Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemuksia nettikaupasta stylepit.fi? :)

Vierailija
10.07.2012 |

Siellä ois kaikkea kivaa, mutta uskaltaakohan sitä tilata...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonot kokemukset. Paketti kadonnut, asiakaspalvelu ei vastaa yhteydenottopyyntöihin, seurantakoodi ei toimi. Sinne meni 100 euroa :(

Vierailija
2/57 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakettia ei ole tullut ei edes Suomen puolella ole itellan mukaan, ei voi puhua nopeasta toimituksesta, katsotaan tuleeko ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen tilannut ja converset sapauivat ilman mitään ongelmia :)

Vierailija
4/57 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. huijausta tämä on

Vierailija
5/57 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tilannut ja kaikki meni kuten piti, ei mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
6/57 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonot kokemukset :(( Tilattu 2 viikkoa ennen joulua takki ja neule ja tietenkin maksettu jo. Uuden vuoden tienoilla ilmoittivat, että tulee jälkitoimituksena. Toissa viikolla Itellan postikuljetus käynyt kuulemma 4 kertaa ovella ( 2 kertaa päivässä) mutta kotona on oltu, eikä ovikello soinut. Soitettu viime viikolla useaan otteeseen postiin, ei löydy pakettia. Tänän soitettu uudestaan stylepit asiakaspalveluun ja posti palauttanut viime viikon maanantaina paketin takaisin stylepittiin, eikä postiin soitettaessa viimeviikolla kertoneet mitään palautuksesta. En tilaa tuolta enää mitään, kun postitus ei pelaa :((

Vierailija
7/57 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus kyseisestä nettikaupasta!!!!

Tilasin tuotteet ja maksoin ne, mutta tuotteet eivät koskaan tulleet perille. Asiakaspalvelusta ei vastata puhelimitse eikä sähköpostitse. Nyt olen yhteydessä poliisiin, mikäli joskus rahani saisin takaisin...

Vierailija
8/57 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edellisen viestin kirjoittaja. Tilasin Stylepitistä vaatteita, mutta jostain syystä paketti ei tullut koskaan minulle saakka. Nyt oli pakko tulla korjaamaan edellistä viestiäni... eli vihdoin sain kuin sainkin yhteyden asiakaspalveluun. Minulle palautettiin maksamani tuotteet. Kaikki sujui siis hyvin paketin katoamisesta huolimatta. Olisin saanut tilaamani tuotteet, mutta pyysin rahojani takaisin ja se onnistui. 

Vierailija
9/57 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri käsilaukun, viikko tilauksen jälkeen se oli postissa. 

Vierailija
10/57 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan firma mennyt nurin...? Yritin ostaa lenkkareita mutta nettisivu ei antanut valita kengän kokoa. Yritin soittaa asiakaspalveluun, nauha vastasi englanniksi tyyliin "So you're having problems, good bye!" ja luuri korvaan. Olipas hyvä ettei tilaus onnistunut, todennäköisesti ongelmia olisi seurannut jos tuotteet olisi pitänyt vaihtaa tai saada rahat takaisin. En ainakaan tuolta tilaa jatkossakaan vaikka sivut toimisivatkin.

Vierailija
11/57 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tässä menee tuo seurantajuttu? Tiöasim housut ja hupparin mutta en saanut minkäänlaista seuranta koodia tai muuta että millä voisin seurata paketin kulkua. Vai tuleeko se sitten s-postii kunhan ovat käsitelleet ja postittaneet paketin?!?

Vierailija
12/57 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuup!

Vierailija
13/57 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLkää tilatko!!

Palautus ei toimi! "Emme ole vastaanottaneet palautustasi" ja mikäli postin kuittia ei 4kk myöhemmin ole tallella, tulee kalliiksi!!

- 190 euron ostosten tekijä

Vierailija
14/57 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran lasten vaatteita. Tilauksessa oli kaikki mitä piti, enkä muista, että saapumiseen olisi mennyt kovin kauan aikaa. Onko tilauksen jälkeen nyt jotenkin muuttunut huijarisivustoksi? En usko itse tuohon. Olkaa yhteydessä nettipoliisiin, jos pakettia ei kuulu. Minun ei tarvinnut olla asiakaspalveluun yhteydessä onneksi. Saahan noita samoja tuotteita muualtakin, eikä hinnatkaan noilla ole erityisen halvat mielestäni. Kokomerkintöjä on tosi kirjavanlaisia niillä (ehkä siksi, että monia eri vaatemerkkejä myyvät?).

Vierailija
15/57 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:15"]ÄLkää tilatko!!

Palautus ei toimi! "Emme ole vastaanottaneet palautustasi" ja mikäli postin kuittia ei 4kk myöhemmin ole tallella, tulee kalliiksi!!

[/quote]
Voiko 4 kuukautta ostamisen jälkeen palauttaa paketteja?

Vierailija
16/57 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se netissä tehtävä palautusilmoitus vaikuttaa jotenkin hankalalta. Yritin vaihtaa yhden tuotteen, mutta nyt sain tilausvahvistuksen tuotteista, jotka halusin palauttaa...

Vierailija
17/57 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/57 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:15"]ÄLkää tilatko!!

[/quote]
Voiko 4 kuukautta ostamisen jälkeen palauttaa paketteja?
[/quote]
Ei vaan 4kk palautuksen jälkeen pitäis olla vielä palautuskuitti tallessa!

Vierailija
19/57 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/57 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan kuullutkaan tuollaisesta kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi