdasta!

Piiu ja 007 rv 37+6

Vierailija
33/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansu onnea pikkuisesta neitistä.

Voi kyllä se on ihanaa aatella, että pian se on itselläkin edessä. Toivottavasti.

Jotain piti kommentoidakin...mitähän se taas oli...miettii..........AI NIIN...Minulle kun ovat tuolla neuvolassa toitottaneet alusta asti, että on muka pieni vauva tulossa niin kävin viikolla 30 hakemassa painoarvion yksityisellä ja siinä samalla selvisi, että tyttö ois tulossa. Painoarvio oli silloin 1,285 kg. Onko se mielestänne vähän noilla viikoilla? Sf mitta oli viimeksi neuvolassa 29 ja viikkoja 33+5. Tuo sf mittahan ei kai oo vauvan kokoon yhteydessä...vai onko? Vastatkaa joku järkevämpi.

Lapset on olleet ihan " normaali" painosia aiemmin, eikä oo puhuttu pienuudesta. 1. painoi 3340 g. 2. painoi 3430 g ja kolmas painoi 3600g. Ihan varmasti kun kaikki neuvolatätit hokee tän pienuutta niin syntyessään on kuiteskin lähemmäs neljä tai viisi kilonen ja sitten aletaan miettiä, että mahtuuko tulemaan normaalisti. No huh heijaa...on mullakin murheet! Aurinko on sulattanut aivoja kun tälläsiä päässäni pyörittelen!

No...minä aion kans tänään löhötä auringossa ja ottaa rennosti. Kuopuksella on illalla jalkkis treenit, joten ohjelmaa on ihan riittävästi.

Risella rv 34+6

Vierailija
34/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vauvan painoarvio viikolla 27 1.19 kg..

Viikolla 34 oli 2,6 kg ja ensi tiistaina mittaillaan taas..

Kai se sf mitta antaa hieman osviittaa vauvan koosta, mutta mielestäni se ei kerro koko totuutta.. Mitta riippuu myös äidin rakenteesta, vauvan asennosta.. Mutta mulla alettiin tutkia vauvan kokoa juuri alkuun olleiden suurehkojen sf-mittaus tulosten takia.. Myös mittaajissa huimia eroja.. Joku saa monta senttiä pienemmän tuloksen kun toinen..

Vierailija
35/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että niitä vauvoja jo syntyy, mihin ne 9 kuukautta on hävinnyt, vasta oli tammikuu ja pahoinvointi parhaillaan päällä...

Minäkin valvoin yöllä, sitten kun olin taas nukahtamassa n 0400 paikeilla, tuli tekstiviesti. Ei tietenkin mennyt alakertaan katsomaan, mutta kyllä mies se oli ja illalla pitäis siis olla jo kotona, ihana(vaikka vaikeuksia meillä onkin).

Makuulla ollessa on maha todella hassu. Joskus tuntuu että jotain kova on ihan kun rintojen alhaalla, olisko se sitten pää? Huhh... Vaikka sanotaan että mun maha vaan vauvaa täynnä, ei minä ymmärrä missä jalat yms.

Kaveri pyysi tänän rannalle, mutta meillä on yöllä satanut ja taivas ihan tummia pilvia täynnä. Että kotoisalla ollaan. Kyllä kuumus oli vaikea, vaikka valitella ei sais. Sisällä vaan sain olla ja normaalisti hengittä (kiitos ilmastoinnin).

kewa 34+3

Vierailija
36/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, taas pieni prinsessa! Mites Pippurimamma, oletko paikalla vielä?

Hienoa Uma että saat pian miehesi kotiin!! Muistan kyllä entisen avioliiton alkuajoilta varsin hyvin miten ikävä oli aina kun mies oli poissa ja miten sitä odotti takaisin kuin kuuta nousevaa!!

Kävin eilen instrussa kysyyn niitä tukisukkia ja mulle ei myyty niitä!!!! Mun jalat on niin turvonneet että 3 myyjää kävi katsomassa ja tulivat siihen tulokseen et mun on hankittava ne lääkinnälliset sukat ja mentävä sinne aamulla mittauttaan kinttujeni paksuus. No, sain sentään luvan mitata ne ite aamulla mut arvatkaas ehdinkö.. Jotenki mietin viel sitäkin et kun ne maksaa lähes 100 e ja jos ilmat tästä taas viilenee niin eihän munkaan koivet ihan näin pahat oo.. TArvii nyt miettiä!! Ja eilen tosiaan lontustelin kaupoilla työpäivän jälkeen joten sekin vaikutti tietty..

Nyt alkaa tuntua et töissä on jonkun asteista v*****a mun äipälle jäämisen takia. Siis lähinnä pomon vaimon osalta.. Ohjeita miten mun pitäs ohjeistaa (hei haloo, kai mä itse tiedän), mielipide siitä et on hyvän tavan mukaista neuvoa myös vapaa ajalla puhelimessa jos on tarvis, ja ettei sekuntikello mene heti päälle kun puhelu töistä tulee.. Justjust. Tottakai mä vastaan, mut takas en ala soitteleen koska luovutan puhelimeni pois. Ja jos olisin sekuntikellottanut loma-aikoina ja vapaalla tehdyt tunnit olis niitä kertynyt huomattavasti enemmän.. Että silleen. Kerroin sen sille kyllä. Tää sekuntikello juttu nimittäin tulee siitä et tänä kesänä merkkasin itelleni 3,5 tuntia duunia kesälomalla jotka meinaan pitää pois viel ennen äippäriä. Helvetti, jos mun pomo soittaa ja jauhaa työ asioita pari tuntia kerrallaan ja lisäks mä joudun hoitaan tavaroiden tilaukset ym asuntomessuille niin kyl mä siitä jotain merkkaan ylös. En oo enää yhtä tyhmä kun aikaisemmin jolloin ylityötunteja kertyi varmaan kymmeniä, mutten välittänyt niistä. Grr, taas vahvistu viel enemmän se etten tuu tänne enää takas!!! Siks toiseks epäilen et onko mulle ees duunia kun tulisin äippäriltä.. Just yksi tyttö palautuis vihdoin yli vuoden saikkarilta (rintasyöpä) ja tuo V******N paskiainen meinaa et se varmaan tarvii lomauttaa!!!! Se tekee sellaista hommaa joka on nyt jaettu mm tänne hesan toimistolle ja on hoitunut joten kuten, mutta ei missään tapauksessa niinkuin olis pitänyt. Mutta tosiaan se vetoaa nyt siihen että on hoitunut. Hei arvatkaas meinasinko sanoa itseni irti saman tien kun kuulin eilen!!! Varoitin sit vaan et kannattaa todellakin olla varma asiastaan koska mä tiedän että tässä lähtee liiton lakimiehet liikkeelle.. Miten oikeesti voi tehdä jollekin noin?? Kun siis oikeesti niitä töitä olis ja tämäkin muidu on todella hyvä omassa työssään!!!! Tätä asiaa en suostu hänelle ilmoittamaan, Hoitakoon pomon vaimo itse omat paskansa sitten. Mulla on vaan niiin hirveän paha mieli sen tytön puolesta!!! Arvatkaas onko hän odottanut tätä työhön tuloa..

Mä en ees tiedä itkeäkö vai raivota! Luultavasti pyydän saikkua maanantaina kun mulla on se neuvola. TÄhän kaatui viimeinenkin motivaatio!!

Onneksi on jotain aivan muuta odotettavissa!! =D

Anteeksi tytöt tämä vuodatus, se ei enää toivottavasti toistu, eihän mulla ole enää montaa päivää täällä jäljelläkään!!

Colis ja Kihlis 34 tasan

Vierailija
37/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colis, ymmärrän ihan täysin ettei paljon houkuta palata moiseen paikkaan töihin.. Olethan aiemminkin kertonut ongelmista, joita työpaikallasi on.. Varmasti löydät mukavamman työilmapiirin jostain muualta.. Toivottavasti se sinun turvotus nyt myös helpottaisi.. Onneksi ymmärrät seurailla asiaa, ajoissa vaan äippäpolille jos jotain lisä ongelmia tulee.. Sinuna olisin varmaan jo noiden asioiden takia sairaslomalla.. Olet sinä sitkeä!!

Ei kai mulla muuta asiaa ollutkaan.. Vien nyt keittiön matot pihalle.. Ehkä? =)

Vierailija
38/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lie johtuu. Ilmakin tuntuu erittäin sopivalta, vaikka lähemmäs 30 astetta onkin. [b]Levinia[/b] saa siellä naureskella ihan rauhassa meidän valituksille ;D Se on se mihin tottuu.. Mutta kyllä se siellä päässä ihan oikeasti tuntuukin helteeltä, tähän verrattuna.

[b]Hansulle erittäin paljon onnea tyttösestä pienoisesta![/b] Näitä vauvauutisiahan ropisee siihen malliin että saan piakkoin värkätä tuota Syntyneet -listaa..!

[b]Kirahviina[/b], Mulla on ollut jo pitkän aikaa suonikohjua muistuttava kohouma tuolla jalkovälissä. Jossain vaiheessa havahduin, kun yhdynnän jälkeen sitä pakotti ja turvotti. Mutta enpä ole koommin edes huomannut sen olemassa oloa sen jälkeen. Lähinnä se vaan näyttää turvonneelta :P (mutta ei vaivaa!) BTW, meillä myös nuo petipuuhat on vaan kiihtyneet nyt loppua kohden - ehkä johtuu vain kesästä tai jostain muusta viehätysvoimasta ;)

Taitaa olla rantsu päiviä taas monella tänään. Ja Piiulla siivouspäivä, joko on edistynyt?! :) Mä ajattelin vain imuroida, ilman sen kummempia maton tamppauksia ym. Viikonloppuna meen (sittenkin vaikka tästä yritin laistaa) pesemään matot mökille ja täytyy sitten sen jälkeen pestä lattiat jne.

Tänään on ollut harvinaisen aktiivinen päivä - Aamusta käytiin koko poppoo tutustumassa tytön eskariin. Jäi oikein hyvä mieli niin vanhemmille kuin tytöllekkin - tytölle löytyi jopa neljä tuttua kaveriakin :) Ruuankin oon saanut jopa tehtyä ja kaksi koneellista pyykkiä pyöräyttänyt.

Ja ruuasta puheen ollen, nyt syömään :P

Vierailija
39/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun korvaani tuo teidän vauvelin koko kuulostaa aika pieneltä, mutta meille kyllä odotellaan taas isoa lasta eli vähintään 4,5 kiloista. Tämä neiti oli jo 25+ viikolla tuon 1,1-1,2 kiloa 4d ultran mukaan. Mutta kuten sanoit heittoja löytyy ja riippuu paljon mittaajastakin. Tuollainen 10 prossan heitto kuulemma suuntaan tai toiseen on ihan tavallinen.

Yksi tuttava sai keväällä tytön joka painoi vain 2,4 kiloa ja vasta syntymän jälkeen paljastui että istukka oli toiminut jotenkin kehnosti ja sen vuoksi vauva ei kasvanut. Luulisi että kun teilläkin sarja on tähän asti ollut niin tasainen ja ihan mukavan kokoisia lapsia kuitenkin että sama tahti jatkuisi. On meillä mammoilla murheet, minä murehdin mahdollista liian suurta ipanaa ja sinä sitten pientä. Sovitaanko vaikka että me molemmat saisimme sellaisen sopivan kokoisen :)

Ja Hansulle kovasti onnea vauvelista, tästä tämä putki sitten näköjään lähtee. Tattaraa, kukahan on seuraava?

Jotenkin sitä vasta itsekin älyää kun näitä " uutisia" alkaa tulla että oikeasti hei, aika alkaa meillä kaikilla käydä aika vähiin (ei se siltä kyllä tunnu kun töissä painaa kuin pieni sika menemään, hih! Ehkä ensi viikon jälkeen tämä menee paremmin tajuntaan)

t: Typykkä ja Hermis 34 vkoa

Vierailija
40/56 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansulle ja perheelle kovasti onnea minunkin puolestani! Mielenkiinnolla odotan tarinaasi, eli oliko sinulla kovasti fiiliksiä, että vauva olisi tulossa etukäteen jne. Mutta kirjoita kun ehdit! Nyt vauva ja oma jaksaminen etusijalla!

Juon täällä valkoista teetä ja mutustan eilen tekemääni omenapiirakkaa. Siinäpä vinkki 1: valkoinen tee poistaa turvotusta! Ja on lisäksi muutenkin tosi terveellistä ja ihan hyvän makuistakin! Eli Colis, paas lipittään teetä kovasti! =)

Toinen leikkimielinen vinkki: Eikös se ollutkin vauvan masulle ja ruuansulatukselle hyväksi, jos äiti ottaa nyt loppuraskaudesta maitohappobakteerikuurin? Minä sellaisen aloittelin jokunen päivä sitten ja syön nyt tuon purkin loppuun!

Keksitäänpä lisää vinkkejä, joilla me synnytetään tähän maailmaan monia hienoja kansalaisia ja voidaan itsekin hyvin!

Kylläpä dumlella ja piiulla taas tuntuu olevan energiaa. En kyllä lähtisi enää mihinkään mattojen kanteluun ja ravisteluun. Mulle riittää nyt pelkkä imurointi ja vessojenpesu. Mutta touhutkaa te, kun jaksatte!

Omaan napaan kuuluu ihan hyvää, kai. Vauva on selvästi rauhoittunut, mutta liikkuu kyllä kun pötkötän ja keskityn häneen. Sisarukset ja kovasti odottavat vauvaa... Manuvauva on puheissa päivittäin, ja häntä silitellään ja pusitaan. Eilen isotsiskot innostuivat vähän kovemmalla äänellä " hölisemään" manuvauvalle ja kyllähän alkoi myllerrys!

Mutta koettakaahan pärjäillä lämmössä! Onko muuten jossain päin Suomea pilvistä ja niitä ukkospuuskia? Espoossa ainakin auri paistaa!

apinaemo 35+4